pioteros Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 tu masz za stowe SILNIK NA CZĘŚĆI 1.8T 150km AGU VW GOLF 4 GTI (3476254080) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
zwalowy Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 juz kupilem taki sam jak mam BOSCH o tych samych numerach za 140
zwalowy Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 ja rozumiem tylko poco mi dwa? ---------- Post dopisany 21-08-2013 at 03:00 ---------- Poprzedni post napisany 17-08-2013 at 16:54 ---------- hmmm dzis przyszedl mi przeplywomierz wiec go zamontowalem i silnik odrazu zaczol poprawnie odpalac i pracowac..da sie juz jezdzic ale problem z szarpaniem i puszczaniem bakow w tlumik nie ustapil...wykrecilem przepustnice i ja wymylem benzyna...efekt jest taki ze auto teraz ma zbyt duze obroty na jalowych(1000 i czasami zejdzie do 900) ale mam wrazenie ze lepiej pracuje silnik przy delikatnym musnieciu pedalu gazu(bylo troche nalotu) lecz problem szarpania nie ustapil...jak sie wyciaga wtryski?..zastanawiam sie jak sa dolozone wtryski LPG czy sa osobnymi wtryskami czy sa scisle powiazane z wtryskami benzyny....HELP ME!!! p.s kupilem dodatek do benzyny na stacji ktory ma niby czyscic uklad paliwowy...czy to dziala?nie spierdziele sobie nic? ---------- Post dopisany at 17:21 ---------- Poprzedni post napisany at 03:00 ---------- yyyy nikt nic nie podpowie? ---------- Post dopisany at 23:16 ---------- Poprzedni post napisany at 17:21 ---------- dowiem sie czegos?
pioteros Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 czy działa, moze i w skrajnych przypadkach pomaga, ale nie powinien zaszkodzić po czyszczeniu przepustnicy warto ja zaadaptować, potrzebny vag-com, wlaczasz zapłon, wchodzisz progamem w silnik, bloki pomiarowe kanal 098 potem przelacZasz na basic settings, nie dotykasz nic więcej ani pedalu gazu ani stacyjki, czekasz az w okienku pojawi się adp. OK czekasz jeszcze 30 sek, przelaczasz znowu na measuring blocks i tyle kolejna sprawa to sprawdzenie wtryskow czy ci nie leja, cala listwa trzyma się na dwóch ampolach, odkręcasz je i wyjmujesz wszystko, krecac rozrusznikiem (druga osoba) możesz zaobserwować czy wtryski ladnie rozpylają paliwo trzecia sprawa to układ zapłonowy, on najczęściej powoduje lekkie niedomagania i szarpania jakie opisujesz, sprawdz swiece i dokładnie kazda cewke czy nie ma jakichś pekniec lub czy nie stoi która w oleju od uwalone uszczelki pokrywy zaworow wtryski od LPG nie maja nic do benzynowych jeśli jedziesz na PB, ale czasem sa przypadki ze gaz rozjezdza mape benzyny ale sprawdz wpierw wszystkie rzeczy powyzej
zwalowy Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 drogi kolego 3 dni temu pojechalem z matka do lasu polazic...kiedy wrocilismy auto zapalilo ale nie ladnie pracowal(jakby nie na wszystkich garach) ale obroty mial idealnie 900...podmienialem swiece na pierwsze lepsze stare bylejakie i zero zmiany a wiec swiece wykluczylem...mowie moze pasek przeskoaczyl o zab..sprawdzilem z mechanikiem ale rorzad byl ok i przy okazaji wymienilem na nowy pasek bo to zaden koszt a zawsze zwieksza bezpieczenstwo...wkoncu raz jeszcze sprawdzilem czy pali na wszystkie gary i o dziwo wyjmujac 2-cewke od przodu brak roznicy pracy silnika a wiec mnie to zdziwilo bo wczesniej takowa miala miejsce chyba ze zludzenie sluchowe...mowie wetkne swiece i poloze na silniku i krecac okazalo sie ze jest jej brak(generalnie aby wcisnac swiece w te przedluzenie trzeba nawinac pare zwojow tasmy bo swieca wyskakuje)..upewnilem sie czy moja metoda jest pewna na 1 garze i okazuje sie ze jest iskra...wykrecilem wszystkie cewki i powtykalem swiece ehh i okazalo sie ze na wszystkich jest lecz wlasnie na tym 2 brak...podmienilem cewki aby sprawdzic cewki lecz nadal bylo brak iskry...kupilem nowy modul zaplonowy i WOW!!!iskra sie pojawila:)od tego momentu silnik odpala i pracuje prawidlowo ale podczas jazdy nadal jest jakby duszenie sie silnika kiedy chce sie chociaz CIUTEK dodac wiecej gazu...kiedy dotyka sie pedal delikatnie auto przyspiesza plynnie bez roznicy jakie obroty silnika bo mozna na 2-jce ciagnac delikatnie do powiedzmy 4 tysi i tak samo delikatnie ciagnac na 4 czy 5 do 4 i wiecej tysiecy....tak wiec problem nadal pozostaje mam na mysli MOMENT przyspieszania....kuzwa ale meczace takie pisanie...przepraszam za bledy p.s dla swietego spokoju wymienilem czujnik polozenia walka p.s2 jest taka mozliwosc ze te auto mnie nie lubi bo np mam glupi charakter?
