Magicbattle Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 jak wyzej mialem ten przypadek w 2.0 alt. tylko ori kup bo zamienniki pojezdza ci pol roku i sie posypia znowu.
Lucas1984 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Dzięki panowie za podpowiedzi...jak podłącze Vaga to mam nadzieje pokaże mi gdzie szukać przyczyny... a czy ktoś z Was mógłby podać mi numery tych czujników tzn. : Czujnika położenia wału i czujnik temp cieczy chlodzacej?..autko to A4 B6 2.0 Alt:wink: ---------- Post dopisany 23-01-2014 at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany 18-01-2014 at 21:14 ---------- Witam Panowie, Podłączyłem dziś autko pod Vaga i oto co mi pokazał: 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent .... czy możecie nakreślić mi co oznacza ten komunikat i od czego mogę zacząć kontrolę auta?...dzieki za info:wink:
klobusik Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 To co wyżej koledzy napisali czujnik położenia wału. Znajduje się obok filtra oleju przykręcony na 1 srubę. Numer orginału: 078906433A. Czujnik Boscha nr. 0281002222 (Wsumie to sprzedają jako orginał). Pozdrawiam
gargur86 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Czesc wszystkim! Sorki ze tak dlugo ale czlowiek zajety - praca, wyjazdy i takie tam. promort - przelywka w prawdzie jest odnowiona ale bosha (oryginalna?). Po wymianie czujnika od temperatury cieczy chlodzacej i przeplywki wszystko gra. Dzieki jeszcze raz za rady. Pozdrawiam.
promort Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 No tak tylko w sumie dalej nie wiadomo co było przyczyną, czy rzeczywiście przepływka czy czujnik ale w sumie nieważne, najważniejsze że bryka śmiga
Lucas1984 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Panowie czy istnieje jakiś sposób by sprawdzić sprawność tego czujnika położenia wału. Czytałem gdzieś że można sprawdzić taki czujnik miernikiem, sprawdzić jego oporność czy coś takiego... czy ktoś z Was może natknął się na takie informację- jakie parametry powinien mieć sprawny czujnik?... a jeżeli chodzi o czujnik temperatury cieczy chłodzącej to czy możecie mi nakreślić gdzie on jest zamontowany i podać numer oryginała?( auto to audi a4 b6 2.0 ALT).. dzięki z góry za wszelkie odpowiedzi:wink:
promort Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 O czujniku położenia wału nie słyszałem więc się nie wypowiem, jeśli chodzi o czujnik temperatury to znajduje się on za głowicą silnika a dokładniej pomiędzy głowicą a ścianą grodziową, przeważnie zielony czteropinowy, będziesz musiał zdjąć dolot od filtra powietrza aż do przepustnicy żeby go wyjąć. trzeba wyciągnąć taką plastikową zawleczkę a potem czujnik. Aha i przypominam żeby nie robić tego zabiegu na gorącym silniku bo można sobie zrobić kuku
benyA4 Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Czujnik polozenia walu zczytuje przerwy z kola zamontowanego na kole zamachowym. Wiec jego poprawne dzialanie mozna by sprawdzic oscyloskopem ale na dzialajacym silniku. Czujnik ten na koncu posiada magnes. Warto go odkrecic i sprawdzic czy nic tam sie nie przykleilo i nie zakloca sygnalu. Ja mialem w reku juz pare czujnikow polozenia walu i mimo ze maja te same numery vag to widzialem ze niektore maja na koncu (tam gdzie ten magnesik) wystajacy cypelek a niektore sa zupelnie plaskie. W moim silniku ten plaski nie chcial poprawnie dzialac , mozliwe ze byl za daleko od kola z otworami.
Lucas1984 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 panowie możecie powiedzieć czego dotyczy ten błąd?: 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 008 - Implausible Signal - Intermittent ... w marcu planuje wymianę oleju i itp. no i sprawdzę sobie też ten czujnik położenia wału.. mniej więcej miesiąc temu miałem znów problem z odpaleniem auta.. po wyjechaniu z domu( zimny silnik) podjechałem na stacje paliw,zatankowałem no i chce odpalić a tu lipa...kręce,kręce...z 15 razy i nic...w końcu zaczeło mi sygnalizować że mam słaby akumulator..już myślałem że będę musiał odstawić gdzieś auto ale spróbowałem jeszcze raz zakręcić i odpalił..masakra...ale po odpaleniu nie zapalił mi żaden błąd..zawsze przy takich problemach z odpaleniem paliła się kontrolka od EPC i po podłączeniu pod kompa pokazywało bład związany z czujnikiem położenia wału... a ostatnio nic się nie zapaliło na wyświetlaczu.... no i dziś podłączyłem auto pod vaga i pokazał mi się bład który podałem na początku...czy możecie panowie powiedzieć czego tym razem on dotyczy....cały czas podejrzewam że wszystkie te moje problemy z odpalaniem czasem auta związane są z tym co miało miejsce na wiosnę rok temu kiedy to po raz pierwszy po myjni auto ni chciało odpalić a po otworzeniu maski ujrzałem zapchany kanał przez który spływa woda po stronie kierowcy. no i przez to zalało mi tak do połowy znajdującą się pod podszybiem tą plastikową skrzynkę w której jak sądze jest jakiś sterownik i może mam w nim wilgoć i cały czas coś się może przez to coś knocić...jak sądzicie Panowie czy mogłoby tak być?.... w marcu robię generalny przegląd tego miejsca:wink:
benyA4 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Ten blad prawdopodobnie pojawil sie bo po wielokrotnym kreceniu, spadlo napiecie akumulatora , przez co sterownik klimy tez nie mogl prawidlowo pracowac. A co do reszty to sam juz sobie odpowiedziales zalanie komputera silnika to nic dobrego , mogla wdac sie korozja na zlacza oraz luty i teraz sa problemy.
Lucas1984 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 W najbliższy weekend będę chciał Panowie zajrzeć do tego komputera i jak coś to przeczyścić i wysuszyć to co będę mógł...mam jednak pytanie, bo nigdy tam nie zaglądałem-czy jest możliwość by wyjąćw jakiś sposób ten komputer/sterownik i czy nie będzie jakiś problemów później z autem, kiedy go z powrotem włożę i podłącze?
enrike2 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 troche roboty bedziesz mnial gdzie na forum pisze jak sie za to zabrac temat przerabiany wiele razy wystarczy poszukac
benyA4 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 przed demontazem komputera odlacz akumulator i najlepiej odczekaj chwile by wszystkie kondenstatory sie rozladowaly.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się