gumini Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Cześć Prośba o ocenę wtrysków VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
gumini Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Opublikowano 21 Lipca 2013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Sztomel Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 3 cylinder wykazuje słabszą sprawność bo sterownik musi na niego podlewać więcej paliwa. Może to być wina pompowtryskiwacza ale też przyczyny mogą być inne. Pompowtryskiwacz można łatwo sprawdzić podmieniając go miejscem z innym np z 4 cylindra i po podmianie miejscami ponownie zlogować grupę 013. Przy sprawnym pompowtryskiwaczu wysoka korekta paliwa na plus zostanie nadal na 3 cylindrze a przy niesprawnym pojawi się teraz na czwartym.
gumini Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Opublikowano 21 Lipca 2013 Dzięki za odpowiedz ale z tym "łatwo sprawdzić podmieniając go miejscami" nie wiem czy tak łatwo na co zwrócić uwagę przy podmianie?
Sztomel Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Na prawidłowe, prostopadłe do głowicy osadzenie pompowtryskiwacza w gnieździe, stan samego gniazda pompowtryskowacza gdyż często samo gniazdo ulega rozkalibrowaniu i dokręcenie klocka dociskowego pompowtryskiwacza, stan jego oringów i podkładki oraz poprawne wyregulowanie luzu dźwigienki napędzającej pompowtryskiwacz. Przy okazji można przynajmniej wzrokowo sprawdzić stan bieżni krzywki wałka rozrządu.
gumini Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Opublikowano 21 Lipca 2013 Tak się przyglądam swoim logom z bl 13 np taka linia: -0,33 mg/H -0,26 mg/H 0,87 mg/H -0,28 mg/H jak to sumuje to to wychodzi równe zero w kazdej linii. Czy jest mozliwym że przez podlewający wtrysk samochód spala więcej paliwa? Jak sądzicie czy ruszać (regenerować) ten wtrysk czy zostawić.
Sztomel Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Ale na chwilę obecną nie wiesz czy wyższa korekcja na 3 cylindrze jest z winy samego pompowtryskiwacza a Ty już go chcesz regenerować. A co jeśli okaże się np. po podmianie pompowtrysków miejscami, że wyższa korekcja nadal pozostanie na tym samym cylindrze ? Zregenerujes wtedy pompkę a nic Ci to nie da.
gumini Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Opublikowano 23 Lipca 2013 Ok wpierw pozamieniam a w oringi to się mam obowiązkowo zaopatrzyć? czy przekładać na starych?
adrian998998 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Pali Ci normalnie na zimnym i na ciepłym?? Wlej do paliwa specyfik do czyszczenia np Motula lub Liqui Moly. Pomagaj abo stosowałem nie raz w autach. Jak motorem nie rzuca nie czepiałbym się tak jak spanky pisał. ---------- Post dopisany at 10:12 ---------- Poprzedni post napisany at 10:11 ---------- Ewentualnie wyjac i w myjke ultradzwiekową je wsadzic.
gumini Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Opublikowano 26 Lipca 2013 Wlałem wczoraj jakieś K2 do czyszczenia koszt 6 zł bo nie mieli nic lepszego w sklepie którym byłem i wymieniłem filtr paliwa chodz ten wcześniejszy dużo nie miał przebiegu moze 50 tyś. Patrzyłem wczoraj na bl 13 już były zmiany na??? ? inne --po przejechaniu 10 km 1)-0,49 2)+0,13 3) +0,40 4)+0,02 to chyba lepiej niż w 3 poscie Pojeżdze kilka dni wypalę paliwo które mam w baku i zrobię logi zobaczymy. Mam nadzieje ze ta dawka mu nie zaszkodzi co mu zalałem tego K2 na opakowaniu pisze ze butelka specyfiku na 40-80l paliwa a ja wlałem do 30 l
spanky Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Wlałem wczoraj jakieś K2 do czyszczenia koszt 6 zł bo nie mieli nic lepszego w sklepie którym byłem i wymieniłem filtr paliwa chodz ten wcześniejszy dużo nie miał przebiegu moze 50 tyś. to ile Twoim zdaniem jest duzo na filtr paliwa lejąc te "pomyje" na naszych stacjach benzynowych .... wystarczyło napisac w pierwszym poście jak często wymieniasz filtr paliwa ...
adrian998998 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Heh:) to My sie zastanawiamy czy co 15tys nie wymieniac a co mówić o 50tys:)
gumini Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Opublikowano 26 Lipca 2013 Do Spanky Nabyłem samochód niedawno i zrobiłem ledwie 10 tyś nim a filtr zmieniał poprzedni właściciel 50 tys km temu. Nie wiem czy to dużo czy mało 50 tyś km nigdy filtra paliwa w zadnym aucie nie zmieniałem bo nie było problemu z wtryskami i spalaniem. A bywało że jeździły samochody 150 i 180 tyś w moich rekach. Odpowiem dużo to 200tys km na wymianę wg mnie. W normie to 100tyś. Zaznaczę że zawsze staram się tankować na markowej stacji Sta..... lub sh..... ale ok niema co rozwijać narazie tematu. Poprawię się z wymianami a na razie muszę wyjeździć paliwo i ponownie pologować.
adrian998998 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Powiem tak na filtrach sie nie oszczedza . Paliwa max co 30ty w tych czasach bloto jest u nas kombinowane;)
gumini Opublikowano 28 Lipca 2013 Autor Opublikowano 28 Lipca 2013 Wtryski się poprawiły po tym K2 powiedzcie mi coś o grupie 007 niewiem jakie mają być wartości temperatury podejrzewam g62 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Objawy duże podwyższone spalanie (ciężko zrobić 7-8 l/100 przy bardzo spokojnej jezdzie na odcinkach dziennych powyżej 50km ciągłej jazdy w pozamiejskim terenie. Na biegu jałowym przy obr 1600 nierówna praca silnika
piotrsob1 Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Mój też tak pije , średnia z kilkunastu tysięcy to 9,6. Rekord z jednej trasy 300 km to 10,9 l/100 km , tylko średnia prędkość wyszła wtedy 101 km/h Raz się przejechałem spokojnie S8 dla sprawdzenia z prędkością ok. 100 km/h i wtedy fis pokazał 6,3 l/100, tak że chyba nic nie jest popsute Aha, zapomniałem że kiedyś go ździebko podkręciłem, 165KM i 370 Nm
gumini Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Opublikowano 29 Lipca 2013 No tylko że ja 6,3 nie zrobie nawet na autostradzie przy 90km/h ciagłej jazdy przy 6 biegu - próbowałem.A doświadczenie w tzw ecodrive mam spore trochę się dieslami służbowymi najeździłem I nie mam quattro. Dlatego szukam uparcie co w nim siedzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się