maxus24 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 witam mam pytanie posiadam silnik 2.0 ALT i tu jest inny termostat ktory kosztuje okolo 300 zl a czytalem ze robia wymiany samego wkladu ktory kosztuje okolo 50 zl czy to prawda ?
Fr0styyy. Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Nie ma opcji żeby wymienić sam "wkład". Ten termostat to jedna całość i kupić tylko oryginał trzeba.
szakal222 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 dokladnie caly a alt to bodajrze pb . wiec od b6 w gore sa wspomagane elektrycznie ja juz bede 2 wymienial. kup behr to pierwszy montarz audi czyli ori bez logo coco .i kosztuje 200zlych polskich
cabanmat Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Witam panowie Zdecydowałem się na zakup oryginalnego termostatu i czujnika temperatury cieczy chłodzącej. Bo zamienniki kosztują mnie więcej niż ori Dzwoniłem do ASO Skody w Lublinie i powiedzieli mi 103zł za czujnik i 103zł za termostat + 8zł uszczelka oring. Lepiej brać w ASO Skody czy może w tym sklepie sprzedającym oryginalne części ? Też z Lublina : Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Mam obawy że sklep to sklep, ktoś może robić machloje... ASO to ASO...
Hugo Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Mam obawy że sklep to sklep, ktoś może robić machloje... ASO to ASO... Szybciej ASO Cię wydyma niż sklep W IC cena termostatu Wahlera bez rabatu to 49zł. Myślisz, że ori będzie lepszy? Wsadziłem do siebie Wahlera kilka lat temu i śmiga bez problemu.
cabanmat Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Po prostu boję się że w sklepie mogą być tzw. leżaki...
Biszczan Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Po prostu boję się że w sklepie mogą być tzw. leżaki... W ASO też masz leżaki, nie martw się Czasem lepiej jest kupic coś w sklepie motoryzacyjnym niż w ASO, zależy od sytuacji Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Hugo Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Po prostu boję się że w sklepie mogą być tzw. leżaki... Tak, na bank trafisz coś z 1963r. Nie przesadzaj. Kupujesz kawałek metalu i plastikową kostkę, a przeżywasz całą sytuację, jakbyś wybierał się do sklepu i chciał kupić gumową lalę, ale obawiasz się, że możesz trafić na tzw. leżak i podczas eksploatacji może wybuchnąć. Przecież towar leży na półce w pudełkach, a nie na placu pod śniegiem. Zmień podejście do auta, bo jak przyjdzie do wymiany rozrządu to może skończyć się zawałem
Magdalenah Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Ja tam korzystałam zawsze ze sklepow zwanych motoryzacyjnymi i moje auto specjalnej troski żyje a panowie tacy strachliwi?
szakal222 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 ani moje przecieciesz to i tak nowe czesci
zib0l Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Jakie sa objawy zepsutego czujnika temp. ? Bo cos u mnie dziwnie na zegarach wskazowka sie zachowuje, pokaze sie 90C nagle spadnie do zera czyli 60C i tak rosnie i spada, termostat raczej dobry, grzeje w aucie...
ROBERT Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Było już milion razy , troszkę byś poszukał Poszukaj za co odpowiedzialna jest "sekcja G2" czujnika G2/G62
cabanmat Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Jakie sa objawy zepsutego czujnika temp. ? Bo cos u mnie dziwnie na zegarach wskazowka sie zachowuje, pokaze sie 90C nagle spadnie do zera czyli 60C i tak rosnie i spada, termostat raczej dobry, grzeje w aucie... To jeden z objawów które widać bez robienia logów Wskazówka w ogóle się nie podnosi, faluje od lewa do prawej, nie masz problemu z rozruchem z zimne poranki ? Ori czujnik to koszt rzędu 100zł.
zib0l Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Jakie sa objawy zepsutego czujnika temp. ? Bo cos u mnie dziwnie na zegarach wskazowka sie zachowuje, pokaze sie 90C nagle spadnie do zera czyli 60C i tak rosnie i spada, termostat raczej dobry, grzeje w aucie... To jeden z objawów które widać bez robienia logów Wskazówka w ogóle się nie podnosi, faluje od lewa do prawej, nie masz problemu z rozruchem z zimne poranki ? Ori czujnik to koszt rzędu 100zł. Niema problemu, pali od strzala, dzisiaj trasa 16km wskazowka na zegarach po 12km na 90*C pokazuje ale na kanale 49 - 84*C , spowrotem zas cala trase lezala wskazowka na 60*C, na klimatroniku 30*C Termostat z czujnikiem na zmiane wariuja? Moze plyn dynager sie ulotnil, jak ostygnie auto, sprawdze jego stan:/
cabanmat Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Ile może się różnić temperatura między grupą silnika a grupą zegarów ? Dodam, że czujnik mam zamontowany zamiennik. Skompletowałem już ori koncentrat i termostat Wahlera.... Mogę jeszcze kupić oryginalny czujnik g62...
danielom Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Nie moze. Ori czujnik sprawdza sie najlepiej...
cabanmat Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Jak stary spełnia swoje zadanie to po co się pchać w koszta
danielom Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Jak stary spełnia swoje zadanie to po co się pchać w koszta Piszesz jesli roznia sie wskazania. Jak pokazuje prawidlowo to logiczne ze nie ma sensu go wymieniac
artur1987 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Koledzy poprosze o pomoc jaki czujnik temperatury cieczy chlodzacej kupic do audi a4 1.9 tdi ahu 90 km, aktualnie mam niebieski 4 piny (wtyczka tez jest niebieska) mechanik mi powiedzial ze tu powinien byc czarny... bylem w sklepie to i zielony jest... Jak to jest naprawde
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się