Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prosze o ocene błedów


bongod

Rekomendowane odpowiedzi

Że tak zapytam czemu ten program jest niby do kitu? jak dla mnie jest bezpieczny i nie wymaga od osprzętu i silnika zbyt wiele, narazie to jest problem z nieszczelnościami i reszta.

na pewno jesteś pewny tego co piszesz ? bo ja widzę co innego :)

bongod - dolot sprawdzałeś kompresorem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czym był sprawdzany bo robili to w warsztacie :/

---------- Post dopisany at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany at 19:24 ----------

chyba w ogóle wszystkie wężyki pościągali bo inne są opaski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że tak zapytam czemu ten program jest niby do kitu? jak dla mnie jest bezpieczny i nie wymaga od osprzętu i silnika zbyt wiele, narazie to jest problem z nieszczelnościami i reszta.

na pewno jesteś pewny tego co piszesz ? bo ja widzę co innego :)

bongod - dolot sprawdzałeś kompresorem ?

Jakieś konkrety czy tylko do kitu bo tak i tyle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to mi się podoba :) debata zaczyna być kreatywna :)

---------- Post dopisany at 13:12 ---------- Poprzedni post napisany at 13:10 ----------

wydaje mi się , że lepiej idzie po wymianie dv możliwe?? kurna wstaie do innego warsztatu niech szukają tej beszczelnej nieszczelności :)

---------- Post dopisany at 14:24 ---------- Poprzedni post napisany at 13:12 ----------

kurna nie wiem co oni robili w tym warsztacie aleteraz mam problem z odpalaniem :/ pali za drugim razem a przecież ciepło jest ehhh

---------- Post dopisany 21-07-2013 at 22:14 ---------- Poprzedni post napisany 20-07-2013 at 14:24 ----------

wklejam logi po wymianie dv i po niby sprawdzeniu szczelności

dynamiczne

Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

statyczne

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 032 - http://vaglog.rtnet.pl/bongod_135899.htm

Grupy: 033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 034 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany 22-07-2013 at 15:38 ---------- Poprzedni post napisany 21-07-2013 at 22:14 ----------

Znalazłem tego sykacza to zawór 06a 129 101 d syczy jak cholera ma chyba mała dziurkę od spodu kaptura . Jak ja zatkam palcem to silnik wpada w szał tzn telepie jak cholera. Może być tak że zaworek ma dziurkę jakąś bezpieczeństwa a gdzieś dalej jest przewód zapchany????

---------- Post dopisany at 16:09 ---------- Poprzedni post napisany at 15:38 ----------

A może się spierdzielil ?? Wymienialem go niedawno kupiony w aso :/

---------- Post dopisany 23-07-2013 at 12:26 ---------- Poprzedni post napisany 22-07-2013 at 16:09 ----------

I jak te logi?? A odnośnie sprawdzenia nieszczelności znalazłem coś takiego :: a4mods.com :: - The Premiere Audi A4 Modification Guide and Pictures Library hahaha nieźle?? Spróbuje to wykonać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal jest na 99% dziura w dolocie. Sprawdz dolot samemu , bo Ci znawcy chyba nie maja pojecia co robią.

Jakieś konkrety czy tylko do kitu bo tak i tyle?

Sprawdz 031 blok :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś mi dv podłączył w drugą stronę a przez to (chyba) rozwaliło membranę w zaworze odmy i zaczęło zasysać powietrze przez dziurkę w obudowie :/

---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ----------

możliwe to????

---------- Post dopisany at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany at 20:33 ----------

Nadal jest na 99% dziura w dolocie. Sprawdz dolot samemu , bo Ci znawcy chyba nie maja pojecia co robią.
Jakieś konkrety czy tylko do kitu bo tak i tyle?

Sprawdz 031 blok :naughty:

to odnośnie tego chipa??jeśli tak to czy mogło to być spowodowane tymi rzeczami powyżej??a jeśli nie to czy puki nie zbiorę kaski mogę lajtowo jezdzić na tym wirusie??

please dajcie znać bo szlak mnie trafi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawna dv powinna działać założona na obydwa sposoby i nie powinno sie nic stać, choć prawidłowy jest tylko jeden, ale tak czy tak nie powinno wpłynąc to na rozwalenie tego zaworka, tak naprawde to nie wiem ale u mnie to nie ma w nim żadnej membrany i powietrze przechodzi przez niego swobodnie w obydwie strony, oczywiście nie powinno być w nim żadnej dziury i zasysać z zewnątrz.

---------- Post dopisany at 20:50 ---------- Poprzedni post napisany at 20:42 ----------

Co do bloku 031 to nie są poprawone wszystkie mapki i jest za bogato, ale silnika to nie ubije mozna jeżdzić, ogólnie to dobrze by było ogarnąc wszystkie niedomagania fizyczne w silniku i osprzęcie i dopiero wtedy oceniać logi i program pod kątem poprawności.

