UpalonY Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Witam! Jest to moj pierwszy samochod. Zakupilem go w marcu bierzącego roku, po obejrzeniu go odrazu się napalilem i kupiłem. Na drugi dzien od zakupu pierwsze punkty, pierwszy mandat, po 2 tygodniach efektem szybkiej jazdy zaliczony zostal plot, szybko wrzucilem wsteczny i rura. Pech, ze rejestracja zostala na miejscu kolizji, kolejny mandat . Odboje i malowanie zderzaka po tym wszystkim. Wiele, więcej przygod przez te kilka miesiecy ale temat nie na wspomnienia. płot: Audi A4 B5 1.8 Turbo 1995 rok , przebieg: ok. 300k licznikowe, realnie mniej gdyż zmieniałem kompletny silnik 98r. Benzyna+Sekwencja (butla w kole 55l) Wyposażenie - 2x el. szyby - El. lusterka - El. szyberdach - Podłokietniki - Airbag - Centralny zamek - ABS - Podgrzewane spryskiwacze Lift - Przepływka Bosch - Radio Sd+usb+aux - Głośniki JBL - Obszycie kiery - Zarówki 160w - Św. do jazdy dziennej - Chromowe obwódki szyb. - Wycieraczki Sport x4 - Brewki - Spoiler - Wydech przelotowy - Fotele kubełkowe+reg. odcinka lędźwiowego - Progi - Grill chrom - Obwódki nawiewów-chrom - Kratki w przednim zderzaku-chrom - Podświetlanie rejestr. Led - Wnętrze podświetlane Led, bagaźnik. - 'Animal' na tylnej szybie - Gleba - Brak znaczków na klapie Wymienione części Klocki, tarcze, płyny, belka tylnia, chłodnica, pompa paliwa, przewód hamulcowy, szyba czołowa, kompletny silnik, rozrząd, zawiasy w drzwiach kierowcy, wachacze, przegub, świece irydowe, cewki, regeneracja turbiny, gałki, tarcza sprzegła, paski, rolki, napinacze, wąż odmy, filter kabinowy, końcówka drążka kier. filtr oleju, powietrza, uszczelka kolekt.wydechu, ssącego. Car Audio Radio Usb, Sd, Aux+pilot, głośniki JBL, Tuba Wnętrze Elementu chromu i carbonu, el.szyberdach, el.szyby, airbag, fotele kubełkowe, termometr, uchwyt na picie, telefon, mieszek sport, gałka chrom, dywaniki, mata antypoślizgowa, etc. Plany - Alusy - Lampy polift - Może jakieś zderzaki - Przyciemnienie szyb - Daszek na tylnią szybę - Kiera, licznik polift - Więcej gadżetów poliftowych Foty: Na początku Powoli do przodu Sierpień 2013 Panel kierowcy, nawiewy, grill, obwódki szyb, kratki w zderzaku, znaczek na tylnej klapie w chromie, pompa paliwa wymieniona. Październik 2013 Zamontowałem światła do jazdy dziennej w kratkach w dolnym zderzaku, przewód hamulcowy nowy, poszła szyba czołowa, nieudolna zabawa kumpli z gazówką Listopad 2013 Wymiana kompletna silnika, stary silnik zdechł, wymiana rozrządu, poduszek silnika, tarczy sprzegła, zawiasów w drzwiach kierowcy, przedniej szyby, gałek w przednich kołach, ustawienie zbieżności, wahacz, przegub, świece irydowe, cewki, regeneracja turbiny, tarcza sprzegła, paski, rolki, napinacze, wąż odmy, filter kabinowy, końcówka drążka kier. filtr oleju, powietrza, uszczelka kolekt.wydechu, ssącego. Grudzień 2013 Stzeliła opona i felga się pokrzywiła na skutek jazdy na letnich zdartych oponach w zimie Styczeń 2014 Brakło benzyny, chłopcy poszli popchnąć auto i jeden pchał za spoiler i odleciał no ale co się dziwić jak ktoś go na jakimś drewnie przymocował, juz przykleilem a jak długo posiedzi się przekonamy . Oraz zalepiłem stary wycinek w błotniku z tyłu po poprzedniej imitacji tłumika, w sumie to robione na szybko ale i tak wizualnie się polepszyło ( nad hakiem ten plastik z czerwoną siatką ) Luty 2014 7tyś km przejechane na nowym silniczku i jestem zadowolony, oleju pobiera mało, prawie nie kopci, pali ok.8-9l/100km benzyny i 9-10l gazu, sporo razy mnie zaskoczylo jak brakło i wlałem litr i przejechalem nawet ponad 20km, jestem dumny i cieszę się, że jest niezawodna w końcu jedyny minus to trochę muli na wolnych obrotach ale daje radę, do setki w obecnych warunkach 8sec Wpadły również nowe kołpaczki Audi dużo bardziej podobają mi się aniżeli te wcześniejsze btw. z jednej strony mam próg a z drugiej nie, z której strony efekt jest lepszy? Tak wygląda obecnie : Marzec 2014 - Czerwone kierunki z boku zamiast pomarańczowych - Oświetlenie bagażnika czerwone + zółte lampki - Wywalenie karbonowych brewek, na ich miejsce folia do lamp czerwona co poprawiło jeszcze widoczność w nocy mocnych 160w żarówek - lampa w kabinie w kolorach czerwony - niebieski - pomarańczowy. - Znaczek 1.8T na klape - Odgrzybienie klimy Na zdjęciu klapy przyciemniona tylna lampa, to tylko prowizorka, muszę znaleść czas i zrobić to porządnie, schludnie i efektownie Wiem nic szczególnego ale jak na pierwszy dupo wóz daję radę
jihaad Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 fot nie widac Ja niestety widzę. Dużo zmian cię czeka, auto prezentuje sie w tej chwili wg mojej oceny na 3 z minusem. A olej to dobrze, żebyś zmienił na inny przy najbliższej okazji.
jihaad Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Niestety doczytałem dokładniej i obniżam ocenę na 2. Po co ci kolego żarówki 160W? Co to znaczy, że na wyposażeniu jest przepływka Bosch? "Chromowane" obwódki z bazaru - OUT! Progi - OUT! Brewki - OUT! Co to wycieraczki sport x4? Spojler - OUT! ---------- Post dopisany at 21:10 ---------- Poprzedni post napisany at 21:09 ---------- ja ku... nie widze:doh: Widac?
