rosek11 Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Koledzy, nie dawno zakupiłem A4 3.0 ASN manual. Gdy wracałem do domu, stojąc na wahadle po około 30 sekundach, zacząłem wyczuwać bardzo delikatne drżenie budy. Podczas jazdy wszystko było w najlepszym porządku, no może prawie bo przy dość szybkiej zmianie niskich biegów odczuwalne było szarpnięcie. Z uwagi iż, auto ma LPG, drugiego dnia zaświecił się check. Pojechałem do znajomego, diagnoza - coś tam z mieszkanką. ( na gazie przejechane jest około 5 tyś km.) Podczas diagnozy znajomy stwierdził że auto ma wypadanie zapłonu na jednej V-ce ( 4,5,6) zalecił sprawdzenie układu iskrowego. Wymieniłem świece na Denso, wypadanie zapłonu nie zniknęło. Autem dalej ruszało na biegu jałowym jak podczas powrotu, dodatkowo z wydechów widać przestoje w jednolitej pracy. Umówiłem się na akcje serwisową wymiany cewek zapłonowych w ASO. Po wymianie wszystkich cewek i skasowaniu błędów, autem dalej trzęsie. Pojeździłem 2 dniu, podpinamy VAG-a i, zero błędów. Nie ma wypadania zapłonu a autem dalej na biegu jałowym trzęsie, i przy zmianie biegów czuć szarpnięcie. Wczoraj sprawdziliśmy ciśnienie na zimnym silniku i co.... V-ka po stronie pasażera ma po 10,5 na każdym, natomiast po stronie kierowcy 12. W poniedziałek mamy jeszcze zrobić próbę olejową. Koledzy, co może być przyczyną takiej różnicy ciśnień, gdzie szukać przyczyny Przebieg, 190 tyś km. ---------- Post dopisany at 18:03 ---------- Poprzedni post napisany at 10:08 ---------- pomoże ktoś? ---------- Post dopisany 29-07-2013 at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany 28-07-2013 at 18:03 ---------- dzisiaj ponownie sprawdziłem błędy i dalej jest wypadanie na 4,5,6 cylindrze, ma ktoś jakieś sugestie????
Dev Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 czuc gazem z wydechu ? jak tak to głowica (e) do roboty za duża róznica na garach
rosek11 Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Opublikowano 29 Lipca 2013 nie, nie czuć. a jak myślicie, rozrząd możne mieć wpływ na opisane objawy ?
rosek11 Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Opublikowano 29 Lipca 2013 qrcze, skoro nie czuć gazu, nie lezy wina w rozrządzie, to gdzie szukać przyczyny....
rosek11 Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Opublikowano 29 Lipca 2013 Tomik, a Ty od czegoś być zaczął?
Dev Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 na sprawdzeniu sond, czy są w dobrym stanie jak sprawdzałeś ciśnienie na cylindrach to przepustnica była otwarta czy zamknieta ?
powaguspisz Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 Powtarzający sie temat z wypadaniem zapłonu, to również katalizatory, a wszystko zaczynać będzie się z zapłonem, wypadanie losowo, szarpanie check. To przerabiane było kilka razy, miałem niemalże podobne objawy do twoich, ale usunąłem wirusa haaa :
rosek11 Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Opublikowano 29 Lipca 2013 co do sond, to mają duża różnice parametrów miedzy sobą podczas pracy silnika. Odnośnie ciśnięć to sprawdzałem z kolegą, ja kręciłem rozrusznikiem a on po kolei wkręcał zegar mi mierzył. Mówicie że katy mogą mieć wpływ na różnice ciśnień na V-kach. Check się nie świeci
Dev Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 jak jeden bedzie już zajechany to będą cyrki
rosek11 Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Opublikowano 29 Lipca 2013 a jak zdiagnozować poprawność katów? Z tego co wyczytałem to gdy koledzy mieli problemy z katami to im chekc świecił, szarpało podczas jazdy, u mnie nie ma takich objawów
Dev Opublikowano 29 Lipca 2013 Opublikowano 29 Lipca 2013 niekoniecznie, trzeba sprawdzic jak oscylują i jakie mają korekcje ale na Twoim miejscu wywaliłbym tez sondy za katem z ECU
rosek11 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2013 dzisiaj kolejny raz jakaś tam diagnoza. Kąt wyprzedzenia zapłonu na jałowym oscyluje w przedziale wartości od -20 do 5-6 Błędy te same czyli wypadanie zapłonu 4,5,6 czy ktoś może podpowiedzieć jakie ewentualnie kanały należy sprawdzić aby mieć więcej informacji ---------- Post dopisany 04-08-2013 at 09:36 ---------- Poprzedni post napisany 30-07-2013 at 20:23 ---------- korzystając ostatnio z klimy zauważyłem że wówczas drgania karoserią są mniejsze, wygląda a to że pod obciążeniem silnik poprawniej pracuje.
waskivw Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Zapłony wypadają na PB I LPG? Wrzuć foty z pod maski i napisz co masz tam zamontowane w LPG ( jakie wtryski , reduktor itp.) Przed montażem silnik pracował normalnie?
rosek11 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Auto kupiłem z zamontowanym LPG. Reduktor jest AC R01, wtryski AC W01BFC, STAG 300
waskivw Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Zrób logi od 31 do 36 , 91- 93 i pstryknij fotę z pod maski .
rosek11 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2013 obecnie mechanior będzie robił mi rozrząd i auto stoi u niego, jak ogarnie to zrobię jak polecasz.
waskivw Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Było zrobić przed rozrządem , teraz mechanior źle ustawi i winnego niet , bo auto było zepsute. Nie rozumiem po kiego wymieniasz rozrząd , jak za chwile może się okazać że trzeba głowice rwać ?
rosek11 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Auto oddałem do mechaniora, aby je naprawił. Ma ściągać pokrywy zaworów i na blokadach robić, także być może jak jest rozrząd posypany do ujawni to. Tak się zastanawiam, czy rozrząd może mieć wpływ na niskie ciśnienie? Jak są ponumerowane cylindry, gdzie jest 1,2 itd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się