nik102 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Pomocy mi już ręce opadają i pomysłów brak. Moja a4 straciła moc, stało się to stopniowo, na początku stwierdziłem że pewnie mi się wydaje ale teraz to już nie idzie nią ujechać. Na komputerze żadnych błędów, wyczyściłem turbo, wymieniłem wszystkie podciśnienia, N75 podmieniałem, przepływkę też, nawet wtryski były czyszczone i dało to tyle że przestała kopcić. Na vagu w grupie 011 turbo dmucha dobrze, kąt wtrysku i dawka są ok, już nawet rozrząd był sprawdzany i nic wszystko ok a ona nie ma mocy. Odpala normalnie, wydaje mi się że jakby bardziej się trzęsie np, jak jadę na 5 80km/h, wcześniej tego nie było. Proszę o jakiś pomysł bo mi już brak. A i do tego jeszcze polubiła ropę spalanie ponad 10l na 100km.
maciucha512 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Może tu znajdziesz odpowiedź: http://a4-klub.pl/1-9-191/afn-calkowity-brak-mocy-brak-doladowania-pomocy-pilne-280880/
nik102 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Znalazłem to wczoraj i to nie to.
Bartollo Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 A jakieś logi masz?? przepływki turbo??
nik102 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Logów nie mam. Mam odmę poza dolotem i dzisiaj zauważyłem że dmucha z niej dość mocno wcześniej na pewno tego nie było. Czy istnieje możliwość że winny jest któryś wtrysk jak auto nie kopci. ---------- Post dopisany 08-08-2013 at 16:48 ---------- Poprzedni post napisany 06-08-2013 at 16:40 ---------- Zrobiłem dzisiaj logi nie wiem czy dobrze bo pierwszy raz to robiłem mam takie coś grupa 011 i 003http://images62.fotosik.pl/55/77d713bf07c765f7.jpg http://http://images64.fotosik.pl/56/e0f1e5744386b1f0.jpg
Bedzial Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 W/g tych logow jesli dobrze widze jest notlauf i to niemaly. Skoro faktycznie wszystko co opisales jest zrobione to posprawdzaj caly dolot od turbo az do kolektora, masz gdzies nieszczelnosc.
nik102 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Właśnie węże są niby ok ic jest 100% pewny bo rano go wyciągałem jeszcze, a po za tym nie słychać żeby gdzieś uciekało ciśnienie. A jeśli nie nieszczelność to jaka jeszcze może być przyczyna? Zaraz idę jeszcze raz wszystko sprawdzić.
Bedzial Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Sprawdz tez ten stalowy fragment dolotu pod chlodnicami, moze skorodowany albo wgnieciony/pekniety. Rowniez sprawdz czy gruszka turbo jest ok i czy trzyma jak powinna.
nik102 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Wszystkie węże i rury w dolocie są ok zaraz jeszcze sprawdzę ten stalowy fragment, a gruszkę mam drugą to podmienię. ---------- Post dopisany at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany at 17:46 ---------- Audi chodzi coraz gorzej, silnik klepie jak w starym Mercedesie. Może mi ktoś napisać co dokładnie wynika z tych logów.
vp-tdi Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 filtry -paliwa,powietrza sprawdzone ? ,wtryskiwacze pompa zdrowa ? kąt wtrysku jaki ? jaka dawka i rsw ? silnik zdrowy ? mierzyłeś kompresje ?
nik102 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Filtry nowe, wtryskiwacze dzisiaj sprawdzone i są ok, pompa sprawdzana nie był, kąt lekko opóźniony jest 042, dawka 5,0 mg/skok, jeszcze dzisiaj chce sprawdzić kompresję i zobaczymy. Ale najbardziej mnie dziwi to że audi teraz nie puści dymka z tłumika nawet jak pojadę z gazem w podłodze a zawsze lubiła przykopcić. Żeby pompa byłą winna to mi się nie wydaje bo auto zimne czy ciepłe odpala na strzała.
goldi Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 katalizator masz jak masz to wydłub turbo przełądowuje najpierw doprowadz doładowanie do normy ---------- Post dopisany at 12:24 ---------- Poprzedni post napisany at 12:22 ---------- czyli wydłub katalizator rozruszaj sztąngę turbiny recznie i przegoń auto autostradą najlepiej i póżniej zloguj grupe 11 jeszcze raz i powinno pomóc
nik102 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Turbo było czyszczone kata brak, w tryb awaryjny nie wpada na dwóch turbinach jest tak samo dodam że turbo jest od 130km. Jest opcja że źle ustawiona gruszka? Kompresja sprawdzona na wszystkich cylindrach 24-25 bar czyli powinno być ok. A przegonić jej się nie da bo ona w ogóle nie chce jechać i do tego pali 10l/100km. Już sam nie wiem może to wina kompa jak znajdę jakiegoś to podmienię. ---------- Post dopisany at 16:04 ---------- Poprzedni post napisany at 13:36 ---------- Wydaje mi się że winna może być pompa, zwiększyłem dawkę wtrysku że na vagu pokazywało 0,2 mg/skok wtedy była pełna moc ale nie trzymała wolnych obrotów. Teraz ustawiłem na 2,0 mg/skok nie ma pełnej mocy ale idzie nią ujechać.
vp-tdi Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 od razu pisalem ze pompa do sprawdzenia. ,sprubuj dłabnąc rsw jak wiesz jak to sie robi ?
nik102 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Jutro wywalam głowicę, Audi zaczęła pić płyn chłodniczy.
McCoob Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Może gdzieś indziej ucieka a nie od razu głowicę zrzucasz, sprawdzałeś inne opcje?
Pulpit Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 zobacz czy po krućcu nie zapierdziela płyn bo lubi pękać jak uszczelka to by na biało chmurki puszczał chyba
McCoob Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Biały dym, biała maź pod korkiem oleju, na bagnecie i ogólnie w oleju, duże ciśnienie w ukł. chłodzenia, bąbelki przy przegazowaniu w zbiorniczku wyrównawczym... Są jeszcze jakieś objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą?
nik102 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Płyn uciekał jedną świecą z podgrzewacza płynu. Audi ożyło, wtryski były sprawdzane i są dobre ale przełożyłem wszystkie z innego silnika i teraz jest ok, jeszcze wczoraj jak już ją zrobiłem moje wtryski były jeszcze raz sprawdzone i wszystko wskazuje na to że są ok ale auto nie chce jeździć na nich. Dalej klepie trochę w silniku, wydaje mi się że któryś zawór lekko przytarty w prowadnicy, na razie to zostawiam jak coś się będzie z tym dziać to mam drugi silnik także jest z czego przekręcać.
ciahciah Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 zrób logi bo czip co siedzi w ecu według mnie jest mizerny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się