Wojtas66 Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Witam. Jestem nowy na forum, przeglądałem wątki ale pewno przegapiłem lub nie interesujący mnie temat. A mianowicie. Jestem na etapie poszukiwania autka z silnikiem diesla. Spotkałem ofertę z silnikiem 2,0 TDI 136 KM. Czy ten model jest bardzo awaryjny bo jakoś rzadko spotykany ( auto 2008 r). Najczęściej spotykam 143 KM. Proszę kolegów i rzetelna informację a jeżeli przegapiłem już ten temat to przepraszam za zaśmiecanie forum. Pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Jest to jednostka pewnie na kraje Beneluxu praktycznie niczym sie nie rozni od 143 KM jedynie mapą w ECU
zbigor Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Mam ten motor.Kod CAGB. Moment obrotowy taki sam jak w CAGA. Moc mniejsza z uwagi na podatki. Auto Z Belgii. Wszystkie graty takie same jak w silniku 143 KM.
roman999 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Witam, ja te posiadam ten Motor, tu nie tylko chodzi o podatki ze wzgledu na moc ale na emisje spalin. W porownaniu do normalnego motoru 143 KM ten produkuje bardzo malo spalin. Tzw. motor ECO, tak mi powiedzieli w salonie w Berlinie.
Tomasz84 Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Witam serdecznie, ja również posiadam Audi 2.0 TDIe 136KM pochodzące z Belgii. Autko generuje mniej spalin oraz jest nieznacznie słabsze, różnica jest niezauważalna zaś osiągi auta w porównaniu z wersją 143KM są niemal bliźniacze.Jeżdżę Audiczką już ponad półtora roku i jestem bardzo zadowolony z wyboru tego auta, w porównaniu z A4 b6 które posiadałem przez okres trzech lat, model b8 z silnikiem TDIe wyróżnia się przede wszystkim wyższą kulturą pracy. Zaskoczył mnie krystalicznie czysty układ wydechowy, brak okopconej rury wydechowej, można włożyć palec do środka rury obrócić wokół powierzchni zaś po wyjęciu nie zauważymy śladu jakiegokolwiek zabrudzenia.
rafsus Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Zaskoczył mnie krystalicznie czysty układ wydechowy, brak okopconej rury wydechowej, można włożyć palec do środka rury obrócić wokół powierzchni zaś po wyjęciu nie zauważymy śladu jakiegokolwiek zabrudzenia. To już chyba pod molestowanie podchodzi
M.Audi Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 panowie robił ktoś przegląd na 180 tyś. km? chodzi mi dokładnie czy przy wymianie rozrządu wymienia się też termostat? i co jeszcze by należało wymienić oprócz rozrządu oleju, filtrów i płynów
roman999 Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 Witam, ja mialem przeglad przy 180 tyś. km. I rozrząd nie był wymieniany, ponieważ wymiana rozrządu przy tym silniku przypada na 210tyś.km.
jedrekx Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 to jest właśnie dziwne.. bo w niektórych książkach serwisowych jest 210000, a w niektórych 180.
orzeszek75 Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Ja mam 143KM i rura tez czysta jak by dopiero z salonu wyjechal mam tam cos wsadzic <wow> )
Tiesto_23 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Moja rura też dziewicza CAGA 143 km ,hehe co do rozrzadu wydaje mi sie ze to zalezy od kraju użytkowania ,czyli warunkòw klimatycznych Moja niunia w Irlandi pomyka i mam w książce wymiane co 210 000 km
kristof2009 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 witajcie, a czy na DE tez sa robione b8 z silnikiem 100kw , cagb ????
roman999 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Tak, Moje auto jest Niemieckie. Silnik CAGB charakteryzuje się dużo mniejsza produkcja CO2 i na takie auto jest dużo niższy podatek na auto w Niemczech tzw. KFZ- Steuer.
diesel_power Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Ja też mam CAGA 143KM, rury też czyste, ale profilaktycznie, co jakiś czas dla lepszego połysku poleruję je pastą Autosol Metal Polish (tak tak, wewnątrz też ) Jakby ktoś zobaczył to pomyśli, że głupi, rury w dieslu poleruje.
proximpuh Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Przy DPF-ie zawsze będą czyste:wink:
kubcol Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 U mnie wydech tak samo czyściutki ale odnośnie tego rozrządu to radziłbym nie zwlekać bo u mnie przy 190tys po wymianie mechanik powiedział, że pompa wody ciekła na wszystkie strony
tomziom1 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ja mam 143 km i rury okopcone oczywiście dpf jest usunięty.
spanky Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 CAGA i CAGB to blizniacze jednostki różniące sie oprogramowaniem w ECU
KOMORNIK78 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Witam, ja mialem przeglad przy 180 tyś. km. I rozrząd nie był wymieniany, ponieważ wymiana rozrządu przy tym silniku przypada na 210tyś.km. wlasnie ja mam tak samo
Kodzak33 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Przy DPF-ie zawsze będą czyste:wink: Nie w nędznym bmw...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się