Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 B8 1.8 TFSI czarnulka by aldam


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Oczywiście mimo wszystko dla mnie jest to niezrozumiałe dlaczego ludzie preferują tdi nad ekonomiczna turbo benzynę

Wydaję mi się, że podałem już konkretne argumenty:

1. Łatwiej i taniej kupić używane A4 w przyzwoitym stanie z 2.0TDi niż TFSI.

2. Pomimo, że TFSI jest dość ekonomiczne jak na 180-200KM auto to 2.0TDi mniej spali.

3. Jeżeli masz już kilka samochodów w firmie lub rodzinie z TDi to przeważnie kolejne też kupujesz z TDi.

Oczywiście nie będę Cię tu na siłę przekonywał, tym bardziej, że to temat o A4 aldama a nie o wyższości 2.0TDi nad TSFI lub odwrotnie :decayed:

Opublikowano

Panowie wracajac do mojego pytania jak szacujecie wartosc tej a4 ?

Opublikowano

ok 50? niestety Twoje wyposażenie nie robi szału :thumbdown:

Opublikowano

Dzięki.

Jedni patrza na wyposazenie inni szukaja samochodow nie "wyjezdzonych".

Opublikowano
Oczywiście mimo wszystko dla mnie jest to niezrozumiałe dlaczego ludzie preferują tdi nad ekonomiczna turbo benzynę

z ciekawości, ile kosztuje podstawowy serwis w PL dla 2.0TFSI i 1.8TFSI? dla mojego 2.0 TDI 990 zł bez żadnych moich części. przy "większym" przeglądzie płaciłem z wymianą rozrządu (rozrząd dostarczyłem ja) płaciłem 1500 zł

Nie wiem ile kosztuje w PL bo ja robie tylko wymianę oleju w kazdym razie w NO płacisz tyle samo bo serwis dzieli się na ilość cylindrów czyli R4-5 , V6 , V8 up.

Zeby było lepiej to 2.0 tdi 177 Q jest w pl droższy niz 2.0 tfsi 225 km Q co jest dla mnie totalną paranoja.

Opublikowano

Założyłem felgi z A5 17x7.5 ET28 i jest dramat.

Samochód wygląda tragicznie. Jakbym po siano jechał furmanką. Dziwne bo wcześniej miałem 17x7.5 ET46 i nie było tego efektu.

Co z tym zrobić?

Może obniżyć zawias?

86855838.jpg

Opublikowano (edytowane)

wrzucić 19 :wink: poza tym ET 28 to w trąbę za mało do A4

Edytowane przez andynl
Opublikowano

wrzucić 19 :wink: poza tym ET 28 to w trąbę za mało do A4

Na 19 to już w ogóle jak traktor by wygladał.

Nie jestem pewien czy et28 to za mało . z przodu imo ciut wystaje.

Opublikowano

Trzeba zawias obniżyć i wrzuć 19 felgi i bedzie git .

Opublikowano

Panowie max 18.

Zreszta teraz musze zjezdzić nowe gumy , które mam na 17"

W jaki sposób najprościej i najtaniej obniżyc zawias.

Duga sprawa o ile mm go obnizyć.

Opublikowano

pakuj eibacha -30mm albo h&r, będzie o niebo lepiej i na komforcie nie stracisz;)

Opublikowano

Tak

Opublikowano

Ja mam pytanie, jak sprawuje się u Ciebie 1.8 po prawie dwóch latach użytkowania? Jakieś większe problemy? Ubytki oleju? Jaka jest Twoja opinia jako użytkownika tego silnika po przejechaniu kilkunastu tysięcy km? ;)

Opublikowano (edytowane)

Zrobiłem niecałe 30kkm

2 wymiany za mną. od wymiany do wymiany zero dolewek.

Silnik w ogóle nie bierze oleju.

Natomiast słychać już napinacz. Przy starcie na zimno przez ok 2-3 sek.

W każdym razie do tdi już nie wracam.


czy przy -30 nie bede obcieral o krawezniki ? Edytowane przez aldam
Opublikowano

Eibach -30 bedzie ok nie jest za nisko .

Opublikowano

A jak auto sprawuje ci się po wirusie na 200KM. Własnie zakupiłem wersję 120km w automacie i to faktycznie trochę maławo bo nie lubię katować skrzyni w trybie sport. No i jak spalanie przy większej mocy ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...