WhiteBoy Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Panowie mam wrażenie że auto mi się zamuliło. Auto jest świeżo po programie i od trzech dni czuje, że nie idzie tak jak to miało miejsce w pierwszych dniach po wgraniu nowego softu. Są wtryski, DP, Tip+stożek, FMIC i program. Dziś byłem na szybkiej diagnozie i komputer wykazał wszystkie parametry jako idealne. Ja natomiast czuję że turbo gorzej wstaje, przy zmianie biegu nie sapie już tak głośno i ogólnie czuję, że auto jest mniej narwane. Mniejsza elastyczność, gorzej przyspiesza na wyższych prędkościach, jak popuchnięte od gorąca - nawet teraz w nocy gdzie mamy poniżej 20 stopni. Wszystko stało się jakby z dnia na dzień. Co może być przyczyną w/w problemów czego nie da się wychwycić kompem? 1. Możliwe że sprzęgło ma już dość? Na wyższych biegach nic się nie ślizga. 2. Można za to winić paliwo? Leje zawsze BP ultimate 3. Zatkany wydech ? Kiedyś był na maxa zatkany katalizator, ale w jego miejsce poszedł DP i wszystko się mega poprawiło. 4. DV ? Jak turbo pompuje to mam wrażenie że w pewnym momencie pojawia się syczenie, więc może popuszcza?. Czy na kompie by nie wyszło że DV pada ?
Inkognito Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 może być nieszczelne Dv lub jakaś inna nieszczelność jak turbo zaczyna pompować słychać syczenie bo masz stożek ale Ty powinneś znać swoje auto czy coś w tym syczeniu się zmieniło . zrób logi moze turbo powoli padać albo po prostu się przyzwyczaiłeś
WhiteBoy Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Aż tak się jeszcze nie przyzwyczaiłem:wink: Mnie najbardziej zastanawia fakt że komp nic nie wywalił a auto dosłownie ciągnie słabiej. ---------- Post dopisany 10-08-2013 at 00:00 ---------- Poprzedni post napisany 09-08-2013 at 23:54 ---------- Szukaj nieszczelnosci. Dv. N75 itd itp Komp by tego nie wykazał? Silnik trzyma wartości zapamiętane, czyli trzyma się wartości zadanych przez chip, dobrze rozumuję? Jak tu dalej diagnozować, co robić? Załamke mam bo na dniach czeka mnie długi wyjazd
Łukasz13 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Bez logów to nic sensownego nie mozna wywróżyć.
WhiteBoy Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Taaa, ogarne logi na dniach i wkleję. Kto w Wawie może mi sprawdzić szczelność układu na tip top ? ---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 12:05 ---------- Dziś usłyszałem, że czasami kiedy zmieniam bieg przy mocniejszym pałowaniu DV sapie podwójnie. Do tej nigdy tego nie było. Co to może być?
gregor10 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 nieszczelnosc , padnieta dvka etc
WhiteBoy Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Ok układ sprawdzony-szczelny, dv wymieniona na nową 710N. Auto niby ciut lepiej sobie radzi, ale nadal nie rwie. Czy możliwe że sprzęgło klęka? Niby się nie ślizga, ale dziś spod świateł strzeliłem ze sprzęgła i się grubo uślizgnęło. Czy niedomagające sprzęgło może mieć problem z przeniesieniem mocy do tego stopnia że auto jeździ jakby miało 50km mniej? Zrobiłem też próbę z zaciągniętym ręcznym-auto zawsze gasło.
Łukasz13 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Gdyby sprzęgło sie slizgało to chyba sie czuje że obroty rosna a auto nie przyspiesza, jesli tak się nie dzieje to sprzęgło ok, zrób logi.
WhiteBoy Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Logi zrobię jutro, tym razem nie u tunera. Na ostatniej diagnozie u tunera widziałem korektę sondy i innych parametrów na poziomie 1% a to podobno kozak wynik? Jutro też wjeżdża wydech od S4 dla poprawy dźwięku, tym samym wyeliminujemy raczej mało prawdopodobny ale zatkany wydech. ---------- Post dopisany at 17:35 ---------- Poprzedni post napisany at 17:32 ---------- Gdyby sprzęgło sie slizgało to chyba sie czuje że obroty rosna a auto nie przyspiesza, jesli tak się nie dzieje to sprzęgło ok, zrób logi. Uślizgów na wysokich biegach nie ma, ale podobno zdarza się że uwalone sprzęgło osłabia osiągi auta. Nigdy nie wymieniałem sprzęgła w żadnym aucie, więc nawet nie mam punktu odniesienia jak jest przed i po. Za to czytałem na forach opinie osób, które twierdziły że po wymianie sprzęgła auto się odmuliło...
