bartekw2 Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Witam, czytałem gdzieś lekture że do naszych aut powinno się lać cały czas syntetyk. Po kupnie auta cały czas od poprzedniego właściciela leje półsyntetyk. Mam dylemat czy przejść na pełen syntetyk od następnej wymiany?
kudalty66 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 zmieniaj bez obaw, tylko na porządny olej z pewnego źródła,. każde tdi powinno mieć full synt,. ''od lepszego oleju jeszcze sie silnik nie popsuł''
gienek Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Kolego nie byłbym taki pewny , ze przejście na pełny syntetyk jest prawidłowe . Minerał lub półsyntetyk częściowo uszczelnia silnik( nagar), natomiast pełny syntetyk rozcieńcza te dodatkowe uszczelnienia i silnik cieknie. Przeżywam to na swoim przykładzie. Pozdrawiam.
bajowsado Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 To nie polonez i oleje z przed 20 lat Panie Gienku, nie raz zmieniłem klientowi nawet z 15w40 i nic się złego nie działo.
bartekw2 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2013 mogę napisać, bo jestem już po tej operacji i jestem zadowolony. Żadnych skutków ubocznych nie doświadczyłem. A mam wrażenie że silnik odżył, jakby mu się lżej zrobiło.
KrzysiekA4 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Witam,czytałem gdzieś lekture że do naszych aut powinno się lać cały czas syntetyk. Po kupnie auta cały czas od poprzedniego właściciela leje półsyntetyk. Mam dylemat czy przejść na pełen syntetyk od następnej wymiany? Kupując auto miałem zalany 15w40 schodziłem przy wymianie na 10w40 i jeżdze obecnie na 5w40.Dodam od siebie że w starszej wersji 2.5 tdi z "odma szmacianą" olej mineralny skutecznie ją zapycha,przerabiałem to na własnej skórze ogólnie nie wspomne o turbo które równiez nie toleruje takich olejów.Polecam syntetyki do V6:a4fan:
Rekomendowane odpowiedzi