tom2009 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 Witam Mam problem jak w temacie. Jadąc dzisiaj autem zauważyłem że coś bardziej przydymia na czarno podczas mocnego dodawania gazu. Zajeżdżałem na parking i dodałem mocniej gazu aby popatrzeć jak mocno kopci na czarno i autko w tym momencie zgasło. Po wtoczeniu się na parking próbuje odpalić i nic auto kręci ale nie zapala. Kontrolki wszystko ok - immo jest wyłączone w sterowniku bo auto jest po programie i był problem z zakodowaniem sterownika. Po podłączeniu kompa okazało się, że nie ma żadnych błędów. Co o tym myślicie Panowie ? Od czego zacząć szukania przyczyny. Jeżeli by padła turbina to auto by nie odpaliło ? Olej w silniku ok i wizualnie nic nie widać niepokojącego pod maską. Paliwo w zbiorniku jest.
grabson765 Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 kontrolka swiec zarowych sie zapala jak włączasz zapłon?
tom2009 Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Opublikowano 26 Lipca 2013 Tak kontrolka się zapala na 1-2 sekundy i gaśnie.
mA4celi Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 sprawdź czujnik położenia wału korbowego - miałem podobną przygodę, ale wtedy błąd się pojawił na pocztku
tom2009 Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Opublikowano 27 Lipca 2013 Tak kontrolka się zapala na 1-2 sekundy i gaśnie. A jak to sprawdzić jak auto nie odpala ? ---------- Post dopisany at 09:28 ---------- Poprzedni post napisany at 09:26 ---------- A jak to sprawdzić ?
tom2009 Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Opublikowano 29 Lipca 2013 Witam Problem rozwiązany - chyba Okazało się że pasek jest przeskoczony całe szczęście niewiele. Nowy pasek i napinacz został założony ale dalej auto nie chciało odpalić i złapało dopiero jak dostało plaka. Więc sam nie wiem czy pasek był już wcześniej w takiej pozycji i auto jeździło a coś innego się podziało np. z paliwem i dopiero po plaku załapał bo jeżeli był by to na 100% pasek to chyba powinno od razu po prawidłowym ustawieniu auto odpalić ?
SotoM Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 trzeba było odkręcić dolne koło pasowe rozrzadu na wale korbowym i spr w jakim stanie jest tzw klin...
tom2009 Opublikowano 30 Lipca 2013 Autor Opublikowano 30 Lipca 2013 trzeba było odkręcić dolne koło pasowe rozrzadu na wale korbowym i spr w jakim stanie jest tzw klin... Sprawdziliśmy i wszystko z klinem ok bo też na początku padło na klin.
SotoM Opublikowano 30 Lipca 2013 Opublikowano 30 Lipca 2013 skoro rozrząd 100% prawidłowo ustawiony, kat wtrysku i dawka paliwa ok to musi to gadac... moze cos w pompie z nastawnikiem sie popier..... jak zapali to vag i sprawdz wszystkie parametry pracy silnika...
Mesus Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Tez kiedyś tak mialem, jechalem i autko nagle zgaslo i nie chcialo zagadać.. Pompa siadla a raczej nastawnik dawki...
piotrsob1 Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Zaworek elektromagnetyczny odcinający paliwo do tłokorozdzielacza pompy wtryskowej sprawdzony ? Napięcie po włączeniu stacyjki dochodzi ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się