aldam Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Witam Chciałem pochwalić się nowym nabytkiem. Miała być AR 159 ale po jeździe próbnej stwierdziłem, że nie tego szukam. Więc została grupa VAG. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. Auto to Audi A4 B8, silnik 1.8 TFSI 120km seria . Mocy brakuje, szczególnie na trasach S i A. Audi z polskiego salonu. Kupiłem od I właściciela. Bezwypadkowe, przebieg niewielki 61kkm. Zrobiłem już ok 3kkm i bez najmniejszych zastrzeżeń. Szaczególy - kolor czarny - czarna skóra - grzane stołki - podłokietnik przód i tył - radio concert (cd/mp3/ssd) z dużym kolorowym wyświetlaczem - czujnik zmierzchu - czujnik deszczu - czujnik parkowania - system kontroli ciśnienia w oponach - coming/leaving home - komputer pokładowy z asystentem zmiany biegu - klima, elektryczne szyby i lusterka -elektryczne szyby x4 i lustra -klimatronik -ileś tam poduszek -rolety przeciwsłoneczne w tylnych drzwiach Najbardziej zależało mi na czarnym kolorze, sedanie, czarnej skórze, PB i ksenonach. Plany: - wirus, - tempomat, - xenony ?
peter22 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 ładny golas , będziesz miał co modzić
lolot Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Ładna czrnulka,szkoda że bez MMI ale czego sie nie da wyrezać.Gratki furki:wink:
proximpuh Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Gratki zakupu, oby dobrze się sprawowało:decayed: i czekamy na mody
griga-st Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Wygląda na to ze pierwszy właściciel po katalogu pojechał, czyli " cena A4 zaczyna się od..." Te silniki maja już po 5 lat i narazie Google nic nie mówi o jakiś większych problemach oprócz dużego apetytu na olej. W 1.8 o wiele zadziej spotykana przypadłość. Myślę ze "będzie pan zadowolony":wink: Tan motorek od razu na 210KM robić samym softem. I powodzenia w dłubaniu:thumbup1:
aldam Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 Oleju nie bierze Modzik już niedługo. Właśnie celuję na ok 200km. @ Pierwszy właściciel zrobił dokładnie tak jak piszesz. Dołożył jednak skórzane i grzane stołki, a na tym najbardziej mi zależało. Zapach skóry we wnętrzu bezcenny ---------- Post dopisany 22-12-2013 at 13:40 ---------- Poprzedni post napisany 09-08-2013 at 22:44 ---------- Jako że nie mogę zamieszczać tematu w dziale giełda piszę tutaj. Niewykluczone, że samochód będzie na sprzedaż w związku z planami mieszkaniowymi. Mam pytanie jak szacujecie jego wartość? Auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Obecnie przebieg 70kkm, wszystkie przeglądy ASO, bezwypadkowy. Samochód z polskiego salonu.
aldam Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 z 10kkm wyszło średnio 8.4l (60% miasto, reszta trasa)
turdzi Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 No wlasnie , więc teraz poproszę o wytłumaczenie fenomenu dlaczego zamiast tego silnika wszyscy wybierają kopciuchy
carrera369 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Ponieważ pewnie 7 na 10 sprowadzanych A4 ma silnik TDi - łatwiej i taniej trafić jakiś dobry egzemplarz.
aldam Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 Ja już nie chce tdi Benzyna = ciszej, szybciej cieplej, ładnie mruczy pow 4k rpm
turdzi Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Ponieważ pewnie 7 na 10 sprowadzanych A4 ma silnik TDi - łatwiej i taniej trafić jakiś dobry egzemplarz. I to tez jest fenomen bo droższe w zakupie serwisie I zdecydowanie bardziej awaryjne. Pominę już taki drobiazg nisamowice upierdliwy że to g....( czytaj tdi )trzeba nawet w rekawiczkach tankować bo pistolet NO na kazdej stacji jst tak uj***ny że smierdzisz później pol dnia ropą
carrera369 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Ponieważ pewnie 7 na 10 sprowadzanych A4 ma silnik TDi - łatwiej i taniej trafić jakiś dobry egzemplarz. I to tez jest fenomen bo droższe w zakupie serwisie I zdecydowanie bardziej awaryjne. Tak jak pisałem: używane TDi jest tańsze w zakupie.Pomimo, że wspomniane tu 8.4l jest dobrym wynikiem to 2.0TDi na pewno ma mniejsze spalanie i jeżeli dużo się jeździ to będą większe oszczędności na paliwie. Pytanie tylko czy zaoszczędzisz na tyle, żeby więcej nie zapłacić za serwis i ewentualne naprawy.
turdzi Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Co tez jest dziwne bo 1.8 tfsi jest tańszy w zakupie niz tdi jeżeli mowa o nowych autach
carrera369 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Cały czas mówimy o używanych samochodach.
aldam Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Prawda jest taka ze ceny uzywanych diesli spadly. Byc moze jest to kwestia duzej podazy. Przekonalem się o tym sprzedajac O2 tdi w prawie najlepszej opcji. Ceny podstawowych wersji 1.6 byly wyzsze na rynku wtornym.
turdzi Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Oczywiście mimo wszystko dla mnie jest to niezrozumiałe dlaczego ludzie preferują tdi nad ekonomiczna turbo benzynę
jedrekx Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Oczywiście mimo wszystko dla mnie jest to niezrozumiałe dlaczego ludzie preferują tdi nad ekonomiczna turbo benzynę z ciekawości, ile kosztuje podstawowy serwis w PL dla 2.0TFSI i 1.8TFSI? dla mojego 2.0 TDI 990 zł bez żadnych moich części. przy "większym" przeglądzie płaciłem z wymianą rozrządu (rozrząd dostarczyłem ja) płaciłem 1500 zł
czaki22 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 a co tam chcesz przegladac olej i filtry , bo oba na łańcuchach sa , dwumasa w benzynie nie zmieniasz , sprzegło tez na dluzej wystarczy, zawsze sa za i przeciew tdi bedzie mniej na trasie palił napewno chociaz tsi wcale duzo mu nie odstaje sa wyniki po 5,5 l na 100km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się