Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prowadnice tylnych zaciskow


e9matic

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was :hi:

Wczoraj wymieniałem tarcze z klockami, nowe łożyska. Zauwazylem, ze prowadnice jarzm maja straszny luz. Czy taki luz ma byc ? Czy po prostu trzeba dokupic prowadniczki na klucz 13/17 oraz 13/15 ?!

Czy trzeba od razu wymienic cale jarzma, poniewaz kolnierze sie wyrobily w jarzmach ? Prosze o porade znawcow :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardziej jarzmo się wyrobilo niż sam trzpien ale jak ci nei stuka to ja bym nie ruszal, sam luz jakiś musi być żeby to w ogole chodzilo, ale zaraz przyleci tu pewien znawca tematu to ci dokładnie wytłumaczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do trzpienia potrzebujesz klucza nr 15.

Wyciagnij te trzpienie i dokladnie obejrzyj

Jak sa wyklepane to do wymiany, najlepiej od razu z jarzmami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na lewym kole prowadnice sa ok. W sensie nie sa "powycierane", ale luz istnieje. Problem jest w prawym kole, dolna prowadnica jest tak zjechana, ze wyglada jak spilowana pilnikiem w 4-ech stron. Nie jest okragla tylko kwadratowa.

Podczas chamowania, mam wrazenie bujania autem, tak jakby ktoras tarcza byla krzywa. Po wymianie tarcz, sytuacja dalej ma miejsce i domyslam sie, ze wlasnie te prowadnice sa tego powodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec ja wymien, uzywke kupisz za 20-30 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupie całe jarzmo, nowe TRW. bede mial za okolo ~~90 zł, wiec zobaczymy czy sie poprawi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzpienie mają taką budowę że są podpiłowane i wyglądają jak kwadratowe, więc podejrzewam że wymiana na nowe nie rozwiąże twojego problemu. felgi masz oryginalne, jak nie to czy na pierścieniach centrujących?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj problem jest w jarzmach a nie w trzpieniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi na aucie, to ori łopaty 16'

Tak jak Dev pisze, jutro wymieniam Jarzma z nowymi trzpieniami, wiec zobaczymy czy sytuacja sie poprawi. Tylko czemu tylko TRW produkuje to w zamienniku ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas hamowania, mam wrazenie bujania autem, tak jakby ktoras tarcza byla krzywa. Po wymianie tarcz, sytuacja dalej ma miejsce i domyslam sie, ze wlasnie te prowadnice sa tego powodem.

u mnie też jest podobnie, zauważyłem że jeden z zacisków był zapieczony i teraz nie wiem czy jest sens wymieniać tarcze (na starych zrobiłem ok 12-15tys km) bo może mam to samo co u Ciebie

czekam czy pomogło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja wymieniłem w sobotę właśnie tarcze + klocki ( za namowa Dev - Ferodo ) + łożyska FAG.

Przy składaniu wyłonił mi się problem z prowadnicami.

Jutro po poludniu odbieram jarzma i wymieniam. Napisze wieczorkiem czy pomoglo czy nie.

Jak bede mial stare jarzmo, zrobie zdjecie jak wyglada wraz z prowadnicami. Bedzie wtedy lepsze odzwierciedlenie, bedzie mozna porownac.

P.S. Chodzilo mi o fakt, dlaczego wiecej firm tego nie produkuje, dorwac we Wrocławiu jarzma "od reki" graniczy z cudem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...