Drac0 Opublikowano 26 Kwietnia 2022 Opublikowano 26 Kwietnia 2022 2.0 TDI ultra 163 km <- czy to dobre rozwiazanie? brać czy unikać?
Sowa80 Opublikowano 2 Maja 2023 Opublikowano 2 Maja 2023 Ja polecam od siebie A4 B8 z silnikiem CJCB, mega sprawny, nie ma różnicy w mocy między 136km/143km. (Zabieg kosmetyczny, żeby podatek na Benelux był niższy). Super zawias, mega się trzyma drogi.
Silver3833 Opublikowano 2 Maja Opublikowano 2 Maja Hej witam bierz na pewno po lifcię wiele rzeczy wyeliminowanych opiłkowanie pompy paliwa nie ma ołówka od pompy oleju zawszę jak ktoś kupuję jakaś markę lepiej kupić po lifcię bo trochę rzeczy jednak fabryka eleminuję naprawia lecz do błędu się nie przyzna 😊
Czajson Opublikowano 13 Czerwca Opublikowano 13 Czerwca Planuje zakup b8. Celuje w 2013-2015r. Z jakim silnikiem szukać auta. Oczywiście 2.0tdi tylko jakie oznaczenie albo jaka wersja mocowa? Oznaczeń jest sporo i już się gubię. Chcę bez ad blue. Bez quattro. Skrzynia manual. Kolejna sprawa to po ogarnięciu serwisu pozakupowego chciałbym podnieś moc. Mam na oku silniki 150KM i 190KM ale nie wiem jaki jest lepszy do chip tuningu a może wersja 177KM? W którym silniku sprzęgło ogarnie większe niutonometry? Poradzicie coś?
Muskel1 Opublikowano 13 Czerwca Opublikowano 13 Czerwca (edytowane) No to o 190 konnym zapomnij bo ma AdBlue. 177 konny też sobie z głowy wybij, chyba że chcesz wydać sporo kasy na naprawę wady olejowej. Edytowane 13 Czerwca przez Muskel1
Czajson Opublikowano 14 Czerwca Opublikowano 14 Czerwca 19 godzin temu, Muskel1 napisał(a): No to o 190 konnym zapomnij bo ma AdBlue. 177 konny też sobie z głowy wybij, chyba że chcesz wydać sporo kasy na naprawę wady olejowej. Więc jaki byś polecił? 177konny ma wadę olejowa? Czyli co? Piję olej?
Muskel1 Opublikowano 14 Czerwca Opublikowano 14 Czerwca CGLC nie są udanymi silnikami. Poza wadą olejową jak w TFSI mają problemy z dpfami (wynikające min. z wady olejowej). Czarne okopcone końcówki wydechów to jedna z oznak, że już coś się dzieje. Poszukaj i poczytaj na forum jakie silniki można śmiało brać, a jakie omijać. Wszystko było już wielokrotnie dyskutowane.
Dev Opublikowano 14 Czerwca Opublikowano 14 Czerwca tam nie ma wady olejowej tylko rdzewiejace tuleje cylindrowe a potem wzery
jony 2 Opublikowano 14 Czerwca Opublikowano 14 Czerwca 1 godzinę temu, Dev napisał(a): tam nie ma wady olejowej tylko rdzewiejace tuleje cylindrowe a potem wzery Dlaczego u mnie nie ma problemu , mam cglc?
Czajson Opublikowano 15 Czerwca Opublikowano 15 Czerwca No to zmieniam parametry wyszukiwania i silnik z ad blue może być. Chyba to nie takie uciążliwe dolać parę litrów na jakiś czas. Robię max 20tyś km w koło komina w roku i dwa trzy razy trasy około 600- 800 km. W ogłoszeniach bardzo dużo silników 143KM i 136KM z przewagą tego drugiego. Coś o nich napiszecie?
