Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL A4] Termostat i czujnik cieczy chłodzącej G2 G62


Gość Murzyn

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy macie jakiegoś zaufanego sprzedawcę z allegro u którego mogę kupić płyn G12+?

Do ASO mam daleko niestety :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Mam następujący problem z moim ADR.Otóż bezpośrednio po odpaleniu silnika temp na kanale 49 momentalnie wskazuje 49 C. Kiedy silnik się rozgrzeje to wskazówka na blacie leży na 60 C i ani myśli drgnąć, na kanale 49 pokazuje wówczas około 57 C a na kanale 51 dochodzi do 90 C i tak trzyma cały czas.Zaczęło się to około trzech dni temu.Pierwszego dnia wskazówka na blacie pokazywała około 85 C drugiego dnia około 70 C a teraz to nawet nie drgnie.Palić więcej nie pali,ogrzewanie działa bez zarzutu i moc ma odpowiednią.Zakupiłem już termostat Gates tylko czytając forum ogarnęły mnie wątpliwości czy to aby na pewno termostat bo nie chciałbym dobrego wymieniać.Poradźcie proszę gdzie tkwi problem.Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia czujnik G2 i G62 ( porównać wskazania ) ew. wymiana , ale mi to raczej wygląda na padnięty termostat ... tego Gates'a to bym se od razu odpuścił i kupił ORI w ASO :cool1:

Albo inaczej ... załóż Gates'a i będzie lepiej , może to ~ 80oC będzie trzymał :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc wszystko jasne termostat bez zarzutów za to czujniki fiksują.VAG wykazał 94 C temp płynu chłodzącego a na kanale 49 klimatronic nadal uparcie 59 C.Dzięki pozdrawiam. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ile kupujecie oryginalny termostat do b5 np do silnika adp ? Bo w ASO Białystok spiewają 124 zł :facepalm: Macie taniej w innych miastach ? Bo zastanawiam się nad zakupem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na allegro, widziałem były po 55zł oryginały.

Tylko , żeby później nie było narzekania , że niby ORI termostat a i tak na uja :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Panowie mam jak większość w tym temacie problem z temperaturami...

Wymieniłem jakiś czas temu czujnik G2/G62 z czarnego 078 919 501 C który powodował szlejace obroty na biegu jałowym po wymianie go na zielony 078 919 501 A objawy ustąpiły i wszystko było ok. do czasu... jakiś m-c temu zaczeła szaleć temp. podczas jazdy na blacie tj. bardzo ciężko i długo się nagrzewa do 90 na blacie i podczas spokojnej jazdy spada do kreski wskazującej 80 i takie wachania. Zacząłem się interesować i sprawdzać temperaturę na klimatroniku. I tak jeśli na blacie jest 90 w kanale 49: 81 C, a gdy mniejsze obroty temp na blacie pokazuje 70 a w kanale 49: 79 C. Niestety na klimatroniku nie osiąga nigdy więcej niż 82 C. Podejrzewałem termostat wehlera wymieniony rok temu przy wymianie rozrządu i kupiłem org. w aso. Dzisiaj zamontowałem i odziwo nic się nie zmieniło wskazania i odczucia bardzo podobne max temp na kanale 49: 81 C i wachania w dół do 78 C. PROSZĘ O SUGESTIĘ i EWENTUALNĄ POMOC. HLEP !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na allegro, widziałem były po 55zł oryginały.

Tylko , żeby później nie było narzekania , że niby ORI termostat a i tak na uja :cool1:

Dokładnie, 2 termostaty już mam za sobą - nie ori, czas zrobić trzeci raz ale chyba już na tym co trzeba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na allegro, widziałem były po 55zł oryginały.

Tylko , żeby później nie było narzekania , że niby ORI termostat a i tak na uja :cool1:

Dokładnie, 2 termostaty już mam za sobą - nie ori, czas zrobić trzeci raz ale chyba już na tym co trzeba...

Kup Wahlera(Germany), tylko nie za 20 zł, a też będzie cacy. Termostaty tej firmy szły w vw na linii produkcyjnej. Ja już miałem 3(w różnych autach) tej firmy i zawsze trzymały idealnie 90st.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchajcie jechałem w trasę, a dzień wcześniej padł mi termostat

spieszyło mi się więc kupiłem taki jaki mieli w sklepie - GATES za 29pln, termostat wymieniony i jest dokładnie to samo - nic a nic się nie zmieniło

Czy możliwe jest żeby taki chiński termostat był od początku wadliwy? Przecież to bez sensu sprzedawać uszkodzony towar :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy możliwe jest żeby taki chiński termostat był od początku wadliwy? Przecież to bez sensu sprzedawać uszkodzony towar :thumbdown:

Dla producenta wcale to tak bezsensowne nie jest ... pomyśl ile ludzi kupi coś takiego :cool1: ... później pójdzie po drugi , trzeci ... aż w końcu z uszczerbkiem na zdrowiu psychicznym kupi ORI :wallbash::polew:

:wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Przejżałem temat do 63 posta post po poście. I chciałem się tylko poradzić czy tak jak ja myślicie, że mój termostat się otwiera za późno. Postanowiłem go sprawdzić, przy wyłaczonym ogrzewaniu. Podczas jazdy 90-110 km/h, tempratura na blacie 90, na klimatroniku na kanale 49, waha się od 94 do 97. Gdy zwalniam obroty poniżej 2 tys. potrafi wskoczyć 99. Po np podniesieniu obrotów, momentalnie zbija ja do 94-95 i tak sobie wpływa. Na postoju potrafi dojść do 102 na klimatroniku i delikatnie w prawo ponad 90 na blacie, wtedy wąż dolny czuć, że robi się ciepły, ale nie gorący. Gorący robi się w momencie jak wrzuce silnik na obroty koło 3-4 tyś. wtedy robi się gorący, a temperatura spada do 94 na klimatroniku, jak go zostawie to na klimie wskakuje 99-100 i wąż dolny ciepły, le znowu dodam gazu i zbija temperaturę Po włączeniu ogrzewania temperatura na kanale 49 w okolicy 94-96 podczas jazdy i postoju, w sumie niewiem jak długo czekałem, ale niechciało mi się czekać na postoju zbyt długo. Ogrzewanie działa dobrze, węże nie są twarde, ale górny jest owiele badziej ciepły niż dolny. Ja obstawiam, że termostat trochę za późno się otwiera, bądź się przytyka. Zakładałem rok temu Wahler. Oficjalnie tragedii nie ma z tym obiegiem, ale niedługo będę miał wizytę u mechaniora z inną sprawą w układzie chłodzenia to może ogarnąc to odrazu. Jak myslicie, Termostat czy czujnik? Ja obstawiam termostat. VAga niemam, ale właśnie chyba trza będzie się zaopatrzyć. Dodam jeszcze, że na zewnątrz 10 stopni, w pewnym momencie było tak, że wąż dolny i górny były ciepłe temp na klimatroniku 95-96 i czasem załaczało się wisko. Wcześniej przy 2 stopniach wąż dolny po jeżdzie był zimny. Niewiem czy ten termo sie nie przycina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko masz OK , troszkę "zawyżona" temperatura jest od LPG :wink4: Fajnie widać wg. tych Twoich odczytów jak działa u Ciebie wisko :naughty: Dla świętego spokoju sprawdziłbym jeszcze identycznie G62 z podłączonym VAGiem :wink4:[br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 22:19_________________________________________________Układem chłodzenia nie musisz się przejmować ... zainwestuj lepiej w browara lub jeszcze lepiej w VAGa :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...