Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Dziwny dźwięk


lukasz83

Rekomendowane odpowiedzi

Ja usunałem katalizator [rozsypał sie] i od tego momentu również słyszalny jest metaliczny, polonezowaty dźwiek samochodu. Wkurza mnie to bo wcześniej słyszalny był taki przyjemny szym silnika. Obecnie jeżdze z pustą puszką po katalizatorze. Za dwa tygodnie będe wspawywał nierdzewną rurke o śr 2,5''. Według niektórych klubowiczów to pomaga w zmianie odgłosu silnika. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jasne że bedzie problem na przeglądzie- emisja spalin do atmosfery bedzie :thumbdown:

Na emisji nic nie wyjdzie !! Wszystko bedzie w normie. Katalizator po 120.000 km nie oczyszcza spalin nawet jesli sie znajduje w samochodzie...

Przez wybebeszona puszke wspawac rurke i bedzie hulał az milo :]

(w fazie testow jest autko które ma wysmarowana puszke od srodka silikonem ognioodporny - musze przyznac ze ładnie wygłusza - troche zabawy ale warto)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozsypane elementy kata mogły ci się dostać do tłumika środkowego ew. końcowego. Nie da się ich wyciągnąć. Może po jakimś czasie je przedmuchasz, no ale do tego czasu to będzie cię to wkurzało. Jedyna opcja to wymienić tłumiki> Poruszaj końcowym tłumikiem na boki, to może usłyszysz, jak wewnątrz latają jakieś metalowe elementy. jeśli tak, to masz fragmenty kara w tłumiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, powtarzam się, bo już opisywałem ten problem w innych wątkach, ale napiszę jeszcze tu:

Ja kupiłem auto z już wspawaną rurką zamiast kata. Metaliczny dźwiek był i mnie cały czas wkurzał. Wymieniłem ostatni tłumik - poprawiło się troche, ale jeszcze zalatywał jak Polonez, więc pojechałem do dobrego tłumikarza, który zalecil mi wspawanie tłumika przelotowego w miejsce kata (w moim przypadku zamiast rurki). Od tamtej pory nie mam problemów z dźwiękiem jak w Polonezie, a oprócz tego auto stało się bardziej dynamiczne. Szczerze polecam taki zabieg.

PS. Mając tylko rurkę w miejscu kata szybciej się zużywają pozostałe tłumiki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, powtarzam się, bo już opisywałem ten problem w innych wątkach, ale napiszę jeszcze tu:

Ja kupiłem auto z już wspawaną rurką zamiast kata. Metaliczny dźwiek był i mnie cały czas wkurzał. Wymieniłem ostatni tłumik - poprawiło się troche, ale jeszcze zalatywał jak Polonez, więc pojechałem do dobrego tłumikarza, który zalecil mi wspawanie tłumika przelotowego w miejsce kata (w moim przypadku zamiast rurki). Od tamtej pory nie mam problemów z dźwiękiem jak w Polonezie, a oprócz tego auto stało się bardziej dynamiczne. Szczerze polecam taki zabieg.

PS. Mając tylko rurkę w miejscu kata szybciej się zużywają pozostałe tłumiki...

takie cos moze byc http://www.allegro.pl/item425554304_tlumik_przelotowy_sport_awg_zamiast_strumienic.html ?

pozdro :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie taki tłumik wspawałem z zewnatrz wygląda jak katalizator, troszke wyciszyło sie ale ciagle mam dzwiek w postaci takiego buczenia w zakresie obrotów 2400 i wzwyż :wallbash:<-- moze to być spowodowane poduszkami pod skrzynią biegów?? dodam że poduszki od silnika wymienione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie coś takiego mam zamiast kata i dobrze jest. 9e174615c16bc442.jpg

Kowi87, buczenie może być też przez kończące się pozostałe tłumiki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trzeba bedzie zamontowac ten przelotowy zamiast pustej puchy po poprzednim wlascicielu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noo jeżeli odrazu po odpaleniu twój problem jest głośny, a już po zagrzaniu się auta problem jest mniejszy tj. mniej słyszalny to masz ten sam problem co ja, jak odpale to pyrczy mi jak niewiem, ale już po nagrzaniu silnika jest cichutko, i podejrzewam też właśnie plecionke, więc sprawdz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie w moim przypadku wygląda to tak niskie obroty na kazdym biegu są normalne nic nie buczy ale jak przekrocze 2300obr jest takie buczenie własnie, to jak turbina zaczyna dmuchać. Moim zdaniem to są poduszki skrzyni biegów bo dzwiek w kabinie własnie słychać z okolic skrzyni. Wydech niedawno miałem robiony wiec on odpada :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...