e9matic 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Witam Was Wczoraj wymieniałem tarcze z klockami, nowe łożyska. Zauwazylem, ze prowadnice jarzm maja straszny luz. Czy taki luz ma byc ? Czy po prostu trzeba dokupic prowadniczki na klucz 13/17 oraz 13/15 ?! Czy trzeba od razu wymienic cale jarzma, poniewaz kolnierze sie wyrobily w jarzmach ? Prosze o porade znawcow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 bardziej jarzmo się wyrobilo niż sam trzpien ale jak ci nei stuka to ja bym nie ruszal, sam luz jakiś musi być żeby to w ogole chodzilo, ale zaraz przyleci tu pewien znawca tematu to ci dokładnie wytłumaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Do trzpienia potrzebujesz klucza nr 15. Wyciagnij te trzpienie i dokladnie obejrzyj Jak sa wyklepane to do wymiany, najlepiej od razu z jarzmami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e9matic 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Na lewym kole prowadnice sa ok. W sensie nie sa "powycierane", ale luz istnieje. Problem jest w prawym kole, dolna prowadnica jest tak zjechana, ze wyglada jak spilowana pilnikiem w 4-ech stron. Nie jest okragla tylko kwadratowa. Podczas chamowania, mam wrazenie bujania autem, tak jakby ktoras tarcza byla krzywa. Po wymianie tarcz, sytuacja dalej ma miejsce i domyslam sie, ze wlasnie te prowadnice sa tego powodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Wiec ja wymien, uzywke kupisz za 20-30 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e9matic 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Kupie całe jarzmo, nowe TRW. bede mial za okolo ~~90 zł, wiec zobaczymy czy sie poprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 trzpienie mają taką budowę że są podpiłowane i wyglądają jak kwadratowe, więc podejrzewam że wymiana na nowe nie rozwiąże twojego problemu. felgi masz oryginalne, jak nie to czy na pierścieniach centrujących? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Tutaj problem jest w jarzmach a nie w trzpieniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e9matic 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Felgi na aucie, to ori łopaty 16' Tak jak Dev pisze, jutro wymieniam Jarzma z nowymi trzpieniami, wiec zobaczymy czy sytuacja sie poprawi. Tylko czemu tylko TRW produkuje to w zamienniku .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 107 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Bo przypadkiem TRW/Lucas nie jest producentem tych zacisków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 jest to system opracowany wlasnie przez trw/lucas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cacek89 2 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Podczas hamowania, mam wrazenie bujania autem, tak jakby ktoras tarcza byla krzywa. Po wymianie tarcz, sytuacja dalej ma miejsce i domyslam sie, ze wlasnie te prowadnice sa tego powodem. u mnie też jest podobnie, zauważyłem że jeden z zacisków był zapieczony i teraz nie wiem czy jest sens wymieniać tarcze (na starych zrobiłem ok 12-15tys km) bo może mam to samo co u Ciebie czekam czy pomogło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e9matic 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 No ja wymieniłem w sobotę właśnie tarcze + klocki ( za namowa Dev - Ferodo ) + łożyska FAG. Przy składaniu wyłonił mi się problem z prowadnicami. Jutro po poludniu odbieram jarzma i wymieniam. Napisze wieczorkiem czy pomoglo czy nie. Jak bede mial stare jarzmo, zrobie zdjecie jak wyglada wraz z prowadnicami. Bedzie wtedy lepsze odzwierciedlenie, bedzie mozna porownac. P.S. Chodzilo mi o fakt, dlaczego wiecej firm tego nie produkuje, dorwac we Wrocławiu jarzma "od reki" graniczy z cudem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 jaka cena za nowe jarzmo??? myślałem że conajmniej 150 zł??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobike 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Napisz kolego czy nowe jarzma pomogły na telepanie autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się