Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B7 2.0 TDI szarpie podczas przyśpieszania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 minuty temu, piotrsob1 napisał:

W sterowniku silnika nie ma żadnych błędów związanych z klapą gaszącą ( przepustnicą ) i EGR-em ?

No właśnie nie ma błędów.. Bynajmniej nie bylo zanim pojawiła się czkawka. Wczesnej miałem 3 razy tak że wyświetlał mi migajace spiralki i był bez mocy musiałem gasić i odpalac i jak było to sprawdzane nie bylo żadnych błędów.. Silnik 2.0 tdi bpw

Opublikowano (edytowane)

Do BPW nie potrzeba wypukłej kryzy , płaska wystarczy .

Na drugiej stronie tego tematu masz zdjęcia na których widać wysuniętą kryzę z miejsca jej montażu .

Na aukcji poniżej masz zaślepkę z kwasówki , kup ją i daj niech ktoś Ci w niej wywierci otwór 9mm, na 95% załatwi to sprawę poszarpywania 

https://allegro.pl/zaslepka-egr-1-9-td-tdi-audi-seat-skoda-vw-1-5mm-i6970093355.html

:hi:

P.S. nie przesadzaj tylko z dokręcaniem jej śrub, bo już nie jeden zerwał gwinty w kolektorze dolotowym :whistling:

Popraw też kod silnika w profilu ...

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano
29 minut temu, piotrsob1 napisał:

Do BPW nie potrzeba wypukłej kryzy , płaska wystarczy .

Na drugiej stronie tego tematu masz zdjęcia na których widać wysuniętą kryzę z miejsca jej montażu .

Na aukcji poniżej masz zaślepkę z kwasówki , kup ją i daj niech ktoś Ci w niej wywierci otwór 9mm, na 95% załatwi to sprawę poszarpywania 

https://allegro.pl/zaslepka-egr-1-9-td-tdi-audi-seat-skoda-vw-1-5mm-i6970093355.html

:hi:

P.S. nie przesadzaj tylko z dokręcaniem jej śrub, bo już nie jeden zerwał gwinty w kolektorze dolotowym :whistling:

Popraw też kod silnika w profilu ...

super dzięki wielkie napisałem do nich wiadomość kupując zaslepke że jakby wywiercili otwór po środku 9mm nie obrazilbym się jeżeli tego nie zrobią mam w pracy narzędziowca zrobi mi to idealnie. sorki później poprawię :) W przyszłym tyg zabieram się do roboty :D

Opublikowano

Napisz czy problem zostanie rozwiązany :hi:

Opublikowano
9 godzin temu, piotrsob1 napisał:

Napisz czy problem zostanie rozwiązany :hi:

uszczelki dokupić rowni3z nowe 2 sztuki ? czy jak ?

Opublikowano

Jak nic tam nie jest zdeformowane i kryza również nie będzie , to nie powinno być po skręceniu przedmuchów które mogły by mieć jakieś znaczenie. 

Jak bedą to kup dwie ori uszczelki z cieniutkiej kwasówki :

http://www.auto-truck3.pl/product.php?id_product=9282

Opublikowano
20 godzin temu, piotrsob1 napisał:

Jak nic tam nie jest zdeformowane i kryza również nie będzie , to nie powinno być po skręceniu przedmuchów które mogły by mieć jakieś znaczenie. 

Jak bedą to kup dwie ori uszczelki z cieniutkiej kwasówki :

http://www.auto-truck3.pl/product.php?id_product=9282

wszystko zakupione ale mam jeszcze1 pytanko czy dpf od tego nie dostanie ?

