ndjaro Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Witam, zatankowałem za 50zł, przejechałem 53km i zapalił się żebrak. Wskazówka także opadła do poziomu rezerwy. Jest to niemożliwe gdyż zazwyczaj robiłem 3 razy więcej km za tą kwotę. Podejrzewam, że ucieka ropa. Dzisiaj pójdę to sprawdzić. Jeżeli okaże się, że nie ucieka to jaka może być inna przyczyna, co sprawdzić? Dodam jeszcze, że wskaźnik poziomu paliwa dziwnie się zachowuje, raz pokazuje mniej raz więcej. Raz nawet żebrak się zgasił i później znów zaświecił. Mam możliwość podpiąć VAGa, w którym menu szukać błędu? Nie mogę przeskanować całości bo pisze, że wersja nie jest zarejestrowana i muszę szukać po kolei.
Jarek882 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Zacznij od przewodów paliwowych które idą po prawej stronie od baku az do silnika. najlepiej postaw na asfalcie i zobacz czy zostanie plama.
karbonek Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 A później wyjmij pływak, oczyść sekcję potencjometru, dognij wszystko i będzie ok.
Mamrot26 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 nie zawsze jest to wina plywaka ja mialem podobny problem tylko ze umnie to bardziej warjowal wskaznik paliwa raz pokazywal caly raz polowe a innym razem po przekroczeniu polowy wyswietlał sie zebrak. Byla to win licznika silniczek wskaznika paliwa szlak trafi:) zaden Vag tego nie wykryl:)
maq Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 vag nie pokaże Ci raczej błędów. Ja miałem podobnie co kolega mamrot ale zaczął bym od tego co pisze karbonek. Wyczyść pływak i obserwuj co będzie się działo
ndjaro Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Opublikowano 23 Lipca 2013 postawilem auto odkrecilem 2 pokrywy plastikowe pod silnikiem i obserwowalem na zapalonym silniku przez ok 15minut i nic nie kapnelo. czyli nie cieknie. jak sie dobrac do tego plywaka?
Mamrot26 Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 jesli nie bedzie to wina plywaka to powiem ci jak sprawdzic te silniczki bo gosciu co uniego to robilem zajolo mu to 30 min z wykreceniem sprawdzeniem i zalozeniem nowych silniczkow (od paliwa i temperatury wody) pokazal prosty sposub jak to spradzic. tzn musisz odkrecic licznik ciagnac ta szybka plastikowa zebyc mial goly licznik podlaczyc go i przyluz puzniej palec do wskaznika paliwa w tym miejscu co stoi i porostu go udezaj drugim palcem jesli bedzie wracal na te same miejsce co trzymales na poczatku palec to jest dobry a jesli bedzie warjowal i wskakiwal gdzie indziej albo sie obracal to jest zepsuty i trzeba silniczek wymienic trzeba go rozlutowac i wlutowac nowy i tyle ja zaplacilem za 2 wskazniki 250zl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się