Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ocena wtrysków


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jeszcze 013 brakuje

Opublikowano

3 cylinder wykazuje słabszą sprawność bo sterownik musi na niego podlewać więcej paliwa. Może to być wina pompowtryskiwacza ale też przyczyny mogą być inne. Pompowtryskiwacz można łatwo sprawdzić podmieniając go miejscem z innym np z 4 cylindra i po podmianie miejscami ponownie zlogować grupę 013. Przy sprawnym pompowtryskiwaczu wysoka korekta paliwa na plus zostanie nadal na 3 cylindrze a przy niesprawnym pojawi się teraz na czwartym.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedz ale z tym "łatwo sprawdzić podmieniając go miejscami" nie wiem czy tak łatwo na co zwrócić uwagę przy podmianie?

Opublikowano

Na prawidłowe, prostopadłe do głowicy osadzenie pompowtryskiwacza w gnieździe, stan samego gniazda pompowtryskowacza gdyż często samo gniazdo ulega rozkalibrowaniu i dokręcenie klocka dociskowego pompowtryskiwacza, stan jego oringów i podkładki oraz poprawne wyregulowanie luzu dźwigienki napędzającej pompowtryskiwacz. Przy okazji można przynajmniej wzrokowo sprawdzić stan bieżni krzywki wałka rozrządu.

Opublikowano

Tak się przyglądam swoim logom z bl 13

np taka linia: -0,33 mg/H -0,26 mg/H 0,87 mg/H -0,28 mg/H

jak to sumuje to to wychodzi równe zero w kazdej linii.

Czy jest mozliwym że przez podlewający wtrysk samochód spala więcej paliwa?

Jak sądzicie czy ruszać (regenerować) ten wtrysk czy zostawić.

Opublikowano

Ale na chwilę obecną nie wiesz czy wyższa korekcja na 3 cylindrze jest z winy samego pompowtryskiwacza a Ty już go chcesz regenerować. A co jeśli okaże się np. po podmianie pompowtrysków miejscami, że wyższa korekcja nadal pozostanie na tym samym cylindrze ? Zregenerujes wtedy pompkę a nic Ci to nie da.

Opublikowano

Zostaw wtryski w spokoju ...

Opublikowano

Ok wpierw pozamieniam a w oringi to się mam obowiązkowo zaopatrzyć? czy przekładać na starych?

Opublikowano

Najpierw sprawdź w jakim są stanie.

Opublikowano

Pali Ci normalnie na zimnym i na ciepłym?? Wlej do paliwa specyfik do czyszczenia np Motula lub Liqui Moly. Pomagaj abo stosowałem nie raz w autach. Jak motorem nie rzuca nie czepiałbym się tak jak spanky pisał.

---------- Post dopisany at 10:12 ---------- Poprzedni post napisany at 10:11 ----------

Ewentualnie wyjac i w myjke ultradzwiekową je wsadzic.

Opublikowano

Wlałem wczoraj jakieś K2 do czyszczenia koszt 6 zł bo nie mieli nic lepszego w sklepie którym byłem i wymieniłem filtr paliwa chodz ten wcześniejszy dużo nie miał przebiegu moze 50 tyś.

Patrzyłem wczoraj na bl 13 już były zmiany na??? ? inne --po przejechaniu 10 km 1)-0,49 2)+0,13 3) +0,40 4)+0,02 to chyba lepiej niż w 3 poscie

Pojeżdze kilka dni wypalę paliwo które mam w baku i zrobię logi zobaczymy.

Mam nadzieje ze ta dawka mu nie zaszkodzi co mu zalałem tego K2 na opakowaniu pisze ze butelka specyfiku na 40-80l paliwa a ja wlałem do 30 l

Opublikowano
Wlałem wczoraj jakieś K2 do czyszczenia koszt 6 zł bo nie mieli nic lepszego w sklepie którym byłem i wymieniłem filtr paliwa chodz ten wcześniejszy dużo nie miał przebiegu moze 50 tyś.

:shock3:

to ile Twoim zdaniem jest duzo na filtr paliwa lejąc te "pomyje" na naszych stacjach benzynowych ....

wystarczyło napisac w pierwszym poście jak często wymieniasz filtr paliwa ... :facepalm:

Opublikowano

Heh:) to My sie zastanawiamy czy co 15tys nie wymieniac a co mówić o 50tys:)

Opublikowano

Do Spanky

Nabyłem samochód niedawno i zrobiłem ledwie 10 tyś nim a filtr zmieniał poprzedni właściciel 50 tys km temu. Nie wiem czy to dużo czy mało 50 tyś km nigdy filtra paliwa w zadnym aucie nie zmieniałem bo nie było problemu z wtryskami i spalaniem. A bywało że jeździły samochody 150 i 180 tyś w moich rekach.

Odpowiem dużo to 200tys km na wymianę wg mnie. W normie to 100tyś. Zaznaczę że zawsze staram się tankować na markowej stacji Sta..... lub sh.....

ale ok niema co rozwijać narazie tematu. Poprawię się :) z wymianami a na razie muszę wyjeździć paliwo i ponownie pologować.

Opublikowano

Powiem tak na filtrach sie nie oszczedza . Paliwa max co 30ty w tych czasach bloto jest u nas kombinowane;)

Opublikowano

Wtryski się poprawiły po tym K2

powiedzcie mi coś o grupie 007 niewiem jakie mają być wartości temperatury podejrzewam g62

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Objawy duże podwyższone spalanie (ciężko zrobić 7-8 l/100 przy bardzo spokojnej jezdzie na odcinkach dziennych powyżej 50km ciągłej jazdy w pozamiejskim terenie. Na biegu jałowym przy obr 1600 nierówna praca silnika

Opublikowano

Mój też tak pije :decayed:, średnia z kilkunastu tysięcy to 9,6.

Rekord z jednej trasy 300 km to 10,9 l/100 km , tylko średnia prędkość wyszła wtedy 101 km/h :kox:

Raz się przejechałem spokojnie S8 dla sprawdzenia z prędkością ok. 100 km/h i wtedy fis pokazał 6,3 l/100, tak że chyba nic nie jest popsute :grin:

Aha, zapomniałem że kiedyś go ździebko podkręciłem, 165KM i 370 Nm :wink:

Opublikowano

No tylko że ja 6,3 nie zrobie nawet na autostradzie przy 90km/h ciagłej jazdy przy 6 biegu - próbowałem.A doświadczenie w tzw ecodrive mam spore trochę się dieslami służbowymi najeździłem

I nie mam quattro.

Dlatego szukam uparcie co w nim siedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...