blant88 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Witam , Proszę o analizę logów tzn. mój ojciec prosi ,ja też oczywiście auto jest od ojca mojego i chodzi o to ,że wyskakuje kontrolka silnika (CHECK) i błąd o nr 16785 - EGR System: Insufficient Flow P0401 - 000 - - Freeze Frame RPM: 1701 /min Torque: 48.8 Nm Speed: 61.0 km/h Load: 21.2 % Duty Cycle: 14.7 % Mass Air / Rev.: 225.0 mg/str Mass Air / Rev.: 535.0 mg/str EGR cały został wykręcony i wyczyszczony że się lśni błąd został skasowany i po przejechaniu pare kilometrów wyskoczył ponownie więc wysyłam wam logi i ocencie sami co to może być Auto : VW Golf Plus 1.9TDI , BKC , 77KW(105KM), 2006r. comfortline LOGI Statystyczne Basic: Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM LOGI Statystyczne Norma: Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007,013,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM LOGI Dynamiczne: Grupy: 008,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Z góry Bardzo Dziękujemy ! ---------- Post dopisany 16-07-2013 at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany 15-07-2013 at 15:58 ---------- Proszę pomóżcie
Sztomel Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Cześć Danielu. Błąd daje do zrozumienia, że jest zbyt niski przepływ spalin do kolektora ssącego (praktycznie spaliny wcale nie dochodzą do kolektora ssącego patrząc po wartościach w logu 003 BS). Czyszczenie EGR'a tu akurat nie pomogło bo z pewnością będziesz miał nieszczelność w układzie podciśnienia. Nie jest też wykluczone, że może być pęknięta rura doprowadzająca spaliny do zaworu EGR z chłodnicy spalin bo i ciśnienie doładowania turbo wyraźnie spada w logu dynamicznym 011. Wypnij sobie wężyk z siłownika zaworu EGR na pracującym silniku i albo włącz mu grupę 003 BS i sprawdzaj palcem czy co 10 sekund będziesz czuł zasysanie palca albo bez używania VCDS'a po odpięciu wężyka, depnij na pół sekundy na pedał gazu by aktywować EGR i tak samo sprawdź czy będzie stale przez około 2 minuty wyczuwalne podciśnienie na końcu wężyka - jeśli nie będzie czuć wcale zasysania palca lub bardzo słabo to trzeba przejrzeć cały układ podciśnienia włącznie z siłownikiem podciśnieniowym uchylającym przepływ spalin do chłodnicy spalin (bo często forumowicze o nim zapominają a tam nieszczelność też dość często występuje).
blant88 Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Opublikowano 18 Lipca 2013 dobrze dziekuje ci bardzo sprawdze tak jak mówisz
jarkos Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 jeśli nie będzie czuć wcale zasysania palca lub bardzo słabo to trzeba przejrzeć cały układ podciśnienia włącznie z siłownikiem podciśnieniowym uchylającym przepływ spalin do chłodnicy spalin (bo często forumowicze o nim zapominają a tam nieszczelność też dość często występuje). Witam. Podłączę się do wątku ponieważ też walczę z podciśnieniem. Gdzie jest ten siłownik ponieważ u mnie jest jakby słabe podciśnienie. Napewno zbyt słabe by pokonać EGR-a. Jak go czyściłem to sporo siły trzeba było użyć, aby go podnieść. Sprawdziłem wężyki, ale są szczelne. Pozostała jeszcze chłodnica spalin. Mam silnik AVF. P.S. No i sprawdziłem. Okazało się, że mam EGR walnięty i to zarówno membrana recyrkulacji jak i od gaszenia. Na razie zaślepione węże i podciśnienie wynosi -0,77bar.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się