griga-st Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 Na opony dostajesz też dożywotnią gwarancję ;-)
sowiq Opublikowano 14 Października 2015 Autor Opublikowano 14 Października 2015 Jeśli element miałby być niezniszczalny (jest w ogóle coś takiego?), to nie mógłbyś go kupić w ASO jako część zamienną
LiveCam Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 No dobra, rozumiem, ale no spójrzcie na to tak - ja jestem z branży zabezpieczeń i przykładowo klient kupuje kamery - ma gwarancje sprzętową. Jeżeli ja mu robię instalacje to również ma gwarancje na instalacje, pod jednym warunkiem - że będą przeprowadzane okresowe konserwacje. Nie ma konserwacji nie ma gwarancji . A tu producent twierdzi, że nie jest potrzebna konserwacja ( czyli sprawdzanie co jakiś czas rozrządu, a już na pewno wymiana ) tak więc wychodzi na to że ten element jest "niezniszczalny" i nie może ulec uszkodzeniu. Więc wnioskuję, że wszelkie uszkodzenia tego elementu czy też pozostałych podsystemów ściśle związanych z rozrządem, serwis powinien usunąć bezpłatnie . Jeżeli akcje serwisowe obejmują samochodu po gwarancji ( jadę w poniedziałek na wymianę nastawnika rozrządu - bezpłatnie w ASO ) to również taka akcja powinna być przeprowadzona w przypadku uszkodzenia elementu który według nich nie ma prawa się popsuć .
rookie1984 Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Moje dwa grosze. Jakiś czas temu na zakładzie mieliśmy dwa Passaty. Mamy podpisane umowy holowania z różnymi firmami. Obydwa auta z 1.8TFSI to i pobiegłem obadać jak się prezentują. Jak się okazało obydwa to auta przedstawicieli handlowych. Obydwa około 2 lata na kołach. Jedno autko miało około 70, drugie około 90 tysięcy przebiegu. W jednym rozrząd przeskoczył na łańcuchu o "kilka oczek", w drugim łańcuch spadł (czy się zerwał, nie pamiętam dobrze). Generalnie zrozumiałem wtedy, że coś tu jest nie tak. Wujas ma VW T4 z nieśmiertelnym 2.5 TDi R6 (110km w serii zawirusowane na około 140). Auto ma już nalatane ponad "bańkę" i z łańcuchem nigdy nie było problemów.
sowiq Opublikowano 16 Października 2015 Autor Opublikowano 16 Października 2015 Więc wnioskuję, że wszelkie uszkodzenia tego elementu czy też pozostałych podsystemów ściśle związanych z rozrządem, serwis powinien usunąć bezpłatnie . Jeżeli akcje serwisowe obejmują samochodu po gwarancji ( jadę w poniedziałek na wymianę nastawnika rozrządu - bezpłatnie w ASO ) to również taka akcja powinna być przeprowadzona w przypadku uszkodzenia elementu który według nich nie ma prawa się popsuć . No logicznie rzecz biorąc masz rację. Ale obawiam się, że Audi nie przekonasz, ani łatwo z nimi nie wygrasz w ewentualnym sądzie. Inaczej posypałyby się tysiące roszczeń w podobnych sprawach.
LiveCam Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 No kurcze, właśnie i najprawdopodobniej zabiorę się za tą wymianę rozrządu, ale na pewno nie w ASO, bo za samo sprawdzenie powiedzieli mi 1600 zł . Nie chcę myśleć ile wezmą za wymianę Po wymianie nastawnika wystosuję oficjalne zapytanie do Audi odnośnie rozrządu ( zrobiłbym to teraz, ale główny kontakt do Audi to Poznań Krańcowa, a właśnie tam jadę na zmianę nastawnika ) . Czy przewidują wymiany, jeżeli tak to kiedy, jeżeli nie to dlaczego itp . Zobaczymy co odpowiedzą . Może kiedyś komuś się to przyda . Dam znać jak dostanę odpowiedź . Tak jeszcze dopytam Panowie - akcja wymiany nastawnika to po prostu wymiana napinacza tak ? Podejrzewam że tego dużego ? Czy tego przypominającego śrubę ?
zabiello Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Napinacz to napinacz a nastawnik faz rozrządu to co innego, ja mam wpis w historii o wymianie 06H109257C oraz 06H103144J.
LiveCam Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Cześć, Tak jak wcześniej wspominałem dzisiaj miałem zaplanowaną wymianę nastawnika rozrządu i jak się okazało tydzień zaczął się świetnie . Audi poinformowało mnie, że mam do wymiany rozrząd ( luźny łańcuch ) . Dla ciekawych, Audi zaproponowało mi wymianę za kwotę : 4950 zł . Przyznam szczerze, że śmiech na sali Chcę go jak najszybciej wymienić, ale nie wiem na kiedy uda się ściągnąć klamoty i mechanik będzie miał czas . Podpowiedzcie ( może bardziej uspokójcie ) - jeżeli jeździłem z tym cały czas i wszystko było ok, to chyba w ciągu kilku dni nic nie strzeli ?
