szarik12 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Witam gdzie znajduje się ten czujnik temperatury ?a4 b6 1.9tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapawwa Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 A jest możliwe że wskazania na 49 są inne niż na wskaźniku? Szukałem i nie znalazłem. Ma ktoś może jakies photostory jak dostac sie do czujnikow G2 i G62? - tak a propo to widze ze to raz pisza ze to jeden czujnik a raz ze dwa. To zalezy od rocznika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 A jest możliwe że wskazania na 49 są inne niż na wskaźniku? Szukałem i nie znalazłem. Ma ktoś może jakies photostory jak dostac sie do czujnikow G2 i G62? - tak a propo to widze ze to raz pisza ze to jeden czujnik a raz ze dwa. To zalezy od rocznika? G2 i G62 są w jednej obudowie, nie występują osobno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 A jest możliwe że wskazania na 49 są inne niż na wskaźniku? Szukałem i nie znalazłem. Ma ktoś może jakies photostory jak dostac sie do czujnikow G2 i G62? - tak a propo to widze ze to raz pisza ze to jeden czujnik a raz ze dwa. To zalezy od rocznika? G2 i G62 są w jednej obudowie, nie występują osobno to już było napisane w tym wątku chyba ze 100 razy , ludzie poczytajcie ten wątek , chociaż kilka stron wstecz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapawwa Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Mógłby ktoś wstawić zdjęcie dokładnego umiejscowienia czujnika g2/62 w a4 1.9 afn? I mniej więcej opisać jak go zdemontować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinRoz Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Mógłby ktoś wstawić zdjęcie dokładnego umiejscowienia czujnika g2/62 w a4 1.9 afn? I mniej więcej opisać jak go zdemontować... Proszę http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0 a następnym razem użyj opcji Demontaż, jak i montaż jest banalnie prosty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapawwa Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Okej znalazłem zdemontowałem czujnik temp plynu, wyczyściłem wszystko WD40 (moim oczom ukazał się nowy czujniczek firmy VW OOOO - zielony - i teraz w ogóle nie wiem o co chodzi - myslałem że mi wsadzili jakis szais a tu nie.....) termostat tez ori, wymieniłem na wahlera. to samo. Jaka może być jeszcze przyczyna wychładzania??? komp pokazuje zawsze 78C-80C czyli dobry termostat sie nie otworzy (a nie wierze ze tyle mialem felernych). O co tu chodzi???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Moim zdaniem to, że temperatura zewnętrzna niema wpływu na nagrzewanie się auta czy lekkie ochładzanie - to po prostu bajki... Zróbcie sobie test, rozbierz się do majtek i wyjdź przy temperaturze 0 stopni a później -15... ciekawe czy będzie różnica :gwizdanie: - dla tych co będą pisać, że to złe porównanie od razu odpowiem: przecież w ciele człowieka też płynie płyn, też są narządy które się nagrzewają... czyli powinno być wszystko ok, bo przecież temp. zew. niema wpływu na ogrzewanie i utratę temp... A to, że jednemu nagrzewa się szybciej czy wolniej to nie zależy tylko i wyłącznie od termostatu, ale między innymi od dawki paliwa, czy jest osłona pod silnikiem, sprawność układu chłodzenia itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapawwa Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Zgadzam się z toba Killer, tylko że tu nie chodzi o czas ale o to czy w ogole osiągnie temp otwarcia. Bez sensu ja chyba odpuszczam bo widze ze nic nie zrobie a w serwisach to tylko by chcieli kolejny raz wymieniac czujnik i termostat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy21 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Panowie po przejechaniu jak długiego odcinka wskazówka temp. powinna zacząć się w ogóle podnosić (w silniku ARG). Nie potrzebuję jakichś dokładnych analiz, ale mniej więcej dystans jaki Wy pokonujecie a wskazówka zaczyna się podnosić. Najlepiej sprawdzane przy takich temp. jak mamy teraz czyli ok. - 10*C i całkowicie zimny silnik. Chciałbym wiedzieć czy u mnie nagrzewa się szybko czy jednak za długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Panowie po przejechaniu jak długiego odcinka wskazówka temp. powinna zacząć się w ogóle podnosić (w silniku ARG). Nie potrzebuję jakichś