bongod Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 P0507-001 jesze w błędzie jest . Z góry dziękuję za opinię fachowców
AudiB4 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 na jednym cylindrze przerwa w zapłonie świeca ,przewód WN.... 1
bongod Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Opublikowano 18 Lipca 2013 Heh dzięki a większość mi mówiła że przepustnica a wiadomo na którym garnku szukać ? ---------- Post dopisany at 08:43 ---------- Poprzedni post napisany at 08:26 ---------- Dokładnie wygląda to tak: idle control system rpm . Higher than expected P0507-001- upper limit exceeded boże ale to wszystko popier.......
Łukasz13 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 jesli przepustnica umyta i adoptowana i wszystkie wtyczki dobrze siędzą, trzeba szukać nieszczelności w dolocie i odmie, najlepiej jakbyś zrobił próbe cisnieniową dolotu.
bongod Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Opublikowano 18 Lipca 2013 Coś mi syczy przy tym zaworku na odmie tym podobnym do dv ostatnio go wymienialem może opski lipne sprawdze i dam znać ---------- Post dopisany at 11:20 ---------- Poprzedni post napisany at 11:19 ---------- A swoją droga jak się robi taka próbę cisnieniowa? Dam radę sam??
motor144 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Jak wiadomo gdzie syczy to tylko się cieszyć i uszczelnić nieszczelność bo to na pewno przyczyna Twojego błędu. Tam jest podciśnienie to trzeba by chyba dużo się nakombinować z jakimś ciśnieniowym sprawdzeniem . Ten zaworek (jaki ma numer?) to dałeś nowy czy używkę bo może jego trzeba sprawdzić co do działania i szczelności (ale to po za autem )?
bongod Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Opublikowano 18 Lipca 2013 Kurcze nie pamiętam nowy w aso 130 zeta . Tylko się zastanawiam czy ten syk nie jest normalny bo to cichutko jest słychać powietrze przechodzące przez zawór na zewnątrz jak się człowiek nachyli? Ogólnie jedną opaska krecila się w kółko zamienilem ja na kluczykowa i jakby jeszcze ciszej syczalo
bongod Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Opublikowano 22 Lipca 2013 nie stwierdzono nie szczelności :/ a co z tym sykiem? to normalna jego praca ze słychać w nim przepływ powietrza?? ---------- Post dopisany 22-07-2013 at 19:52 ---------- Poprzedni post napisany 19-07-2013 at 19:10 ---------- 06a 129 101 d to nr tego zaworka mocno syczy i zasysa powietrze przez małą dziurkę pod spodem ,,kaptura'' grzybka . Jak zatkam dziurkę telepie silnikiem :/ ---------- Post dopisany at 20:09 ---------- Poprzedni post napisany at 19:52 ---------- FS: OEM NOS Pressure Regulating Valve 06a129101d
Łukasz13 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Ten grzybek powinien byc szczelny co on ma tam za dziurkę? to jest taki niby separator par olejowych żeby nie szły dalej do dolotu.
bongod Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Opublikowano 22 Lipca 2013 taka mała dziurka jest nawet na zdjęciu ją widzę i nią zaciąga powietrze jak zatkam to telepie maszyną ---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 20:21 ---------- Crankcase Breather Vent Purge Valve Fit for VW Jetta Golf Passat Audi A4 A6 1 8T | eBay ---------- Post dopisany at 20:28 ---------- Poprzedni post napisany at 20:24 ---------- zaczynam się załamywać bo widzę że jakieś kosmosy się robią u mnie
Łukasz13 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Nie wiem dziwne to, pokaż w którym miejscu ta dziurka jest? tam nie powinno byc dziur bo będzie zasysać lewe powietrze.
bongod Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Opublikowano 24 Lipca 2013 noi wydaje mi się że właśnie zasysa :/ na linku tym z ebaya pod grzybkiem po prawej stronie przy samej krawędzi jest taka mała jakby kwadratowa ssie jak cholera :/ ---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:30 ---------- wyczytałem że u kogoś się zatkał i miał takie objawy jak ja jutro kupię drugi bo żeby wymienić na gwarancji musiałbym wstawić samochód do aso żeby stwierdzili czy poprawnie był założony a mogą to zrobić dopiero w piątek paranoja jakaś ---------- Post dopisany 23-07-2013 at 11:48 ---------- Poprzedni post napisany 22-07-2013 at 22:34 ---------- Wymieniłem ten zaworek i nowy nie syczy ale podejzane że pierwszy był popekany a ten co siadł drugi szybko się zwalil :/ obroty nadal faluja ale zauważyłem że dopiero jak się rozgzal silnik do 90 hmm ---------- Post dopisany at 11:55 ---------- Poprzedni post napisany at 11:48 ---------- Może przeczyszcze odme bo zarosla może i przez to jest większe ciśnienie jak weziej nie? ---------- Post dopisany 24-07-2013 at 18:46 ---------- Poprzedni post napisany 23-07-2013 at 11:55 ---------- myślę że doszedłem do sedna sprawy wiec przydało by się potwierdzenie . Jakiś tępy sierp założył chyba zawór dv na odwrót (chyba) . Pytanie brzmi czy przez to mogła odma być cały czas zamknięta wskutek czego pękła w niej membrana (stwierdziłem po rozebraniu) i zasysała lewe powietrze przez dziurkę w obudowie?? Pytanie drugie czy mogło to spowodować usterkę w silniku?? Mam nadzieję że ktoś odpowie pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się