Musashi Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Widzicie jak kupiłem ori termostat na którym było napisane 87 i wyglada na to ze otwiera sie 82-83C.... temperatura podana na termostacie, jest wartoscia pelnego otwarcia, naturalne jest wiec ze zaczyna sie otwierac wczesniej.
lesand Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 dzięki lesand, ale zapewne tym samym wzrasta cena czujnika w którym zawierają się aż dwa. Wiesz ile kosztuje może ori ? A powiedz mi jeszcze jak to jest z temp. u Ciebie ? wymieniałem ponad rok temu, w ASO za czujnik płaciłem chyba 115 pln tu masz numery http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=141642.0 z temperaturą u mnie , po nagrzaniu trzyma 90, sporadycznie przy dużych mrozach w korkach trochę odchyli się od pionu, na klimatroniku mam ustawione 19 lub 20 st. nawiew nie więcej niż 3 kreski
Musashi Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 dzięki lesand, ale zapewne tym samym wzrasta cena czujnika w którym zawierają się aż dwa. Wiesz ile kosztuje może ori ? A powiedz mi jeszcze jak to jest z temp. u Ciebie ? ok 130 PLN w ASO. nie kupuj podrobek.[br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 12:18_________________________________________________u mnie w AVF-ie po wymianie termostatu na ori, silnik trzymal 90,6 C do -18C przy nadmuchu auto i 18C nie mialem okazji sprawdzenia przy nizszych temperaturach.
lapawwa Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Widzicie jak kupiłem ori termostat na którym było napisane 87 i wyglada na to ze otwiera sie 82-83C.... temperatura podana na termostacie, jest wartoscia pelnego otwarcia, naturalne jest wiec ze zaczyna sie otwierac wczesniej. Dobrze, tylko czemu trzyma mi taka samą temperature? nie 90 ale 82,83.
ROBERT Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Sprawdź jeszcze VAGiem temperaturę z G2 i G62 i porównaj Ogólnie to sprawdź czujnik G2/G62 [br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 21:03_________________________________________________ temperatura podana na termostacie, jest wartoscia pelnego otwarcia, naturalne jest wiec ze zaczyna sie otwierac wczesniej. U mnie na termostacie też pisze 87oC i trzyma 90.0/90.9oC
EnDrIu` Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Chłopaki dzisiaj na kanale 49 w klimatroniku zauważyłem...-10 (temp. na zew. 0 C) dawniej minimum jakie pokazywało to było 30C...czy to czujnik temp? Gdzie on jest w AJMie? (najlepiej poprosiłbym zdjęcie albo rys. z VAGa).
ROBERT Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Podłącz VAG'a i go sprawdź najpierw (może wystarczy przeczyścić wtyczkę)
EnDrIu` Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Podłącz VAG'a i go sprawdź najpierw (może wystarczy przeczyścić wtyczkę) Problem w tym, ze zawsze jak jade do znajomego co ma VAGa działa dobrze, raz na czas tylko wariuje. Przeczyszcze jak mowisz tylko prosze mi wskazac gdzie on jest (jestem slaby z grzebania pod maska).
ROBERT Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Następnym razem :szukaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0
EnDrIu` Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Następnym razem :szukaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0 Wielkie dzięki
trezor4 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 czy na klimatoroniku najniższa temp to 30 ? bo ja tak mam nawet jak rano sprawdzam ?
DeeJay_Kill Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Tak. Taka właśnie temperatura jest wyświetlana na zimnym silniku.
karolasterka Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 wymienione oba czujniki g2/62, termostat :gwizdanie:. Wnioski: silnik szybciej łapie teperaturę, utrzymuije ją na danym poziomie, przy załączeniu nawiewu ( po rozgrzaniu do min. 87stopni) z zimnego na hi i połowa kresek mocy nawiewu temp. nieznacznie opada ale po chwili wraca do swoich 87-90 stopni
MisiekDD Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Witam koledzy mam pytanie. Czy różnica temperatury między kanałem 49 a Vagiem jest u was też taka duża ? Bo u mnie jest to około 8-9 stopni. Na klimatroniku 77 a na Vagu 85,2. Czytałem poprzednie wątki ale tam różnica była dosłownie w 2 lub 3 stopniach.