---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:50 ----------

Musisz ogarnąc gdzie ucieka powietrze pompowane przez turbine, mozliwości jest kilka: na zewnątrz lub do odmy, dv masz nowy więc odpada, zaworki jednokierunkowe przy kolektorze czy nie przepuszczają na każdym masz strzałke w którą strone ma przepuszczać, eżektor lubi się rozpadać na pół, zaworek pod kolektorem w odmie też ma przepuszczac w jedna strone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki wielkie jeśli dv w obie strony może działąć to już nie mam pojęcia czemu zawór odmy cały czas zamknięty :( na 100 pro jest dobry hhh

---------- Post dopisany at 18:37 ---------- Poprzedni post napisany at 05:35 ----------

aha noi ogólnie zasysa wlew oleju naprawdę trzeba dużej siły użyć żeby go wyciągnąć . Większość pisze o zatkanej odmie ale u mnie ten zaworek odmy to powoduje na 100% bo po jego zdjęciu swobodnie się odkręca . Nic nie kumam :/

---------- Post dopisany at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany at 18:37 ----------

znalazłem temacik odpowiadający mojej lewiźnie idealnie :)http://a4-klub.pl/1-8t-218/a4-b6-1-8t-zatkana-odma-wyciek-oleju-263323/

zaworek rozpierniczony jutro zamawiam drugi i modlę się żeby po złożeniu wszystko było ok :)

może stąd brać te lewe powietrze jak zaworek schrzaniony?? oczekuję odpowiedzi tak :D

---------- Post dopisany 26-07-2013 at 20:28 ---------- Poprzedni post napisany 25-07-2013 at 20:15 ----------

zaworek założony :) obroty stoją w miejscu jak należy :) czy to może znaczyć że z tąd to lewe powietrze było??zawsze obroty falują jak jest lewizna??

a ogólnie to samochód tak zaczoł zapierniczać że się go boję :) muszę te logi znów zrobić . Dajcie znać odnośnie tej lewizny czy zawsze obroty falują czy nie koniecznie i szukać dalej. Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj jeszcze raz sprawny link do logow kanalu 032 przed i po wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 po wymianie dv statyczny

Grupy: 032 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

logi po wymianie tego zaworka z linka z poprzedniego posta wyśle w przyszłym tygodniu . Podobno już nie ciągnie lewego powietrza.

---------- Post dopisany at 05:14 ---------- Poprzedni post napisany at 05:12 ----------

z tego co się zdążyłem zorientować to wynik lambdy pierwszej powinien być zbliżony do zera??jak nie to lewizna jak na plusie to w dolocie jak na minusie to za turbiną zgadza się??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie wklejam logi po naprawie furki powiedzcie co się polepszyło i czy nadal tak marnie te mapy wyglądają :)

dodam że vag nie wykazuje już żadnych błędów :D

dynamiczne

Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

statyczne

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 031 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 032 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 034 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dzięki wielkie za poświęcenie czasu takiemu upierdliwcowi jak ja hehehe :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal masz nieszczelność

osiągnięte doładowanie masz przy około 3000 obrotów, auto od dołu pewnie mulaste

Kompresor i 1,5 bara w rurę od filtra powietrza

Dodam tylko od siebie że u mnie było podobnie turbo wstawało około 2800 - 2900 obr

Wywaliłem środek z katalizatora, trochę pomogło, ale nadal nie to.

Wcześniej sprawdzałem szczelność i niby wszystko było ok.

Sprawdziłem jeszcze raz i znalazłem.

główna rura od turbiny do rury metalowej, trochę uciekało pomimo zaciśniętej opaski na maxa

dodatkowo przy gniazdach pod wtryskiwacze PB

Teraz ciśnienie doładowania osiągnięte 2400-2500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze a ostatnio ktoś mi pisał że jak obroty nie falują to nieszczelności brak bo to główny objaw :) a jak te mapki? poprawiło się coś?czy nadaj program do wymiany?

---------- Post dopisany at 08:54 ---------- Poprzedni post napisany at 06:11 ----------

Zauważyłem że pozyczony zaworek trochę puszcza w pozycji zamkniętej dziś biorę nowy z aso zobaczę czy też przepuszcza :)

---------- Post dopisany at 12:55 ---------- Poprzedni post napisany at 08:54 ----------

Nowy zaworek trzyma jak cholera :) zaloze dziś może jeszcze trochę zniweluje ta lewizne potem to już hyba kolektor out i werzyki na wierzch :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet jak naprawisz auto to program dalej bedzie gotowcem który bedzie zarzynał silnik .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok wiem co mam robić dzięki wielkie za pomoc temat zamkne po nowym programie :) postawiłem ja remis lechii z barcelona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet jak naprawisz auto to program dalej bedzie gotowcem który bedzie zarzynał silnik .

chyba od nadmiaru paliwa jeszcze żaden silnik nie padł, tak naprawde to przydało by się wgrac oryginalny program zrobić logi i wtedy sprawdzić wszystkie parametry, wyszłoby co tak naprawde jest nie tak z osprzętem a co spowodowane nie do końca udanym programem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze tylko ciekawe czy dodatkowej opłaty nie zarzadaja :/ ogólnie słyszałem że jakiś ziomek z forum w otwocku ma chamownie i od 550 bierze za wirusy . Myślę że z osprzętem jest wszystko ok bo nledow już żadnych nie mam . Turbina byla sprawdzana tak samo pompą oleju i paliwa . Cewki też git świece nowe rozrzad nowy przepluwka git i przepust. Rozrzad nowka termostat nowka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do ideału to jeszcze brakuje bo turbo nadal późno wstaje, czyli albo nadal masz nieszczelności albo kat przytkany, przepływka przy takim doładowaniu też pokazuje za mało bo tylko jakieś 10g więcej niz na serii ale jakby nie było jest troche lepiej niż na początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...