Opublikowano

Jakbyś przeczytał cały temat to byś się nie musiał pytać .....:P

Moja jest przykryzowana od 2013 roku, cegła cały czas na pokładzie i zero z nią problemów :)

Opublikowano

Witam wszystkich. Piszę o tym na forum audi poniewaz na forum passata nie moge znalezc zadnych informacji co do szarpania. Posiadam passata b6 2.0tdi PD 8v 140km o kodzie silnika BMP. Mam taki problem, że zawsze i tylko ma drugim biegu w zakresie 1600- 2000 ovbrotow auto dostaje dwie czkawki jedna po drugiej i dziwny dźwiek takiego chrobotania. Przy delikatnym przyspieszaniu i mocnym dzieje sie tak samo. Czy taka kryza w moim przypadku pomoze? Jak myslicie? Czy ktos ma doswiadczenie z z czyms takim ale w innym 2.0tdi niz w audi? Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, kuki181993 napisał:

Witam wszystkich. Piszę o tym na forum audi poniewaz na forum passata nie moge znalezc zadnych informacji co do szarpania. Posiadam passata b6 2.0tdi PD 8v 140km o kodzie silnika BMP. Mam taki problem, że zawsze i tylko ma drugim biegu w zakresie 1600- 2000 ovbrotow auto dostaje dwie czkawki jedna po drugiej i dziwny dźwiek takiego chrobotania. Przy delikatnym przyspieszaniu i mocnym dzieje sie tak samo. Czy taka kryza w moim przypadku pomoze? Jak myslicie? Czy ktos ma doswiadczenie z z czyms takim ale w innym 2.0tdi niz w audi? Pozdrawiam.

Silnik bardzo podobny do BPW, objawy nieco inne ale widzę szansę że kryza może pomóc :eusathink:

Jeżeli tylko w sterowniku silnika nie ma żadnych błędów związanych z przepustnicą i EGR-rem to podłoże problemu może mieć podobną naturę jak w naszych BPW i im podobnych...

Wydatek na kryzę niewielki ( albo żaden w przypadku gdy ją zmajstrujesz sam ) , roboty z zamontowaniem na dziesięć minut , aż szkoda by było nie spróbować ....:P:D

PS

Jakbyś się zdecydował na montaż i kryza dała by radę to napisz o tym tutaj łaskawie :)

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano
15 godzin temu, piotrsob1 napisał:

Silnik bardzo podobny do BPW, objawy nieco inne ale widzę szansę że kryza może pomóc :eusathink:

Jeżeli tylko w sterowniku silnika nie ma żadnych błędów związanych z przepustnicą i EGR-rem to podłoże problemu może mieć podobną naturę jak w naszych BPW i im podobnych...

Wydatek na kryzę niewielki ( albo żaden w przypadku gdy ją zmajstrujesz sam ) , roboty z zamontowaniem na dziesięć minut , aż szkoda by było nie spróbować ....:P:D

PS

Jakbyś się zdecydował na montaż i kryza dała by radę to napisz o tym tutaj łaskawie :)

Troszke zaktualizuje problem a mianowicie, czkawka wystepuje przy lekkim przyspieszaniu auta a przy mocnym problemu nie ma :). Błedów na komputerze nie ma żadnych. Co do mojego silnika to zeby sie dostac do tej rurki spalin to musze odkrecic przepustnice i egr i jakos odkręcić to cos hehe :) takze w porównaniu z  a4 z dostępem gorzej :). Mam jedno pytanie jeszcze: Czy taka kryza bedzie ok? Czy lepiej zrobić jeden otwór i o jakiej średnicy? Podaje zdjęcie poniżej. Dziekuje piotrsob1 za zainteresowanie :).

SmartSelectImage_2018-07-25-22-31-21.png

Opublikowano
17 minut temu, kuki181993 napisał:

 czkawka wystepuje przy lekkim przyspieszaniu auta a przy mocnym problemu nie ma :). Błedów na komputerze nie ma żadnych.

Czyli objawy są dokładnie takie same jak w naszych A4-kach :cool1:

 

19 minut temu, kuki181993 napisał:

 Co do mojego silnika to zeby sie dostac do tej rurki spalin to musze odkrecic przepustnice i egr i jakos odkręcić to cos hehe :) takze w porównaniu z  a4 z dostępem gorzej :).

Możesz dać zdjęcia osprzętu w Twoim silniku ?

Z opisu jakoś nie kojarzę jak to tam jest rozwiązane ...

