Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL A4] Termostat i czujnik cieczy chłodzącej G2 G62


Gość Murzyn

Rekomendowane odpowiedzi

Może to tylko zbieg okoliczności, ale po odebraniu autka po wymianie kompletu rozrządu łącznie z pompą wody pojawił się następujący objaw: Auto w czasie normalnej jazdy nie rozgrzewa się (wskazówka temp. płynu chłodzącego na desce ani drgnie), po dłuższym staniu w korku temperatura rośnie do normalnej 90. Po kolejnym przejechaniu kilkunastu kilometrów wskazówka zaczyna opadać znowu do 60. Może ktoś miał podobne objawy. Co sprawdzić, gdzie szukać przyczyny. Może mechanik czegoś nie podpiął? Vaga jeszcze nie mam (zakupiony kabel gdzieś utkął na poczcie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wilis72 wskazania temp.cieczy możesz sprawdzić na wyświetlaczu klimatronika i porównaj ze wskazaniami na zegarach

Kurcze z klimatronikiem dopiero się zapoznaje (moje pierwsze autko z klimą). Jak to zrobić? Nie chcę wam zawracać głowy, ale obiecuję, że jak poznam autko to będę czynnie pomagał w rozwiązywaniu problemów tak ja robiłem to na forum TKP Toyoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wilis72 wskazania temp.cieczy możesz sprawdzić na wyświetlaczu klimatronika i porównaj ze wskazaniami na zegarach

Kurcze z klimatronikiem dopiero się zapoznaje (moje pierwsze autko z klimą). Jak to zrobić? Nie chcę wam zawracać głowy, ale obiecuję, że jak poznam autko to będę czynnie pomagał w rozwiązywaniu problemów tak ja robiłem to na forum TKP Toyoty.

Sprawdź TU : http://www.a4-klub.pl/smf/kody_klimatronika-t70.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak kolego działa ogrzewanie? Sprawdź czujnik temperatury.

Ogrzewanie też słabo działa, a dodatkowo zauważyłem że cały czas działają obydwa wentylatory chłodnicy.Dziś wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej nie podniósł się powyżej 65 stopni, a oleju 70. Mechanik stwierdził przez telefon, że to termostat, a gość od waga przy okazji kasowania błędu poduszek mówił coś o jakimś czujniku temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam czujnik nowy i termostat a temp 80 stopni i nie wiem o co kaman :(

kaman o kiepski termostat ... :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem ori termostat za 50 zł z allegro, i wszystko się zgadzało,,,termostata identyczny jak stary ori, tamten trzymał ok 85 stopni a nowy 89-90 w kanale 49 temp różni się najwyżej o 1 stopień bo- różnica w zaokrągleniu. Jak się wywołuje błędy w klimatronicu polifcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie na bank mam dobry

najepierw kupilem firmy wahler zalorzylem i dalej lipa w końcu kupilem ori i chu,,, dalej lipa jak juz kupilem 2 nowy to mowie kupie jeszcze jedne firmy meyle i jeba... chu.. dalej nie dziala a w miedzy czasie wymienilem tez 3 czyjniki

wiedz jak ktos ma jakis pomysl to bardzo prosze o info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie też jakoś dziwnie się tem zachowuje, jadąc wczoraj z pracy od Balic do ronda Kraka na wysokości cpn ARGE zaczynał sie koreczek temp na zewnątrz ok 0s C, po krótkim czasie z 90 na wskaźniku zrobiło ok 80 a temp oleju spadła praktycznie do zera. Dziś w pracy też podobnie ok 1 km jechałem na 3 biegu bez gazu bo dziury są i też temp zaczęła spadać chyba nie jest to normalne, termostat wymieniony w ubiegłym roku na ORI bo wcale nie łapał 90. Co będzie jak temp będą ujemne?

Ponadto jakoś dużo pali przy normalnej jeżdzie teraz po mieście pokazuje 8.6 do 8.8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie też jakoś dziwnie się tem zachowuje, jadąc wczoraj z pracy od Balic do ronda Kraka na wysokości cpn ARGE zaczynał sie koreczek temp na zewnątrz ok 0s C, po krótkim czasie z 90 na wskaźniku zrobiło ok 80 a temp oleju spadła praktycznie do zera. Dziś w pracy też podobnie ok 1 km jechałem na 3 biegu bez gazu bo dziury są i też temp zaczęła spadać chyba nie jest to normalne, termostat wymieniony w ubiegłym roku na ORI bo wcale nie łapał 90. Co będzie jak temp będą ujemne?

Ponadto jakoś dużo pali przy normalnej jeżdzie teraz po mieście pokazuje 8.6 do 8.8

Jak Ci temperatura skacze to pewnie czujnik temperatury masz walnięty i wskazówka Ci wariuje, sprawdź jeszcze dla pewności VAG-iem.Czujnik w ASO coś ponad 100 zł wymiana dość prosta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie też jakoś dziwnie się tem zachowuje, jadąc wczoraj z pracy od Balic do ronda Kraka na wysokości cpn ARGE zaczynał sie koreczek temp na zewnątrz ok 0s C, po krótkim czasie z 90 na wskaźniku zrobiło ok 80 a temp oleju spadła praktycznie do zera. Dziś w pracy też podobnie ok 1 km jechałem na 3 biegu bez gazu bo dziury są i też temp zaczęła spadać chyba nie jest to normalne, termostat wymieniony w ubiegłym roku na ORI bo wcale nie łapał 90. Co będzie jak temp będą ujemne?

Ponadto jakoś dużo pali przy normalnej jeżdzie teraz po mieście pokazuje 8.6 do 8.8

u mnie jest to samo, ale sprawdziłem na vag'u i w grupie 007 [engine] temp. 89,1*C, czyli bajka

natomiast w 003 [instruments] temperatura skacze, co oznacza walnięty czujnik

podłącz sobie vag'a i wszytko będzie jasne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na vagu nic nie wychodzi natomiast zastanawia mnie spalanie według mnie za wysokie przy normalnej jeżdzie, nie wiem czy się coś w programie nie poprzestawiało bo praktycznie tydzień auto stało bez akumulatora, wcześniej się w 8 l na setke mieścił po mieście przy dość ostrej jeżdzie a teraz żre jak smok, z odpalanie nie ma problemów, nie szarpie ani żadnych innych objawów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...