Gość Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 w każdym momencie może strzelić, przeskoczyć o ząbek odstawiaj jak najszybciej do mechanika
sowiq Opublikowano 19 Października 2015 Autor Opublikowano 19 Października 2015 Zobacz mój post - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/329046-4096-z1;-czujpolozwalka-rozrzg40czujpolozwalu-korbg28/ Nie chciałbym Cię tutaj straszyć, ale na dobrą sprawę... nie znasz dnia ani godziny
aramir Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 LiveCam a jaki masz obecnie przebieg ? Czy masz dziwne dzwięki dochodzące z pokrywy rozrządu ? ..
LiveCam Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 LiveCam a jaki masz obecnie przebieg ? Czy masz dziwne dzwięki dochodzące z pokrywy rozrządu ? .. Przebieg mam 150 tyś . Nic nie słychać wszystko jest w normie. Dwóch mechaników patrzyło słuchało i też im nic nie wpadło w ucho . Sprawę załatwię inaczej. Już się umówiłem z rzeczoznawcą PZM i zobaczymy co on powie, ale już z rozmowy wywnioskowałem, że to powinno być w gestii Audi, bo to oni odpowiadają za wadliwie funkcjonujące elementy . Panowie jeszcze tak dopytam, bo sprawdzałem sobie jak wygląda cena rozrządu w zamienniku . Mam do wyboru rozrząd firmy FEBI albo FAI . Który lepszy ? Bo są naprawdę w zbliżonych cenach . Rzeczoznawca wszystko fajnie, ale zadzwonił pod koniec dnia, że jednak nie będzie miał możliwości przyjazdu w tym tygodniu, więc chyba sobie temat z wojną odpuszczę bo mam tylko Audi, a potrzebuję auta na co dzień :/
griga-st Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 zadzwonił pod koniec dnia, że jednak nie będzie miał możliwości przyjazdu Pewnie powiedziales ze zaplacisz mu z odszkodowania od Audi
LiveCam Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Haha ... Nie no rzucił 5 stówek za ekspertyzę i w sumie sie zgodziłem . Nie wiem czy pogadał z kolegami i jednak za dużo zabawy jest przy tym czy jak . Ale no nie będę ryzykował do przyszłego tygodnia Podchodząc juz do tematu na luzie to pewnie dlatego właśnie nie ma pozwów od ludzi na takie rzeczy bo nikt nie ma na to czasu albo środków .
zabiello Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Nie wiem czy jest sens bawić się w zamienniki, ja napisałem do serwisu odnośnie ceny części rozrządu i dostałem taką odpowiedź: 1. Łańcuch główny 307 zł brutto i termin realizacji czas realizacji ok 2 dni 2. Ślizg od strony napinacza 63 zł brutto i czas realizacji ok 2 dni 3. Ślizg od strony prawej 41 zł brutto i czas realizacji ok 2 dni 4. Ślizg górny 36 zł brutto i czas realizacji ok 2 dni 5. Napinacz łańcucha 209 zł brutto i czas realizacji ok 2 dni 6. Łańcuch napędu pompy oleju 292 zł brutto i czas realizacji ok 2 dni 7. Ślizg prawy 36 zł brutto i czas realizacji ok 2 dni 8. Ślizg górny 36 zł brutto i czas realizacji ok 2 dni 9. Ślizg lewy 36 zł brutto i czas realizacji ok 2 dni 10. Napinacz łańcucha 209 zł brutto i czas realizacji ok 2 dni 11. Masa uszczelniająca pokrywę rozrządu 297 zł brutto i czas realizacji ok 2 dni Napisz jaki koszt jest używając zamienników.
LiveCam Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Wiesz co klamoty w zamienniku wychodzą ok 1000-1100 . Ale w zamienniku mam 3 łańcuchy i zębatkę . Nagrałem dzisiaj prace mojego silnika wiem, że nagranie z telefonu to nei to co stanąć koło samochodu, ale podpowiedzcie czy już słychać łańcuch . Bo ja mam teraz taki mętlik w głowie, że już nawet Chopina tam słyszę
sowiq Opublikowano 21 Października 2015 Autor Opublikowano 21 Października 2015 Ja tam się nie znam, ale podobno łańcuch najlepiej osłuchać rano, na zimnym silniku, kilka sekund po odpaleniu. Najlepiej, jakbyś Ty słuchał, a ktos inny odpalał auto.
LiveCam Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Widzę, że masz ten sam silnik. Nasłuchiwałeś kiedyś ? Czymś się różni od mojego ?
Gość Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Widzę, że masz ten sam silnik. Nasłuchiwałeś kiedyś ? Czymś się różni od mojego ? kolego, kupileś sobie B8, tania napewno nie była a srasz o rozrząd jakby to był majątek jak stąd do Szczecina weź sie w garść, wymień ten rozrząd jeździ spokojnie i przestań juz truć dupe, oh god
LiveCam Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Heh.... jak widać optymistów nie brak Nie rozchodzi się tu o monetę ( choć jestem złotówa Poznańska ) , ale o czas i informacje . Rozmawiałem już z piątką mechaników i każdy ma inną teorie . Tak więc chcę to rozwiązać możliwie jak najlepiej techniczne, a i przy okazji ekonomicznie, bo za zaoszczędzoną kasę wolę sobie coś jeszcze pogrzebać przy autku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się