Co do kryzy to kup lepiej taką zaślepkę , do której link dałem parę postów wyżej , no powtórzę jeszcze raz:

https://allegro.pl/zaslepka-egr-1-9-td-tdi-audi-seat-skoda-vw-1-5mm-i6970093355.html

Wywierć w niej otwór 9 mm i daję 95% że problem odejdzie w zapomnienie  :D

Działanie tej z Twojego szkicu jest jedną wielką niewiadomą , otwory ma trzy, nie wiadomo o jakiej średnicy, poza tym przepływ gazów przez trzy małe otwory w porównaniu do jednego większego będzie całkiem inny , nawet przy takiej samej ich powierzchni :hi:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, piotrsob1 napisał:

 

 

Możesz dać zdjęcia osprzętu w Twoim silniku ?

Z opisu jakoś nie kojarzę jak to tam jest rozwiązane.....

 

Prosze bardzo. To jest silnik bmp z tyłu. Zdjecie pochodzi z internetu. Łączenie rurki z egr zaznaczylem czerwonyk kółkiem. Zeby to wygladalo jak teraz to byłby luzik ale na to wszystko nachodzi jeszcze dpf ktorego tu nie ma i jest malo miejsca :). Po odkrecenie przepustnicy i z odkreceniem pierwszej srubki nie bedzie problemu, ale z druga bedzie ciezko :). Co do kryzy, tez myslę ze jeden otwór bedzie lepszy :) a na aukcji ten z 3 otworani dedykuja dla silnikow PD :D. Ale nie bardzo w to uwierzylem :)

Screenshot_20180725-231056.jpg

Edytowane przez kuki181993
Opublikowano

Fotkę już znalazłem :D

7da2d55440ed8c7da87df2fd86ef.jpg

Ten BMP w Passacie to poprzeczniak , dla tego z dostępem do miejsca montażu jest kiszka stolcowa :P

Na zdjęciu miejsce gdzie trzeba ją wcisnąć zaznaczyłem na czerwono ...

Osprzęt tego motoru na oko jest identyczny jak w BPW , dla tego uważam że taka kryza jaką Ci proponuję załatwi problem i warto spróbować :)

Żeby się tam dwa razy nie dostawać otwór w kryzie zrób 9,5 mm i daj dwie takie uszczelki :

http://www.auto-truck3.pl/product.php?id_product=9282

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

No to moja fotka jest lepszej jakości :P Che Che ....

No ale z tym montażem to faktycznie łatwo napisać , gorzej wykonać :decayed:

Edytowane przez piotrsob1
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Niestety kicha totalna :D, problem tylko bedzie z odkreceniem sruby z lewej strony patrzac na zdjecie. No nic, postaram sie podjąć operacji bo i koszta małe :). O efekcie na pewno dam znać :). Dziekuje za pomoc i pozdrawiam :).

Opublikowano

No daj info jak zawalczysz temat .

Powodzenia :):hi:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 25.07.2018 o 23:40, piotrsob1 napisał:

No daj info jak zawalczysz temat .

Powodzenia :):hi:

Więc tak wykrecilem egr masakra to mało powiedziane szkoda mówić wyczyscilem elegancko zakrecilem i zamontowalem kryze. zauważyłem że auto dość szybko grzeje mi się do 90 st czy to dobrze ? :)

Opublikowano
8 godzin temu, ofikruszon napisał:

Więc tak wykrecilem egr masakra to mało powiedziane szkoda mówić wyczyscilem elegancko zakrecilem i zamontowalem kryze. zauważyłem że auto dość szybko grzeje mi się do 90 st czy to dobrze ? :)

No jak ma się szybko nie grzać, jak nie ma kiedy i jak wystygnąć w te upały ?:P

A co z poszarpywaniem ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Witam posiadam audi a4 b7 2.0 170 km. Mam problem gdyz auto na postoju (luz) szarpie zrywa silnikiem ? Egr jest ominiety wtryski działaja dobrze pompa olejowa tez,  prosze pomozcie rozwiazac ten problem???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...