PiterA4 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 niestety tak ciekawe co ukrywaja te dokladki ???
Marc!n Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Wycieraczki sport i to aż 4 , do tego brewki na szczęście widzę tylko 2 foty.. Następnym razem jak Ci ktoś coś odradza to na prawdę się zastanów Póki co czeka cie spore odchwaszczanie o ile wstąpisz na odpowiednią drogę (mam nadzieję, że godziny spędzone na forum prędzej czy później zrobią swoje - oby) I niewiele to ma wspólnego z perełką. A jak się masz tak rozbijać to może kup na razie seryjny sterownik Jak zrobisz to o czym pisze jihaad + malowanie klamek i lusterek w kolor i zmiana lamp na polifty przód i tył to będzie dopiero w miarę ogarnięta seria (nie licząc softu na niby xx)
j4s2c2vr Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 skąd wiesz, że ma taką moc? hamowałeś go?
Magicbattle Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 jakis wykresik poprosze bo cos wyzylowany ten silniczek chyba ze turbo wieksze
WIŚNIA Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Olej Lotos 15w40 Mineralny do 1.8T? polecam przekładniowy z dodatkiem piasku turbo lepiej smaruje
robertjudi Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Nie wiem czy mam jeszcze fazę patrząc na zdjęcia i opis ,ale mam ochotę zerwać "talje" z tej b5-tki.Gratuluję pomysłu z olejem
Sengoku Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Ale hejty poleciały Kolega jihaad napisał mu co ma wymienić,miejmy nadzieję że zmieni to co trzeba zmienić i może to auto wyjdzie jeszcze na "ludzi" Proponował bym zacząć od oleju
jihaad Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Obawiam się, że wszystkiego nie wymieniłem, ale jak pójdzie ta drogą, to nakierujemy kolegę dalej.
UpalonY Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2013 W starym silniku owszem lałem olej mineralny 15w40, poi poprzednim wlascicielu, wiem, ze olej jak do trupa, ale i tak w listopadzie zmieniłem silnik, zmieniłem olej, staremu Lotoskowi powiedziałem żegnaj, oby na zawsze. Eot: Gdzie mogę wrzucic fotki na jaki hosting?
jihaad Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Ten olej nie jest dobry dla twojego silnika. powinieneś używać 5w40 (najlepiej z normą 502.00), a 10 000 km to absolutne maksymalny interwał wymian. Moze być Lotos, ale nie musi: LOTOS Oil S.A. - Samochody osobowe ---------- Post dopisany at 15:21 ---------- Poprzedni post napisany at 15:17 ---------- Gdzie mogę wrzucic fotki na jaki hosting? Np. Postimage.org - free image hosting / image upload
UpalonY Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Dziękuję, więc w moim przypadku olej 5w40 do mojego samochodu nalezy lać? Widzialem rowniez oleje dla instalacji Gazowych, co o tym sądzicie?
jihaad Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Dziękuję, więc w moim przypadku olej 5w40 do mojego samochodu nalezy lać? Widzialem rowniez oleje dla instalacji Gazowych, co o tym sądzicie? Nie pytaj dwa razy o to samo. Masz lać 5w40 z normą Volkswagena 502.00. Dostałes link, ale nie przeczytałeś co pod nim sie znajduje: Zastosowanie silniki benzynowe i wysokoprężne samochodów osobowych i dostawczych (za wyjątkiem silników wyposażonych w filtry cząstek stałych), silniki zasilane LPG, silniki z turbodoładowaniem i bez turbodoładowania, silniki z katalizatorem i bez katalizatora.
Sengoku Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 jihaad trzeba Cię mianować opiekunem tego Audi żeby zrobić z tego coś co nadaje się do jazdy
Tommy Gun Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Auto jeszcze do odratowania przy odrobinie zaangażowania właściciela. Jak najszybciej zlej to gówno 15w40 bo jak zacznie łańcuszek dzwonić albo zapcha się smok to autko już nie da rady. Żeby uniknąć problemów zakup sobie płukankę, olej 5w40 oraz jakiś półsyntetyk. Przed zmianą wlewasz płukankę na 15 minut, silnik sobie pracuje. Gasisz, zlewasz olej, odkręcasz filtr oleju i wylewasz jego zawartość. Po tym zakładasz na moment stary filtr, zalewasz półsyntetyk i niech sobie pracuje przez 10 minut. Ponownie zlewasz olej i teraz wlewasz właściwy + oczywiście nowy filtr. Wiele osób załatwiło 1.8 turbo gównianym olejem. Radzę tego nie bagatelizować. Powodzenia
rafal9119 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 te progi pewnie maskują pianke montazowa:grin: auto na 2 dużo do zrobienia
emge Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Na moje oko to on ma między 204 a 206KM. Nie możliwe, żeby miał tylko 192KM
Rekomendowane odpowiedzi