Primer Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Witam. Chciałem zapytać jakie ubytki oleju są akceptowalne w silnikach 2.8v6? Pytam bo znajomemy pomiędzy wymianami oleju (15kkm) musi dolewac 3-4 litry. To jest norma dla zdrowego silnika?
kiko79 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 temat rzeka...i ze wszystkich postów na tym forum wynika że albo VW/Audi robi dziwne jednostki benzynowe (np. 2.0 ALT gdzie na dolewki idzie nawet 0.5L/1000km - co zresztą Audi w książce obsługi określa jako dopuszczalne zrzucając z siebie odpowiedzialność i wstyd) albo na polskich drogach jeżdżą truchła. Każdy silnik zużywa jakąś ilość oleju. Kiedyś zapytałem o akceptowalną i normalną ilość zużytego oleju między wymianami, cyli co ok. 15000km. Powiedzieli mi że ok. 100g - czyli pewnie trochę ponad 100ml. Ale czy to prawda? Mi (co prawda w innym silniku, bo 2.0 - legendarny olejopożeracz) ubywa między wymianami ok. 200ml, a innym 4 litry. I bądź tu mądry.
kicker Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Po pierwsze czy silnik jest suchy? V6 może się pocić wszędzie Jeśli silnik suchy, nie pałujesz auta na każdym biegu, codziennie po kilka godzin, przy zdrowym silniku 1,5L /10kkm jest ok. Rura wydechowa czarna czy czysta ??
Mati_23 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 u mnie rura zaczyna być czarna i zauważyłem ubytki oleju lekko się poci z prawej strony a tak to sucho dodam że nie pałuje autka na każdym biegu
oca69 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 moja V-ka wciąga w granicy 2-3L na 15kk . To wszystko zależy od tego jak jej wstawia im więcej będzie wstawiał tym więcej spali Takie sa V-ki . Ja mam przebieg 280 kkm i ciśnienie na cylindrach po 12.5 bara czyli jak nowy
Mati_23 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 moja V-ka wciąga w granicy 2-3L na 15kk . To wszystko zależy od tego jak jej wstawia im więcej będzie wstawiał tym więcej spali Takie sa V-ki . Ja mam przebieg 280 kkm i ciśnienie na cylindrach po 12.5 bara czyli jak nowy acha tylko mi dosyć z rury idzie dymu i mam ten sam przebieg co ty kolego co najlepiej sprawdzić ciśnienie na cylindrach i się okaże jak będzie w normie to olac temat ?
oca69 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Mi zakopci z rana jak odpale i to wszystko. A tak to dymi para wodna. Zmierz cisnienie Wysłane z mojego GT-I8260 przy użyciu Tapatalk
rafi_a4 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 mi jak jezdze ostro tez uchodzi oleju ale przy wymianie na valvoline jakby troszke mniej
sony_dark Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 mi też po odpaleniu zadymi i później ok. A co do oleju, to u mnie go dużo nie ubywa. Ostatni dolałem 250ml po przejechaniu 3 tys. km. to myśle że ok. Tyle, że ja zchodziłem z 15w40:facepalm: (co za nie powiem kto to gówno wlał) na 10w40 przy następnej schodze na 5w40:)
Dev Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Witam. Chciałem zapytać jakie ubytki oleju są akceptowalne w silnikach 2.8v6? Pytam bo znajomemy pomiędzy wymianami oleju (15kkm) musi dolewac 3-4 litry. To jest norma dla zdrowego silnika? uszczelniacze na zaworach zdechły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się