gmyz Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Proszę o analizę logów, autko wkręca się dopiero po 2200 obrotów, wymienione wszystkie filtry (powietrze,paliwo), przepływka nowa (BOSCH) i wymienione wężyki podciśnienia. Turbo czyszczone w ubiegłym roku. Audi jest po programie. Log (3 - 001) Log (4 - 003) Log (5 - 004) Log (6 - 007) Log (7 - 008) Log (8 - 010) Log (9 - 011)
wasand Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Podmień N75 z EGR, rusz zmienną geometrią czy nie stoi.
Sztomel Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Jak widać w logach, auto dostaje dopiero pełne ciśnienie doładowania i dawkę paliwa przy 2700 obrotach. Powyżej tej wartości turbo przeładowuje więc wygląda na to, że zmienna geometria porusza się tylko w niewielkim zakresie i to w położeniu dolnym sztangi czyli przy prawie otwartych ierownicach spalin. Odłącz całkowicie wężyk z gruchy przy turbo a następnie weź kawałek wężyka i jego jeden koniec połącz bezpośrednio z króćcem na wężu idącym od pompy podciśnienia do serwa hamulców a drugi koniec przytykaj cylkicznie do króćca gruchy i patrz jak sztanga reaguje - ma się podnosić maksymalnie w górę do gruchy na około 1,5 cm i opadać całkowicie w dół po odłączeniu wężyka od gruchy. Jeśli tak nie będzie to turbo ponownie do czyszczenia.
gmyz Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Dzieki. A wiec tak, zrobiłem tak jak kolega sztomel pisał i sztanga rusza się tak z cm a jak ja śrubokrętem podważe to się jeszcze z pół cm podnosi. Więc turbo do czyszczenia. ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się