dokładnych analiz, ale mniej więcej dystans jaki Wy pokonujecie a wskazówka zaczyna się podnosić. Najlepiej sprawdzane przy takich temp. jak mamy teraz czyli ok. - 10*C i całkowicie zimny silnik. Chciałbym wiedzieć czy u mnie nagrzewa się szybko czy jednak za długo. Kolego Siwy21 jeśli się nie mylę to Twój silnik to benzyniak a pytasz w dziale odnośnie diesli a wracając do pytania to w moim 1Z wskazówka wstaje po około 6-7km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapawwa Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Mam pytanie odnośnie dogrzewania silnika... walcze z tym i walcze i zauwazylem na kanale po sprawdzaniu obudowy termostatu ze waz za termostatem jest zimny a chlodnica zaczyna sie robic ciepla.... jak to jest możliwe? przeciez chlodnica do duzy obieg ktory otwiera sie dopiero gdy termostat jest otwarty. A tu wychodzi na to ze termostat jest zamkniety a chlodnica ciepla - ponawiam pytanie jak to jest mozliwe? samochod nie moze sie nagrzac w garazu okolo 0 C pilowany, ale pod obciazeniem jest tak samo ciagle 77-78, i nie piszcie ze termostat i czujnik bo wszystko wymienione na ori. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Chłodnica ( a dokładniej górna część chłodnicy ) będzie się nagrzewać ( siłą grawitacji ) nawet jak termostat jest dobry ( tzn. nie przepuszcza ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapawwa Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Aha, czyli teraz to juz w ogole nie wiem o co chodzi,..... skoro mowisz ze jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 od dołu chłodnica jest powiedzmy "odizolowana" od "małego obiegu" termostatem , natomiast z góry nie jest niczym "odizolowana" i ciepło z "małego obiegu" dostaje się siłą grawitacji do górnej części chłodnicy ( ciepło unosi się do góry ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapawwa Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Rozumiem to jest prawo konwekcji. Tylko że próbuje sobie jakoś wytłumaczyc czemu ten cholernik nie chce sie nagrzac na praktycznie zamknietym termostacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcioa4 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Witam wszystkich. Kolego lapawwa mam to samo co Ty. Po przejechaniu odcinka 15km (trasa dom-zakład pracy) przy temp. zew. -5 to temp. na blacie ledwo 60 stopni, jak przejadę około 30km to temp. jest około 73 stopnie i stanie w miejscu. Wymieniałem już trzy termostaty oraz czujnik i nic nie pomogło, może ktoś ma jakieś pomysły bo ja już rozkładam ręce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinRoz Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Witam wszystkich. Kolego lapawwa mam to samo co Ty. Po przejechaniu odcinka 15km (trasa dom-zakład pracy) przy temp. zew. -5 to temp. na blacie ledwo 60 stopni, jak przejadę około 30km to temp. jest około 73 stopnie i stanie w miejscu. Wymieniałem już trzy termostaty oraz czujnik i nic nie pomogło, może ktoś ma jakieś pomysły bo ja już rozkładam ręce. Porównywałeś temperatury na klimatroniku i na szafie? Ale rano gdy silnik jest zimny(jeszcze nie odpalany) temp. muszą się pokrywać. Temp. na klimatroniku, płynu chłodniczego, paliwa. Na forum jest to ładnie opisane i podpinaj Vag-a A propos termostatu i czujnika... jakiej firmy były? Z pewnego źródła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcioa4 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Termostaty wymieniałem w ciągu trzech lat, dwa pierwsze były ori z ASO ze Słupska, trzeci niestety już nie. Czujnik wymieniałem latem i jest z allegro. Silnik jak jest ciepły to temp. na kanale 49 i temp na blacie jest taka sama, natomiast jak jest silnik zimny to klimatronik pokazuje 30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinRoz Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Termostaty wymieniałem w ciągu trzech lat, dwa pierwsze były ori z ASO ze Słupska, trzeci niestety już nie. Czujnik wymieniałem latem i jest z allegro. Silnik jak jest ciepły to temp. na kanale 49 i temp na blacie jest taka sama, natomiast jak jest silnik zimny to klimatronik pokazuje 30 Jak jest zimny to temp. na czujnikach powinna być zbliżona do temp. na zewnątrz pojazdu, myśle tu o temp. rannych gdy auto jest zupełnie wystudzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się