st4yKool Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 bez sensu to porownania ze stratami wystarczy ze dopieli mocno pasy i straty wyjda wieksze dlatego fajne sa "hamownie" drogowe
pioteros Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 ja dopowiem tylko tyle ze nic nie zastapi miny kierowcow ktorzy probuja sie spod swiatel duzo mocniejszymi autami w osce jak troszke popada albo jak jest slabsza przyczepnosc jakis piasek czy cos... nie mowiac juz o sniegu czy nawet lodzie, 4x4 nie ma sobie rownych w pewnych warunkach, a nad stratami mocy na suchym mozna popracowac i nadrobic sporo
AdekB5 Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Opublikowano 19 Lipca 2013 dziekuje wszytkim za odpowiedzi juz wszystko rozumiem Quattro musi byc to zaczynamy poszukiwania w miare przyzwoitego egzemplarza moze byc golas bez klimy itp dziekuje jeszcze raz
pioteros Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 ja budujac taki projekt kupilbym gola bude z czesciami i sam wszystko skladal od podstaw
AdekB5 Opublikowano 19 Lipca 2013 Autor Opublikowano 19 Lipca 2013 ja szukam silnika aeb z poczatkow produkcji bo podobno byly zakute
Kowi87 Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Kupił byś ośke to by było tak a tu Q o porównywalnej mocy takze nie ma co myśleć o inwalidzie pod wyścigi, jest na YT jeszcze filmik porównujący osiagi 1,8t w FWD i Q na stageIII mimo strat napedowych Quattro ma przewage ---------- Post dopisany at 16:14 ---------- Poprzedni post napisany at 16:10 ---------- a jak chcesz poprawić osiagi w Q to poczytaj o modyfikacji StaSIS 4:1 Moc masz w większym stopniu na tylną oś, tylko z tego co wiem do A4 trzeba by przełożyć dyferencjał z S4, bo rózni sie:wink: a na tym pierwszym nie da rady tego zrobić(doczytałem sie gdzies na audizine)
MATIUS Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 ja dopowiem tylko tyle ze nic nie zastapi miny kierowcow ktorzy probuja sie spod swiatel duzo mocniejszymi autami w osce jak troszke popada albo jak jest slabsza przyczepnosc jakis piasek czy cos... nie mowiac juz o sniegu czy nawet lodzie, 4x4 nie ma sobie rownych w pewnych warunkach, a nad stratami mocy na suchym mozna popracowac i nadrobic sporo Popieram quattro jest bardziej wszech-stronne Mam w domu Fwd ADR i Quattro ADR (nie długo nakręcę filmik z wyścigu na 1/4 mili ośka jest żwawsza ale tylko popada i pali laka mimo że o tylko 125km natomiast deszcz snieg itp itd i mini kierowców bezcenne Już nie wspomnę o wyciąganiu z rowów innych aut albo pojchanie w góry quattro no i quattro droższe w eksplatacji (tylna zawiecha) Brał bym quattro (bezpieczeństwo fun zabawa)
tarq Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 tylko quattro przy tej mocy, nawet bym o osce nie pomyslal
Marc!n Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 ja budujac taki projekt kupilbym gola bude z czesciami i sam wszystko skladal od podstaw i nie wkładał bym 1.8t tylko 2.7BT gdzie po sofcie jest 300 i zostaje spore pole do popisu. Przy okazji walcząc o jak najniższą masę (w razie wypadu na wakacje itp szybko można dorzucić fotele, no klimy już ta szybko nie przełożysz ).
pioteros Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 mi to w ogole marzy sie VR5 z passka B5 + turbo w budzie B5 quattro avant... ale fakt jak budowac to cos konkretnego, inna sprawa ze nie po to sie buduje projekt zeby potem nim smigac 1000km na wakacje
galka90 Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 ja też uderzałbym w 2,7 biturbo i tam spokojnie 300KM sie zrobi jak zabraknie modyfikacja i puki trakcji wystarczy:P jeśli chodzi o 1,8t to zrobić 300KM to już zdrowo pokombinujesz:(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się