fusse Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 a jak mi pokazuje tylko temp na 51 kanale,a na 49 zero?
karolasterka Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 a jak mi pokazuje tylko temp na 51 kanale,a na 49 zero? to tak musi być mam tak samo to zależy od rocznika samochodu bez obaw
ROBERT Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Witam koledzy mam pytanie. Czy różnica temperatury między kanałem 49 a Vagiem jest u was też taka duża ? Bo u mnie jest to około 8-9 stopni. Na klimatroniku 77 a na Vagu 85,2. Czytałem poprzednie wątki ale tam różnica była dosłownie w 2 lub 3 stopniach. Bo na pewno sprawdzasz temp. w [01 ENGINE] czyli czujnika G62 , G2 masz w [17 INSTRUMENTS] a jak mi pokazuje tylko temp na 51 kanale,a na 49 zero? to tak musi być mam tak samo to zależy od rocznika samochodu bez obaw Dokładnie
MisiekDD Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Bo na pewno sprawdzasz temp. w [01 ENGINE] czyli czujnika G62 , G2 masz w [17 INSTRUMENTS] Dokładnie tak kolego. Tak właśnie sprawdzałem, dzieki wielkie. Teraz już będe wiedział
marcin248 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Widzicie jak kupiłem ori termostat na którym było napisane 87 i wyglada na to ze otwiera sie 82-83C.... temperatura podana na termostacie, jest wartoscia pelnego otwarcia, naturalne jest wiec ze zaczyna sie otwierac wczesniej. Z całym szacunkiem Kolego ale dzwoniłem do kilku salonów w Polsce dla porównania czy u mnie nie chcą mnie wykręcić , termostat ma napisane 87 st i to jest temp początek otwarcia a pełne otwarcie ma przy 102st tak mi powiedziano w aso niektórzy coś bredzili że to tajemnica ale w każdym z nich powiedzieli jak pytałem że jest tolerancja 10% więc nawet jeśli ma 82 to jest dobrze i skoro na zegarach jest 90 to jest tym bardziej ok i reklamacji nie uznają więc zrezygnowałem bo to walka z wiatrakami i nawet do rzeczoznawcy dzwoniłem czy może podważyć decyzję aso to powiedział że nie wygram i skoro jest 90 na zegarze to jest dobrze a za te 200 wlałem sobie paliwka a jak by chcieć kupić ori przepływkę to też człowieka nerwy łapią bo znowu jakąś tolerancję wymyślą
Siwy21 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Panowie pomóżcie i mi zdiagnozować czy termostat mam do wymiany - a dokładnie to wygląda to tak: Dziś rano przeprowadziłem test. Temp. na zewnątrz -5. Po odpaleniu auta temp. na kanale 49 i 51 systematycznie rośnie. Po kilku min. leci letnie powietrze z nawiewów. Następnie pojeździłem ok. 20 min i co zaobserwowałem to to, że na kanale 51 temp. się ustabilizowała na 90 i tak było już cały czas, zaś na kanale 49 temp. rosła (praktycznie analogicznie do wskazówki zegara) jednak max. temp. to 69 stopni. Na wskazówce temp. jest maksymalnie większa o ok. 3 stopnie od tego co pokazuje kanał 49. W trakcie jazdy (czy to w mieście czy na trasie przy prędkości 140-160 km/h) temp. nie wzrośnie powyżej tych 69 stopni a jeszcze się obniży do 66 stopni. Dodatkowo co zauważyłem, po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu po kilku min. temp. na wskazówce rośnie do 80 jednakże w kilka sekund znów opada i się normuje na wskazówce na ok. 71 stopni. Zaś na kanale 49 temp. tak jak wcześniej maksymalnie dochodzi do 69 stopni (nawet gdy tak nagle wzrasta wskazówka do 80 i za chwilę opada). Poza tym wydaje mi się, że auto dużo pali bo 16-16,5 l/100km. Z tym, że praktycznie tylko rano 4 km do pracy i po 8h powrót. Auto stoi pod chmurką i w nocy i w dzień. Dodatkowo powietrze z nawiewów nawet po dłuższej jeździe nie jest naprawdę gorące, ale dość ciepłe. Potwierdźcie mnie czy to rzeczywiście termostat, a może też czujnik lub nagrzewnica?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się