carrera369 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Oczywiście mimo wszystko dla mnie jest to niezrozumiałe dlaczego ludzie preferują tdi nad ekonomiczna turbo benzynę Wydaję mi się, że podałem już konkretne argumenty: 1. Łatwiej i taniej kupić używane A4 w przyzwoitym stanie z 2.0TDi niż TFSI. 2. Pomimo, że TFSI jest dość ekonomiczne jak na 180-200KM auto to 2.0TDi mniej spali. 3. Jeżeli masz już kilka samochodów w firmie lub rodzinie z TDi to przeważnie kolejne też kupujesz z TDi. Oczywiście nie będę Cię tu na siłę przekonywał, tym bardziej, że to temat o A4 aldama a nie o wyższości 2.0TDi nad TSFI lub odwrotnie
aldam Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Panowie wracajac do mojego pytania jak szacujecie wartosc tej a4 ?
jedrekx Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 ok 50? niestety Twoje wyposażenie nie robi szału
aldam Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Dzięki. Jedni patrza na wyposazenie inni szukaja samochodow nie "wyjezdzonych".
turdzi Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Oczywiście mimo wszystko dla mnie jest to niezrozumiałe dlaczego ludzie preferują tdi nad ekonomiczna turbo benzynę z ciekawości, ile kosztuje podstawowy serwis w PL dla 2.0TFSI i 1.8TFSI? dla mojego 2.0 TDI 990 zł bez żadnych moich części. przy "większym" przeglądzie płaciłem z wymianą rozrządu (rozrząd dostarczyłem ja) płaciłem 1500 zł Nie wiem ile kosztuje w PL bo ja robie tylko wymianę oleju w kazdym razie w NO płacisz tyle samo bo serwis dzieli się na ilość cylindrów czyli R4-5 , V6 , V8 up. Zeby było lepiej to 2.0 tdi 177 Q jest w pl droższy niz 2.0 tfsi 225 km Q co jest dla mnie totalną paranoja.
aldam Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 Założyłem felgi z A5 17x7.5 ET28 i jest dramat. Samochód wygląda tragicznie. Jakbym po siano jechał furmanką. Dziwne bo wcześniej miałem 17x7.5 ET46 i nie było tego efektu. Co z tym zrobić? Może obniżyć zawias?
andynl Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 (edytowane) wrzucić 19 poza tym ET 28 to w trąbę za mało do A4 Edytowane 6 Maja 2015 przez andynl
aldam Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 wrzucić 19 poza tym ET 28 to w trąbę za mało do A4 Na 19 to już w ogóle jak traktor by wygladał. Nie jestem pewien czy et28 to za mało . z przodu imo ciut wystaje.
marcinch001 Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 Trzeba zawias obniżyć i wrzuć 19 felgi i bedzie git .
aldam Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 Panowie max 18. Zreszta teraz musze zjezdzić nowe gumy , które mam na 17" W jaki sposób najprościej i najtaniej obniżyc zawias. Duga sprawa o ile mm go obnizyć.
skotyman Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 pakuj eibacha -30mm albo h&r, będzie o niebo lepiej i na komforcie nie stracisz;)
aldam Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 Czyli montować np cos takiego? http://www.eibach.pl/eibach-audi-a4-%288k2,-b8%29-e10-15-011-01-22-pi-2530.html
dazwid Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 Ja mam pytanie, jak sprawuje się u Ciebie 1.8 po prawie dwóch latach użytkowania? Jakieś większe problemy? Ubytki oleju? Jaka jest Twoja opinia jako użytkownika tego silnika po przejechaniu kilkunastu tysięcy km?
aldam Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Opublikowano 7 Maja 2015 (edytowane) Zrobiłem niecałe 30kkm 2 wymiany za mną. od wymiany do wymiany zero dolewek. Silnik w ogóle nie bierze oleju. Natomiast słychać już napinacz. Przy starcie na zimno przez ok 2-3 sek. W każdym razie do tdi już nie wracam. czy przy -30 nie bede obcieral o krawezniki ? Edytowane 6 Maja 2015 przez aldam
marcinch001 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Eibach -30 bedzie ok nie jest za nisko .
knabo Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 A jak auto sprawuje ci się po wirusie na 200KM. Własnie zakupiłem wersję 120km w automacie i to faktycznie trochę maławo bo nie lubię katować skrzyni w trybie sport. No i jak spalanie przy większej mocy ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się