spawacz1 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 koledzy mam problem wczoraj jadąc na trasie spalanie zaczęło mi wzrastać do 20l podłączyłem kompa i pokazało błąd 561-dopasowanie ustalenie składu mieszanki wartość adaptacji mnożenie? po skasowaniu błędu spalanie wróciło do normy moje pytanie jest następujące czy ten błąd może wskazywać na sondę?dodam że dzisiaj problem wrócił i po skasowaniu wszystko wróciło do normy?dolot sprawdzony, świece i cewka sprawdzone, wtryski sprawdzone dodam że czujnik temp. zaniża o dwadzieścia stopni ale jutro idzie do wymiany ale nie wydaje mi się ze od tego podskoczy spalanie?
ja74687 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 a LPG masz ?? i nie koniecznie to wskazuje na lambdę Możliwe też że to od czujnika idzie bo na początku zaniża mu temp. i silnik wpada w tryb awaryjny Wymień mu czujnik skasuj błąd i zobacz jeżeli się pokaże to pisz będziemy dalej myśleć ---------- Post dopisany at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany at 21:24 ---------- według mojego spisu dodatkowo oznacza: 2413 561 - - - - - 0231 Krańcowa regulacja składu mieszanki - uboga > ciśnienie paliwa, EVAP, pompa, MAF, wtryskiwacz
Śliwek Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 nic nie wymieniaj na razie tylko zloguj odpowiednie kanaly i zamiesc w dziale diagnostyka vag. tam Ci chlopaki ocenia co trzeba zmienic na podstawie danych a nie wrozenia z fusów. moze tez zanizac przeplywomierz.
spawacz1 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2013 świece sprawdzone, wtryski też, w dolocie jeden wąż był zmurszały ten co idzie z odmy do rury przy przepustnicy zmieniłem na nowy jest troszkę lepiej ale dalej pali więcej po włączeniu trybu awaryjnego dodam że sonda i czujnik temperatury jest nowy mimo tego wszystkiego dalej jest słabszy i co jakiś czas błąd561. Dzisiaj jadę do niemiec jutro na serwis po nowy przepływomierz.
spawacz1 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2013 LPG brak, dawniej jak wszystko działało po odłączeniu przepływki i podpięciu auto gasło momentalnie, obecnie auto nie gaśnie a zaczyna pracować normalnie dlatego zdecydowałem się na nową.
ja74687 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 to zapewne przepływka jeżeli wymieniłeś sondę to zapewne przepływka
spawacz1 Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Opublikowano 13 Lipca 2013 wszystko wróciło do normy, więc przepływka wymieniona na nową z serwisu efektem tego auto zostało odmulone pozostał problem podwyższonego spalania i błędu 561 po wyskoczeniu którego auto przechodziło w tryb awaryjny i paliło jeszcze więcej. Kupiłem używana przepustnicę z możliwością zwrotu jak się okazało przepustnica okazało się sprawna i wszystkie problemy ustapiły, auto odpala bez problemu, spalanie wróciło do normy, falowanie obrotów znikło do końca:banan:
karol2984 Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Jak jeszcze masz starą przepływkę to sprawdź czy nie ma czarnych drucików tak jak u mnie to było, może wystarczyło wyczyścić, ja to zrobiłem tak że cyknąłem fotke w trybie makro z flashem i ładnie było widać że druciki są czarne. Po wyczyszczeniu błąd już nie wraca.
spawacz1 Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Opublikowano 21 Lipca 2013 kolego przy kupnie nowej starą zdałem.
pox Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Jaka to przepływka, bosch czy hitachi? Ile zapłaciłeś?
Śliwek Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Jak jeszcze masz starą przepływkę to sprawdź czy nie ma czarnych drucików tak jak u mnie to było, może wystarczyło wyczyścić, ja to zrobiłem tak że cyknąłem fotke w trybie makro z flashem i ładnie było widać że druciki są czarne. Po wyczyszczeniu błąd już nie wraca. mówisz o tym druciku w "wkladzie przeplywomierza" czy o tym "sitku" w obudowie przez wkladem mierzącym?
karol2984 Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Drucik we wkładzie i o ile pamiętam są tam 2, jak fotki znajdę to wrzucę.
Magicbattle Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 czyli po wymienie przepustnicy spalanie wrocilo do normy i nie ma juz bledu 561
Śliwek Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 Drucik we wkładzie i o ile pamiętam są tam 2, jak fotki znajdę to wrzucę.http://images61.fotosik.pl/127/dd447d5d8b2e7fb1m.jpg http://images61.fotosik.pl/127/e547361b9cd35843m.jpg http://images61.fotosik.pl/127/207cddb7de8ce067m.jpg widze że masz inny przepływomierz. dzieki za odp
spawacz1 Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 koledzy wymiana wyszła mnie troszkę taniej jak w polsce, cen nie pamiętam sprawdzę fakture:kox:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się