kwapaa Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 witam. pacjent z takim problemem: bardzo ciężko odpala tak na ciepłym, jak i na zimnym. trzeba kręcić parenaście sekund. a gdy już zapali, to jak sie zgasi i odpala po chwili to kręci jak nowy, dosłownie ułamek sekundy. ale gdy postoi choćby 3minuty, to znowu ciężko go odpalić. Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 906 018 B Component: 1.8L R4/5VT 0003 Coding: 11501 Shop #: WSC 63351 WAUZZZ8EZ1A008378 AUZ6Z0Y0024145 5 Faults Found: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-10 - - - Intermittent 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 35-10 - - - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-10 - - - Intermittent 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front D620 Coding: 04275 Shop #: WSC 40517 2 Faults Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Address 08 -------------------------------------------------------
german81 Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 pokasuj błedy i pojezdziz zobaczymy co wróci .
kwapaa Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Opublikowano 6 Lipca 2013 Błędy skasowane. Kiedy znów podłączyć kompa? Dziś czy trzeba poczekać pare dni?
AudiB4 Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Po skasowaniu odczytujesz je drugi raz,problem masz tylko z tymi które wracają.
kwapaa Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Opublikowano 6 Lipca 2013 przejechane 200km od wykasowania, narazie nie pojawił się żaden błąd. a auto odpala coraz gorzej...
kwapaa Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Opublikowano 7 Lipca 2013 pusto, nic nie ma...zaraz przez takie odpalanie to i aku padnie.
german81 Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 sprawdz czy czujnik temperatury nie oszukuje .rano przed odpaleniem sprawdz jaka widzi temperature w 1 bloku pomiarowym .powina ona byc taka sama jak temperatura powietrza na zewnat . dobrze by było jak bys wrzucił filmik z tego ciezkiego odpalania .
kwapaa Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Opublikowano 7 Lipca 2013 czujnik okej, pokazuje realną temperaturę. wrzuciłem filmik, jak to zwykle bywa dziś nagrywając wmiarę szybko odpalił za pierwszym razem, ogólnie to trwa troche dłużej. ale widać że za drugim podejściem to już jest chwila i odpala.
german81 Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 z tego filmiku wyglonda mi to na problem z pompa paliwa .po otwarciu drzwi kierowcy słychac zeby pompa chodziała przez kilka sekund ? zrób jeszcze log dynamiczny z bloku 2 na pb
kwapaa Opublikowano 8 Lipca 2013 Autor Opublikowano 8 Lipca 2013 jak tylko będę miał możliwość zrobie logi. ogólnie słychać po przekręceniu zapłonu dźwięk pompy, taki bzykot przez chwilę. jako ciekawostkę dodam, że dziś od rana jeżdżę po mieście, to tu to tam, i jakby się uspokoił, dużo szybciej odpala, nawet po dłuższym postoju. nie mam pojęcia co mu odbija...
Łukasz13 Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 Jeszcze zrób prosty test bo to może tez byc problem z popuszczającym lpg do kolektora, przed postojem zakręc gaz na butli i poczekaj aż wypali cały gaz z reduktora i rurek i przełaczy sie na pb, potem nie odkręcajac gazu spróbuj odpalic po postoju, i zobacz jak sie zachowa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się