Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Quattro czy ośka do wyścigów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
bez sensu to porownania ze stratami :) wystarczy ze dopieli mocno pasy i straty wyjda wieksze :)

dlatego fajne sa "hamownie" drogowe :P

Opublikowano

ja dopowiem tylko tyle ze nic nie zastapi miny kierowcow ktorzy probuja sie spod swiatel duzo mocniejszymi autami w osce jak troszke popada albo jak jest slabsza przyczepnosc jakis piasek czy cos... nie mowiac juz o sniegu czy nawet lodzie, 4x4 nie ma sobie rownych w pewnych warunkach, a nad stratami mocy na suchym mozna popracowac i nadrobic sporo

Opublikowano

dziekuje wszytkim za odpowiedzi juz wszystko rozumiem Quattro musi byc to zaczynamy poszukiwania w miare przyzwoitego egzemplarza moze byc golas bez klimy itp dziekuje jeszcze raz

Opublikowano

ja budujac taki projekt kupilbym gola bude z czesciami i sam wszystko skladal od podstaw ;)

Opublikowano

Kupił byś ośke to by było tak

a tu Q o porównywalnej mocy

takze nie ma co myśleć o inwalidzie pod wyścigi, jest na YT jeszcze filmik porównujący osiagi 1,8t w FWD i Q na stageIII mimo strat napedowych Quattro ma przewage

---------- Post dopisany at 16:14 ---------- Poprzedni post napisany at 16:10 ----------

a jak chcesz poprawić osiagi w Q to poczytaj o modyfikacji StaSIS 4:1

Moc masz w większym stopniu na tylną oś, tylko z tego co wiem do A4 trzeba by przełożyć dyferencjał z S4, bo rózni sie:wink: a na tym pierwszym nie da rady tego zrobić(doczytałem sie gdzies na audizine)

Opublikowano

to takie mini lamborghini

Opublikowano
ja dopowiem tylko tyle ze nic nie zastapi miny kierowcow ktorzy probuja sie spod swiatel duzo mocniejszymi autami w osce jak troszke popada albo jak jest slabsza przyczepnosc jakis piasek czy cos... nie mowiac juz o sniegu czy nawet lodzie, 4x4 nie ma sobie rownych w pewnych warunkach, a nad stratami mocy na suchym mozna popracowac i nadrobic sporo

Popieram quattro jest bardziej wszech-stronne

Mam w domu Fwd ADR i Quattro ADR (nie długo nakręcę filmik z wyścigu na 1/4 mili

ośka jest żwawsza ale tylko popada i pali laka mimo że o tylko 125km

natomiast deszcz snieg itp itd i mini kierowców bezcenne Już nie wspomnę o wyciąganiu z rowów innych aut :) albo pojchanie w góry quattro

no i quattro droższe w eksplatacji (tylna zawiecha)

Brał bym quattro (bezpieczeństwo fun zabawa)

Opublikowano

tylko quattro przy tej mocy, nawet bym o osce nie pomyslal

Opublikowano
ja budujac taki projekt kupilbym gola bude z czesciami i sam wszystko skladal od podstaw ;)

i nie wkładał bym 1.8t tylko 2.7BT gdzie po sofcie jest 300 i zostaje spore pole do popisu. Przy okazji walcząc o jak najniższą masę (w razie wypadu na wakacje itp szybko można dorzucić fotele, no klimy już ta szybko nie przełożysz :grin:).

Opublikowano

mi to w ogole marzy sie VR5 z passka B5 + turbo w budzie B5 quattro avant... ale fakt jak budowac to cos konkretnego, inna sprawa ze nie po to sie buduje projekt zeby potem nim smigac 1000km na wakacje :)

Opublikowano

ja też uderzałbym w 2,7 biturbo i tam spokojnie 300KM sie zrobi jak zabraknie modyfikacja i puki trakcji wystarczy:P jeśli chodzi o 1,8t to zrobić 300KM to już zdrowo pokombinujesz:(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...