Maxito Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Witam. Ostatnio zauważyłem że wycieraczki nie działają raczej nie pracują na ostatnim biegu wystarczająco szybko. Nie ma różnicy między pierwszym biegiem a drugim biegiem. Czy ktoś z was miał może do czynienia z takim przypadkiem gdzie szukać przyczyny???? Czy to może być wina silniczka a może jakiegoś sterownika. Pozdrawiam
zbyszek7791 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 pewnie mechanizm wycieraczek zaczyna się zapiekać
GreGoriO Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Bozia szukajkę zablokowała?? http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-naprawa-zatartych-wycieraczek-30501/
dwwasyl Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Maxito, od jakiegoś tygodnia mam to samo (b7). Daj pls znać czy operacja opisana w tym linku pomogła. No i czy robiłeś to sam czy gdzieś podjechałeś, bo ja chyba wolałbym podjechać, chyba jakiś zwykły mechanik ogarnie temat ?
Maxito Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2013 siemka, myślę że to jest to o czym piszą w linku, będę próbował sam to ogarnąć tylko nie wiem kiedy (modlę się żeby nie padało )
GreGoriO Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Na wszelki wypadek przesmaruj płynem "NIEWIDZIALNA WYCIERACZKA" i jakoś przeżyjesz porę deszczową. Nawet nie będziesz musiał włączać wycieraczek:wink:
bouzuki Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Wyczyszczenie i przesmarowanie mechanizmu daje taki efekt,że wycieraczki działają,jakby wyszły prosto z taśmy.U mnie,niestety po około dwóch miesiącach mechanizm u......dolił sie przy trzpieniu od strony kierowcy i zgniótł kant szyby u dołu,co spowodowało niespodziewany wydatek.Jak będziecie mieli wymontowany mechanizm,to go dokładnie obejrzyjcie,szczególnie przy tych trzpieniach,na które są zakładane ramiona wycieraczek.
kiko79 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 przerabiałem ten problem miesiąc temu. Nagle wycieraczki zwolniły a na najszybszym biegu stawały w połowie. Początkowo myślałem że jakiś smar pomoże, więc prysnąłem po tych śrubach spinających poszczególne elementy mechanizmu smarem białym (tylko taki miałem w domu, a sprayem najłatwiej było dojść do zakamarków). Pomogło na jeden dzień. Pojechałem do ASO, powiedzieli że dobrze zrobiłem że nawaliłem tego smaru na grubo, bo pewnie bym zatarł silnik i złamał mechanizm...a to już droga zabawa. Wyczyścili, nasmarowali, wycieraczki pracują jak nowe...tyle że kosztowało 200zł (bo podobno zdemontowanie mechanizmu, wyczyszczenie, nasmarowanie, złożenie i regulacja zajmuje 2 godziny z hakiem). Ale jestem zadowolony.
GreGoriO Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Problemem jest wyciągnięcie silnika i mechanizmu z podszybia, za pierwszym razem można się mocno wqrwic, ale da radę. Czasowo to tyle trwa. Doliczając czyszczenie i ponowne składanie. Mieli rację
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się