edekxp Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Auto to nie człowiek że kogoś nie lubi. Sprawdzałeś szczelność, podwyższone obroty to na 90% nieszczelność dolotu Tapatalk
Dev Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zwalowy masz uwalony wzmacniacz zaplonu
zwalowy Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 jezeli masz na mysli modul zapolonowy ktory jest na filtrze powietrza to go wymienilem na nowy i juz pali na wzystkich garach...ale nadal ma problem z przyspieszaniem...wlasnie wrocilem ze sklepu i zamowilem nowiutkie 4 elektrodowe boshe i zobaczymy...dam znac ---------- Post dopisany at 18:20 ---------- Poprzedni post napisany at 15:34 ---------- drodzy koledzy i c**ja w zeby..na nowych swiecach jest totalna piz*a...dodatkowo auto chyba znow zaczelo pracowac nie na wszystkich garach...dokulalem sie do domu zjechalem do garazu i tak pizlem drzwiami ze sie schowek otworzyl z nerwow....dziwie sie ze szyba nie pekla bo byla otwarta cala...k**wa ten samochod jest POPIERDOLONY!!!!!uszanujcie moj wkurw i ignorujcie slowa "kwiatki"...idac do sklepu gdzie sa rozsowane drzwi(POLO JAJKET) zanim sie otwarly na chama je lapami otworzylem i cos w nich strzelilo:) ludzie sie gapili jak na zboczenca:)
edekxp Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 jezeli masz na mysli modul zapolonowy ktory jest na filtrze powietrza to go wymienilem na nowy i juz pali na wzystkich garach...ale nadal ma problem z przyspieszaniem...wlasnie wrocilem ze sklepu i zamowilem nowiutkie 4 elektrodowe boshe i zobaczymy...dam znac---------- Post dopisany at 18:20 ---------- Poprzedni post napisany at 15:34 ---------- drodzy koledzy i c**ja w zeby..na nowych swiecach jest totalna piz*a...dodatkowo auto chyba znow zaczelo pracowac nie na wszystkich garach...dokulalem sie do domu zjechalem do garazu i tak pizlem drzwiami ze sie schowek otworzyl z nerwow....dziwie sie ze szyba nie pekla bo byla otwarta cala...k**wa ten samochod jest POPIERDOLONY!!!!!uszanujcie moj wkurw i ignorujcie slowa "kwiatki"...idac do sklepu gdzie sa rozsowane drzwi(POLO JAJKET) zanim sie otwarly na chama je lapami otworzylem i cos w nich strzelilo:) ludzie sie gapili jak na zboczenca:) Współczuje ci kolego, ale uśmiałem się z Twojego opisu:grin::polew: Skoro świece masz nowe moduł też to może wina wtrysków, sprawdzałeś je może przytkane. U ciebie nie ma oddzielnych cewek? takich: Spróbuj zamienić miejscami. Może pompa paliwa niedomaga, za małe ciśnienie
pioteros Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 odkręć listwe wtryskowa, niech jedna osoba pokreci rozrusznikiem a ty patrz czy wszystkie cztery wtryski ladnie rozpylają to raz a dwa, ja obstawiam generalnie cewki, one często powodują szarpania i jeśli ma się cos puść to najprędzej one lub jedna z nich ---------- Post dopisany at 23:56 ---------- Poprzedni post napisany at 23:56 ---------- a tak w ogole, jaki modul kupiles?
zwalowy Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 witam:)jedna z cewek byla padnieta:)teraz auto ladnie pali na jalowych i niezle gniecie plecki tymbardziej ze to AJL-ka w quattro:)hmm ale wydaje mi sie czasami jeszcze szarpnie ale juz duuuuuuuuzo mniej niz wczesniej(moze jakas inna cewka jest na wykonczeniu)..modul jakis nowy niemcoski o tym samych nr katalogowych a byl bosh
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się