Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] S4 Biturbo


Grigori

Rekomendowane odpowiedzi

Latem 2013 roku całkiem przypadkiem zakupiłem Audi B5 S4 Avant.

Auto z 1998 roku a zatem przedliftowe, jednak tylne lampy są zmienione na polift tak jak i konsola w środku.

Auto zakupiłem można powiedzieć w konfiguracji stage I :

jeden duży intercooler z przodu, na tyle duży że nie zmieściła się chłodnica klimatyzacji ( rozkminie jak to ogarnąć bo jest gorąco :) )
wydech 3 calowy przelotowy bez katów z jednym końcowym przelotowym tłumikiem.
mocny program ( chip ) w TTC Kraków
wkładka gąbkowa filtru powietrza PIPERCROSS

jak pojadę na hamownię to pochwalę się wynikiem, na obecną chwilę wiem tylko że na pewno jest dobrze ponad 300 KM.

Po zakupie było trochę do roboty i wykonałem następujące wymiany :

komplet wahaczy prawa i lewa strona przód MOOG/TRW
łączniki stabilizatora LEMFORDER
tarcze tył TRW
klocki tył BREMBO
olej silnikowy MILLERS Racing 5W40
filtr oleju WIX
filtr paliwa WIX
uszczelki dekla zaworów
kompletne sprzęgło z dociskiem LUK
sprężyny -20mm EIBACH przód i tył

do wymiany jeszcze mi pozostało ( części będą w przyszłym tygodniu )

wyświetlacz FIS
silniczek tylnej wycieraczki
plastiki w bagażniku ( pęknięty zaczep rolety )
trójnik przepustnicy na wzmocniony tak aby wytrzymał 1,2 bar

obecnie oddałem auto do lakiernika w celu pomalowania zderzaków ( porysowane, a tylny delikatnie wgnieciony ) , tylna klapa ( delikatna wgniotka ) , lewe tylne drzwi inny kolor ( wymienione po przytuleniu się innego auta ), oraz dach ( oznaki korozji pod relingami )

w przyszłym tygodniu będzie pomalowana :)

potem jeszcze elektromechanika, problem z ABS i gotowa.

Oczywiście dalsze podnoszenie mocy chodzi mi po głowie, ale na początek nie jest źle, auto daje radę.

zdjęcia zaraz po zakupie w trakcie napraw.


21072013438.jpg

21072013437.jpg


21072013439.jpg

23072013470.jpg

21072013448.jpg

Edytowane przez Grigori
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te robione komórką jeszcze na kanale, w przyszłym tygodniu jak wyjedzie od lakiernika będą lepsze :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech :thumbdown: oczywiście chodzi mi o to co widać na fotach. Sprężyny Eibacha tylko -20? To oni robią takie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na auto kupione przypadkiem to całkiem nieźle:naughty::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UPGRADE :

auto dostało :

dwie nowe turbosprężarki K04 od RS4

dwa nowe tłumiki z nierdzewki środkowy i końcowy

wtryski BOSCH 440cc

wkładkę filtra BMC

doloty do turbin 60mm z nierdzewki

pompę paliwa WALBRO 255lph

sterownik od polifta

program w DIGITUN

docisk od RS4

nabicie kevlaru na tarczę sprzęgła

remont skrzyni biegów

doładowanie peak 1,6 , stałe 1,4 bar

Obecnie po testach porównawczych, auto jest szybsze od najnowszej S8, od Carrery Turbo 997 co mnie cieszy niezmiernie.

Duże problemy z trakcją na pierwszych 2 biegach na suchym, na mokrym 4 mieli z niutona, ale jest przyjemnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę zaniedbane ale powodzenia w doprowadzania do ładnego stanu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem, jak były parchy to zrobione kwasami i lakierowanie i auto zdrowe, a zarysowaniami ja się w ogóle nie przejmuje :) tym bardziej że auto odkąd się przeprowadziłem stoi na ulicy :) zatem nie ma co przeżywać :P . Hamownia będzie jak przy okazji gdzieś się wybiorę, po przepływce wychodzi w okolicach 440


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/23a79ddd812b1010.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...