Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 by Armi - sesja s.25


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Fajny Avant:banan: i wypas niezły:kox::slina:

Opublikowano

Na gtb22 na 4 biegu przy 2000rpm można mieć spokojnie 1.8 bara, czy to słaby dół? Sam miałem 1.9, więc zeszliśmy na 1.4-1.5 coby skrzyni i przegubów nie zajeździć. gtb17 nie dmuchnie tak wydajnie na górze jak 22, a jak jedziesz z taką V8 to przecież dół nie ma znaczenia, a do codziennej jazdy spokojnie wystarcza. Trzeba się przyzwyczaić do jazdy z dużą turbiną i tyle. To nie jest tak, że jedziesz 1800 na 4 wciskasz i musisz czekać 2 sekundy aż 'złapie', reakcja na gaz jest momentalna. Jak nie ma kto wystroić to ja wiem kto potrafi za bardzo dobre pieniądze.

Co do porównań na drodze, to jeszcze przed obróbką głowicy zdarzyło mi się skillować Focusa RS 2011r. 2.5t R5 305ps 440Nm o jakieś 3/4 długości auta, z rolki 2 bieg do jakichś 220kmh, czyli do końca 5tki. Szczerze to przed wyścigiem sądziłem, że dostanę. Są świadkowie jakby co :) hehe

Opublikowano

To ja chce kogoś kto mi tak przerobi i zestroi gtb :D Mój kumpel robił w ctr tuning, nie wiem, może coś mu auto nie domaga, ale wymieniał już wtryski, cały słupek na taki o bardzo małym przelocie i ma 22X km i 46X NM. Nie ma ze mną startu przy tym setupie. Na arlu dobrze się jeździ, ale rzeczywiście góry trochę brakuje. Sam nie wiem czy jest sens bardziej żyłować silnik, ale znając życie to się skuszę :D

...wysłane z kalkulatora...

Opublikowano

Dejf, ja po prostu nie jestem przekonany do BigT. W B5 miałem turbo AWX, zmieniłem na BRD - denerwowało mnie czekanie na moc.

Fakt, moc była w sumie większa i to było czuć ale nie jechało od samego dołu(logiczne, to większe turbo). Mimo większej mocy miałem wrażenie, że samochód jest słabszy niż na turbo AWX.

Zacznę od GTB17, jeśli będzie słabo to wpadnie GTB22.

---------- Post dopisany at 23:34 ---------- Poprzedni post napisany at 23:32 ----------

Aaaa, zmieniłem postojówki:decayed:

IMG_3086.jpg

Opublikowano

Odrazu lepiej a nie żółtasy takie hehe :decayed:

Opublikowano

Śmieszne bo to są najtańsze ledowe żarówki - 4 zł za komplet:decayed:

Opublikowano

Czasem to co najprostsze (najtańsze) jest najlepsze ale to bardzo czasem hehe :grin:

Opublikowano
Tylko, że ten arl aż tak dużo Ci nie da. Duży plus, że zostaje mocny dół (nie wiem czy te gtb22 tak wolno wstają czy są źle strojone, ale zrobiłem 3 auta z gtb22 jak chciałem). Ja na przykład rozważam zmianę na gtb17 :decayed:

To co masz namodzone ?

Opublikowano
To ja chce kogoś kto mi tak przerobi i zestroi gtb :D Mój kumpel robił w ctr tuning, nie wiem, może coś mu auto nie domaga, ale wymieniał już wtryski, cały słupek na taki o bardzo małym przelocie i ma 22X km i 46X NM. Nie ma ze mną startu przy tym setupie. Na arlu dobrze się jeździ, ale rzeczywiście góry trochę brakuje. Sam nie wiem czy jest sens bardziej żyłować silnik, ale znając życie to się skuszę :D

...wysłane z kalkulatora...

To gtb22 też w A3? Jeżeli waga podobna i wtryski też to jak może nie mieć z Tobą startu? Najwyraźniej coś źle wystrojone. Choć teraz CTRy hamują na 4 biegu i wychodzi im na AL i gtb22 ok 400Nm przy 2000rpm.

