adamadeusz 0 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Mam problem w swoim Audi, otóż po zmianie biegu nie mam jednolitego ciągu mocy, przyspieszenia. Np. wygląda to tak, ruszam, zmieniam bieg z 1 na 2 ( oczywiście w zakresie obrotów kiedy samochód ma największy moment ) po czym jest chwilowa dziura, brak mocy, przez jakieś 0,5 sek, 1 sek, i zaczyna znowu przyspieszać, nie ma tego jednolitego ciągu. I dzieje się to tak, na każdej zmianie biegów, czy to z 1 na 2 czy z 3 na 4 itd. Kiedyś miałem Ibize z takim samym silnikiem, właśnie 1.9 Tdi 110 KM i nie było czegoś takiego, za każdym razem ciągnęła tak samo, nie było żadnych spadków mocy. Spotkał się ktoś z czymś takim? W czym może tkwić problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin26110 0 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Mam to samo tez AFN 110km , KAT wywalony , EGR zaślepiony , moze turbo do czyszczenia....albo odma do butelki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzmen 1 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Mam to samo tez AFN 110km , KAT wywalony , EGR zaślepiony , moze turbo do czyszczenia....albo odma do butelki... Vag prawde ci powie ,Więc do dzieła !!! A przy jakiej prędkości obrotowej zmieniasz biegi? Jeśli oryginalne turbo VNT15 to nie powinno być czegos takiego , jak juz jest większe to im większa sprężarka z niskich obrotów bedzie się dłużej zastanawiała , bedzie bardziej leniwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin26110 0 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Mam to samo tez AFN 110km , KAT wywalony , EGR zaślepiony , moze turbo do czyszczenia....albo odma do butelki... Vag prawde ci powie ,Więc do dzieła !!! A przy jakiej prędkości obrotowej zmieniasz biegi? Jeśli oryginalne turbo VNT15 to nie powinno być czegos takiego , jak juz jest większe to im większa sprężarka z niskich obrotów bedzie się dłużej zastanawiała , bedzie bardziej leniwa. raczej orginalna, planuje ją rozebrać i wyczyscic to moze cos da , jakies tam podstawowe pojęcie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamadeusz 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Ostatnio zauważyłem, że jak jest jeszcze zimny silnik to " idzie " elegancko, jest cały czas ciągłość ciągu i przyspiesza jednolicie. Dopiero gdy silnik się rozgrzeje zaczynają się te akcje jak wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Mam problem w swoim Audi, otóż po zmianie biegu nie mam jednolitego ciągu mocy, przyspieszenia. Np. wygląda to tak, ruszam, zmieniam bieg z 1 na 2 ( oczywiście w zakresie obrotów kiedy samochód ma największy moment ) po czym jest chwilowa dziura, brak mocy, przez jakieś 0,5 sek, 1 sek, i zaczyna znowu przyspieszać, nie ma tego jednolitego ciągu. I dzieje się to tak, na każdej zmianie biegów, czy to z 1 na 2 czy z 3 na 4 itd. Kiedyś miałem Ibize z takim samym silnikiem, właśnie 1.9 Tdi 110 KM i nie było czegoś takiego, za każdym razem ciągnęła tak samo, nie było żadnych spadków mocy. Spotkał się ktoś z czymś takim? W czym może tkwić problem? Ja takie objawy miałem przy dziurawym wężu IC. Do tego było słychać głośne syczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szper11 1 Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Odkopię trochę temat. Czy ktoś rozwiązał problem bo mam dokładnie takie same objawy jak autor wątku?. ---------- Post dopisany at 19:19 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ---------- Zapomniałem dodać że VAG nie pokazuje żadnych błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Ja tak miałem jak dawka była ustawiona na 8.8mg/skok zmieniłem na 3.2mg i teraz jest OK:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matyss___ 27 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 ja w sumie ma podobnie ale od niedawna.... np jade 4ka deptam gaz i turbo wstaje elegancko..ale jak jade np 2ka i podkrece silnik do 3 tys obr wrzucam 3ke to mam taka przerwe 0.5-1sek i poxniej ciagnie normalnie..przy zmianie z 3ki na 4ke to samo i z 4ki na 5tke to samo.... czyli wychodzi na to , ze jak akzdy bieg krece od dolnych obrotów to ciagnie elegancko ale jak przekrocze te 3 tys to łapie jakby dziure o(obroty po zmianie sa powyzej 2 tys) a turbo mi wstaje przy 1850obr...... dodam , ze miewałem coś nie tak z IC bo zostawiał mi nieraz malutka plamke oleju dosłownie kropke dziennie a teraz tego nie ma ..auto stoi zawsze w garazu i nie ma teraz tego problemu a auto zachowuje sie dalej tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st4yKool 5 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Cieknacy egr daje czasami podobne objawy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matyss___ 27 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 aha zapomniałem dodac..brak kata , egr zaslepiony , wtryski 216, turbo awx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 aha zapomniałem dodac..brak kata , egr zaslepiony , wtryski 216, turbo awx korekte softu mialeś robione pod ten setup ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras 0 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 mam to samo w AFN-ie i tez nie moge sobie z tym poradzic. Dolot sprawdzany turbo po czyszczeniu i dalej to samo. Gdzies czytalem ze moze to byc potencjometr przy pedale gazu ale jakos nie chce mi sie w to wierzyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matyss___ 27 Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 na sofcie od poczatku było dobrze czyli ponad póltora roku..to tak mam od ajkichs 3 miesiecy a setup cąły zcas ten sam i graty w aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz1988 0 Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Ja też miałem coś takiego zmieniłem N75 i było ok do wczoraj kiedy pękł wężyk przy zaworku co steruje gruszką i był taki sam objaw jak opisujesz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 zmienilem N75 o auta kture jezdzi dobrze i dalej brak zmian. Jeszcze bede chcial zmienic potencjometr gazu bo gdzies w necie czytalem ze to moze byc problemem i dam znac co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szper11 1 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 U mnie dziwna sprawa i wydaje mi się że to przypadek, bo po wymianie filtra paliwa problem zniknął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 no niby ja juz jakis czas nie wymienialem filtra bo robie to przed zima Juz uzupelniony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daszek 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Maras i jak udało ci sie rozwiązać ten problem bo ja mam taki sam, wymieniłem już egr turbo jest nowe jeszcze na gwarancji dzisiaj mam zamiar wymienić jeszcze ten zawór n75, jak to pomoze to napisze dodam tylko ze ja mam silnik 2.0 TDI 140hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 w 2.0 moze byc inaczej ale narazie jeszcze nie poradzilem sobie z tym. N75 zamienialem z samochodu ktory normalnie jedzie i nie dalo zadnych efektow Zagaladalem dzis do potencjometra gazu ale jest do niego strasznie slaby dostep i dalem sobie spokoj. Zobacze jeszcze jakie beda efekty po zmianie filtra paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się