RALF76 Opublikowano 16 Czerwca Opublikowano 16 Czerwca W dniu 14.06.2024 o 18:41, jony 2 napisał(a): Dlaczego u mnie nie ma problemu , mam cglc? Mialem cglc też 2014 przy 140k przebiegu sprzedałem ale tez u mnie wszystko było OK - nie brał oleju, nic się nie działo... Jaki masz przebieg?
RALF76 Opublikowano 16 Czerwca Opublikowano 16 Czerwca (edytowane) 21 minut temu, jony 2 napisał(a): 206 tk no to może nie wszystkich cglc problem dotyka - trudno powiedzieć, ktoś pisał na forum a6c7 że ma 288k i oleju nie bierze, musi się wypowiedzieć więcej użytkowników Edytowane 16 Czerwca przez RALF76
Bodo33 Opublikowano 17 Czerwca Opublikowano 17 Czerwca Mialem ten sam dylemat. Niskie spalanie i dobre opinie o jednostce. Wyszedl mi CSUA 110kW z 2015. Spalanie trasa lato 4.5l trasa zima 5.0l spalanie uśrednione 90% miasto 10% droga szybkiego ruchu - 6.22l, oczywiście tylko zadbane wersje. Posiada ad blue i wodny intercooler w dolocie co moze byc problematyczne.
Czajson Opublikowano 20 Czerwca Opublikowano 20 Czerwca 2.0 TDI - 150KM - CJCD CMFB CSUA Czy to są inne oznaczenia tego silnika? Ten sam tylko inne oznaczenie? Czy może czymś się różnią?
pepoż Opublikowano 10 Października Opublikowano 10 Października Koledzy, ja użytkuję od 2 lat 2.0 CNHA 190KM 400Nm w ośce (EA288) przebieg 257 tys. km. Technologicznie to kosmos w porównaniu EA189, dlatego obawiałem się awaryjności. Jednak mogę wszystkich uspokoić: z AdBlue nie ma najmniejszych problemów (tankuję tylko Noxy lub na orlenie), rozrząd wymieniałem po zakupie przy przebiegu 234 tys km (fabryczny), pasek od rozrządu był ok, natomiast ten w misce olejowej troszkę już luźny. W trakcie 2 lat wymieniłem sondę lambda i ostatnio komplet 3 świec żarowych (oprócz tej na 3 cyl. - wiadomo dlaczego:). DPF wypala się co 550km do wartości sadzy 6,6g. Ciśnienie różnicowe po wypaleniu 8hPa. Jeśli chodzi o mechanikę poza silnikiem mam obecnie do wymiany łożyska w mechanizmie różnicowym bo delikatnie już je słychać ale to zdaje się norma w A4 B8. Acha... olej leję tylko Motul 0W30 VW504/507 wymiana co 10tys. km. Nie ubywa nic.
dziii Opublikowano 16 Listopada Opublikowano 16 Listopada 2.0 CNHA 190KM 400Nm mam ten silnik już 14 miesięcy i jest naprawdę spoko. Spalanie mega jak na quattro bo trasa 5,3 L można śmiało wycisnąć a średnia miesięczna w moim użytkowaniu na mieście plus jakieś dojazdy to 8L. Łożyska zrobiłem w mechanizmie lewa i prawa strona ale to tak jak wspomniałeś standard w tych silnikach.
Silver3833 Opublikowano 16 Listopada Opublikowano 16 Listopada 5 godzin temu, dziii napisał(a): 2.0 CNHA 190KM 400Nm mam ten silnik już 14 miesięcy i jest naprawdę spoko. Spalanie mega jak na quattro bo trasa 5,3 L można śmiało wycisnąć a średnia miesięczna w moim użytkowaniu na mieście plus jakieś dojazdy to 8L. Łożyska zrobiłem w mechanizmie lewa i prawa strona ale to tak jak wspomniałeś standard w tych silnikach. Najważniejsze żeby sprawny silnik wybrać bo to ważne 😜
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się