Na przyszłe lato inwestuję w Firady HF120 i ma być coś takiego :)

HF120.jpg

Opublikowano
To ja chce kogoś kto mi tak przerobi i zestroi gtb :D Mój kumpel robił w ctr tuning, nie wiem, może coś mu auto nie domaga, ale wymieniał już wtryski, cały słupek na taki o bardzo małym przelocie i ma 22X km i 46X NM. Nie ma ze mną startu przy tym setupie. Na arlu dobrze się jeździ, ale rzeczywiście góry trochę brakuje. Sam nie wiem czy jest sens bardziej żyłować silnik, ale znając życie to się skuszę :D

...wysłane z kalkulatora...

To gtb22 też w A3? Jeżeli waga podobna i wtryski też to jak może nie mieć z Tobą startu? Najwyraźniej coś źle wystrojone. Choć teraz CTRy hamują na 4 biegu i wychodzi im na AL i gtb22 ok 400Nm przy 2000rpm.

Na przyszłe lato inwestuję w Firady HF120 i ma być coś takiego :)

http://s10.postimg.org/6xe14quph/HF120.jpg

Golf IV, więc waga bardzo bardzo zbliżona :wink: Z dwójki od razu uciekam na spokojnie 3 długości i potem idziemy równo, nic mnie nie może dogonić. Sam byłem w szoku. Dokładnie to samo zrobiłem z golfem V gti :decayed: Mi się np. wydaje, że to moje auto nie jedzie, ale jak z kimś staję to nie ma tragedii :naughty: Koniec OT.

Opublikowano
To ja chce kogoś kto mi tak przerobi i zestroi gtb :D Mój kumpel robił w ctr tuning, nie wiem, może coś mu auto nie domaga, ale wymieniał już wtryski, cały słupek na taki o bardzo małym przelocie i ma 22X km i 46X NM. Nie ma ze mną startu przy tym setupie. Na arlu dobrze się jeździ, ale rzeczywiście góry trochę brakuje. Sam nie wiem czy jest sens bardziej żyłować silnik, ale znając życie to się skuszę :D

...wysłane z kalkulatora...

To gtb22 też w A3? Jeżeli waga podobna i wtryski też to jak może nie mieć z Tobą startu? Najwyraźniej coś źle wystrojone. Choć teraz CTRy hamują na 4 biegu i wychodzi im na AL i gtb22 ok 400Nm przy 2000rpm.

Na przyszłe lato inwestuję w Firady HF120 i ma być coś takiego :)

http://s10.postimg.org/6xe14quph/HF120.jpg

Trochę na ten temat się dowiedziałem od Marcela:) będziemy modzić:P

Opublikowano

Sezon zakończony:naughty:

P1050890.jpgP1050868.jpgP1050885.jpgP1050893.jpgP1050870.jpgP1050894.jpgP1050858.jpgP1050909.jpgP1050907.jpgIMG_3091.jpg

Opublikowano

za***iście te lampy wyszły :kox:

Opublikowano

Genialna B6-tka :slina:

Czarna listwa OEM na zderzak tył aż się prosi :)

Opublikowano

Dzięki.

Lewy bix paruje:ranting:

W następny poniedziałek wysyłam lampy do Gwertego na montaż oryginalnych obrysów i uszczelnienie lampy.

Opublikowano

jeszcze tylko dobra felga i będzie:kox:

Opublikowano

Oj brakuje felgi i gleby w sumie też:decayed:

Prawdopodobnie przyszła felga jest widoczna na A6 z lewej strony:

P1050858.jpg

Opona 205/40, minimalny naciąg

P1050866.jpg

Opublikowano
Genialna B6-tka :slina:

Czarna listwa OEM na zderzak tył aż się prosi :)

+1:wink:

---------- Post dopisany at 16:00 ---------- Poprzedni post napisany at 15:59 ----------

Dzięki.

Lewy bix paruje:ranting:

W następny poniedziałek wysyłam lampy do Gwertego na montaż oryginalnych obrysów i uszczelnienie lampy.

Ile kolega bierze za uszczelnienie lamp?

Tez mi gówna paruja:kwasny:

Opublikowano

Gwerty wrzuci obrysy a uszczelnienie przy okazji. 50zł obrysy, 100zł robocina + wysyłka.

Opublikowano

Też mi parują bixy od Grzesia, ale nie mogę sobie pozwolić na odsyłanie :kwasny: Ta felga będzie na gwincie dobrze wyglądać w b6 :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...