Łukasz13 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Logi zrobię jutro, tym razem nie u tunera. Na ostatniej diagnozie u tunera widziałem korektę sondy i innych parametrów na poziomie 1% a to podobno kozak wynik? Jutro też wjeżdża wydech od S4 dla poprawy dźwięku, tym samym wyeliminujemy raczej mało prawdopodobny ale zatkany wydech. ---------- Post dopisany at 17:35 ---------- Poprzedni post napisany at 17:32 ---------- Gdyby sprzęgło sie slizgało to chyba sie czuje że obroty rosna a auto nie przyspiesza, jesli tak się nie dzieje to sprzęgło ok, zrób logi. Uślizgów na wysokich biegach nie ma, ale podobno zdarza się że uwalone sprzęgło osłabia osiągi auta. Nigdy nie wymieniałem sprzęgła w żadnym aucie, więc nawet nie mam punktu odniesienia jak jest przed i po. Za to czytałem na forach opinie osób, które twierdziły że po wymianie sprzęgła auto się odmuliło... Dobra zrób te logi zobaczymy te kozak wyniki:decayed: a z tym sprzęgłem to pierdoły piszą, ja tez mogę napisać że ostatnio jak zrobiłem duża kupe i potem wsiadłem do auta to też sie odmuliło bo było 1 kg lżejsze.
godski Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Może to jednak kwestia temperatury na zewnątrz. Ostatnio i w dzień i w nocy troche nienormalne są. Gdzieś widziałem wykresy zależności temperatury na zewnątrz do mocy autka z turbo.
WhiteBoy Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Ok auto ogarnięte, zawalona była przepływka, kolega ją przeczyścił i auto zaczęło znowu jeździć. Przed umyciem przepływka mierzyła jakieś 140g/s, po umyciu ok 170g/s.
roman_tyk Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Ok auto ogarnięte, zawalona była przepływka, kolega ją przeczyścił i auto zaczęło znowu jeździć.Przed umyciem przepływka mierzyła jakieś 140g/s, po umyciu ok 170g/s. ladny wynik jak na k03, mozesz wrzucic logi z ciekawosic? jaki boost? Ja mam w tej chwili 165g/s, 1.2 bara i 0.9@6000rpm aktuator zmieniony? wzmocniony?
WhiteBoy Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Mamy kogoś kto w Wawie zrobi logi ? Do tej pory logi miałem robione grzecznościowo w całkowicie innym mieście. ---------- Post dopisany at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany at 21:43 ---------- Ok auto ogarnięte, zawalona była przepływka, kolega ją przeczyścił i auto zaczęło znowu jeździć.Przed umyciem przepływka mierzyła jakieś 140g/s, po umyciu ok 170g/s. ladny wynik jak na k03, mozesz wrzucic logi z ciekawosic? jaki boost? Ja mam w tej chwili 165g/s, 1.2 bara i 0.9@6000rpm aktuator zmieniony? wzmocniony? Doładowanie - 0.8 bara Akurator raczej nie zmieniony ani nie wzmociony. Ja przynajmniej go nie tykałem
roman_tyk Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 hehe to chyba dziura w dolocie bo przeplyw spory a doładowanie malenkie..... zdiagnozuj auto!
WhiteBoy Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Jak jest dziurawy dolot to przepływka może mierzyć więcej m/s?
Łukasz13 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 heheto chyba dziura w dolocie bo przeplyw spory a doładowanie malenkie..... zdiagnozuj auto! Bez logów to tylko dywagacje, za to u Ciebie przy 0,9 bar przy 6 tyś i tylko 165g to nie wygląda dobrze:decayed:.
roman_tyk Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 nie no nie wiem czy kolega mial na mysli 0.8 bara przy koncu czy w peaku bo nie napisal, jak w peaku to na pewno nie jest k03, a u mnie bardzo dobrze to wyglada
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się