serfin Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Jezeli pompy na lancuchu byly montowane w starszych rocznikach przed 2007r to czemu mechanik mowil mi ze sa lepsze bardziej wytrzymale, wrecz bezawaryjne, a te na kolach zebatych i imbusem tj nowsze sa wadliwe? I skad ta pewnosc ze w silniku BRD z listopada 2006r jest pompa na kolach zebatych z imbusem a nie starszego typu tj na lancuchu? Jezeli po VIN w ASO w Bialym nie potrafili tego stwierdzic? I mowili, ze dopiero zdjecie misy olejowej powie co tam tak naprawde siedzi?
SotoM Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Nie słuchaj go... Wręcz odwrotnie...
serfin Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 No tez tak mysle, kwestia wymiany wałkow wyrównujacych gniazda i imbusa na bardziej wzmocniony, i pytanie ktora metoda regeneracji lepsza, gdzie gniazdo pod imbus jest wieksze i czesc imbusa jest wieksza? Czy gdzie gniazdo jest dluzsze i wiecej imbusa siedzi w tym gniezdzie. Oczywiscie wzmocniona wersja. Ponoc ostatnia wersja jest lepsza bo z jakas tam laserowa ustawiana geometria czy jakos tak? Jakich polecacie producentow z allegro?
niestandardowy Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 ta aukcja pasuje przy wymianie walkow zaopatrz sie w nowa zebatke napedzajaca modul walkow. jest ona pokryta szkliwem, skreca sie ja na scisk bez luzow, szkliwo sie wyciera i powstaje wymagany luz na tej zebatce
serfin Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Jaka zebatka? Nikt nic nie mowil o jakiejs zebatce? Tylko o imbusie gniezdzie do niego i wałkach... Jak to wyglada ile kosztuje?
SotoM Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Ale wy się sracie... Zdejmij tą mich włóż nowy imbus i składaj. Nic tam nie będzie sie działo jeszcze...to ja u siebie mam nalot już 250tkm z czego i tak jest pewnie napewno na bank zdjęte i wymieniłem dobry na nowy.ledwie slady odbicia były.luzu żadnego.
mariusz.pek Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 No tez tak mysle, kwestia wymiany wałkow wyrównujacych gniazda i imbusa na bardziej wzmocniony, i pytanie ktora metoda regeneracji lepsza, gdzie gniazdo pod imbus jest wieksze i czesc imbusa jest wieksza? Czy gdzie gniazdo jest dluzsze i wiecej imbusa siedzi w tym gniezdzie. Oczywiscie wzmocniona wersja. Ponoc ostatnia wersja jest lepsza bo z jakas tam laserowa ustawiana geometria czy jakos tak? Jakich polecacie producentow z allegro? Czy Ty wiesz co piszesz?? przeczytałeś kilka wątków po łebkach i świrujesz.Jakie Ty gniazda chcesz wyrównywać?,jaka geometria laserowa??(na sprzęcie do turbin aby pokazać jak wałek się kręci?) Nie wiem czy wiecie ale pseudo naprawiacze z imileina którzy wciskają tulejki i kasują po 550zł rozwalili audi a6-wejdzcie na forum to przeczytacie Najpierw porozmawiajcie z kimś mądrym który robi to od podstaw a pózniej wybierzcie-ładne zdjęcia to nie wszystko pozdrawiam
serfin Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Sluchaj jak juz chcesz dawac madre rady to rozwin swoja wypowiedz rzeczowo, jak jestes kumaty w te klocki to podaj 2-3 zrodla w PL ktore robia te pompy naprawde full profi, ja nie znam sie auto kupila siostra. Chcesz pomoc to czekam na dobre rady i namiary pzdr
mariusz.pek Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Sluchaj jak juz chcesz dawac madre rady to rozwin swoja wypowiedz rzeczowo, jak jestes kumaty w te klocki to podaj 2-3 zrodla w PL ktore robia te pompy naprawde full profi, ja nie znam sie auto kupila siostra. Chcesz pomoc to czekam na dobre rady i namiary pzdr Poszło na priv-to miejce nie na reklamy
Pawelkiwi Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Żadne tulejki nie wchodzą w rachubę. Gość pewnie znalazł najtańszą ofertę i potem płacze na forum. Wiele firm robi regenerację na większy imbus. Sam zakładałem naście razy takie wałki po regeneracji i żadnych problemów. Jak rozumny mechanik będzie Ci to robił i zweryfikuje luzy, wybicia wałka i gniazd to być może wymiana samego imbusa wystarczy na następne 50-100 kkm.
rodzyn889 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Jak rozumny mechanik będzie Ci to robił i zweryfikuje luzy, wybicia wałka i gniazd to być może wymiana samego imbusa wystarczy na następne 50-100 kkm. Jak wyżej, można robić przeróbke, można wyciągnąć KPL pompę i oddać do regeneracji, ale po weryfikacji (nowy wałek w ASO180zł) ja u siebie profilaktycznie będę go wymieniać dla świętego spokoju, jeśli się okaże iż luz jest za duży całą pompę dam do przerobienia, ale to wszystko będę robić przy okazji wymiany koła dwumasowego, powoli czuć że już na nie czas myślę że na wiosne będzie robiony kpl.
niestandardowy Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Za co 180 zl? Jaki walek masz na mysli?
FUTURUM Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Za co 180 zl? Jaki walek masz na mysli? Jeśli wałki balansowe będą po 180 zł to poproszę 100szt
piogorski Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Mój kolega ma Passata 2,0 TDI 16v 170KM kod BRD z końca 2007r, ktoś mi powie jak tam wygląda sytuacja z wałkami wyrównawczymi i napędem. Trzeba się martwić, czy zostały one już w tym roczniku poprawione i nie trzeba robić swapa pompy.
grami121 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Nie ma Passatów z silnikiem o oznaczeniu BRD, są BMN. W tym roczniku jest wadliwy napęd pompy oleju.
...radek... Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Wadliwy jest w BRN czy BRD?
Wihajster Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Wadliwy jest w BRN czy BRD? każde w A4 2,0 tdi
Pawelkiwi Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 I każdy inny 3-literowy odpowiednik Skoda, VW, Audi itp wynalazki.
POWER-KRIS Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Więcej informacji tu. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/292831-Jakie-oznaczenie-2.0TDI-wybrać,-a-którego-unikać?
VesslaN Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Witam. Ponieważ jestem totalnym laikiem proszę o łopatologiczne odpowiedzi Posiadam 2.0 TDI BPW wyprodukowany 07.11.2006r. Chciałem sprawdzić w jakiej kondycji się znajduje ten imbus - bo chyba on jest najbardziej newralgiczny. Czy duży kłopot jest to sprawdzić dla mechanika. Kiedy to najlepiej będzie mu zrobić - przy wymianie rozrządu czy wymianie oleju. Nadmienię, że olej i filtry będę wymieniał w grudniu a rozrząd planuję w lutym '15r.. Jeśli okaże się, że imbus już jest wyrobiony - to co mam kupić i gdzie? Czy są gdzieś jakieś poglądowe zdjęcia albo schematy BPW i gdzie ten napęd się znajduje - chciałbym to przedstawić swojemu mechanikowi aby miał jakieś szersze rozeznanie.pozdrawiam Marcin
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się