kamilch-1984 10 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, wrclaguna napisał: Troszke kosztuje ale warto No nawet sądzę,że nie trochę,a dużo ? Tylko wrclaguna,powiedz mi jakie korzyści z tego Intercoolera będę miał? Przecież tu nie chodzi o bajer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilch-1984 10 Opublikowano 22 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2018 Panowie drążyłem temat podniesienia mocy i znalazłem firmę,która kompleksowo wymienia turbo,intercooler,układ wydechowy,sprzęgło obijają kewlarem i zmieniają soft. Mogą uzyskać ponad 250 hp. Czy przy tymc silniku 105kw,jest to bezpieczny setup ? Męczy mnie jeszcze pozbywanie się dpf-a,kontorole w przyszłości. Co o tym myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 23 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2018 14 godzin temu, kamilch-1984 napisał: Panowie drążyłem temat podniesienia mocy i znalazłem firmę,która kompleksowo wymienia turbo,intercooler,układ wydechowy,sprzęgło obijają kewlarem i zmieniają soft. Mogą uzyskać ponad 250 hp. Czy przy tymc silniku 105kw,jest to bezpieczny setup ? Męczy mnie jeszcze pozbywanie się dpf-a,kontorole w przyszłości. Co o tym myślicie? Nie wyciągną więcej niż 240-250km bo nie pozwala na to układ paliwowy. Zmiana układu wydechowego przy 250km mija się z celem bo niczego nie zmieni. Obicie tarczy kevlarem na nie wiele pomoże przy mocy 240km bo moment będzie na poziomie 470Nm a seryjny docisk tego nie przeniesie. Każdy setup jest bezpieczny jak robi to dobry tuner a Ty dobrze eksploatujesz silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 2 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 10 godzin temu, kamilch-1984 napisał: Corradowner ,jedną firma zaproponowała mi powyżej 200 kM zastosowanie koła kompresji frezowane z kutego aluminium (tzw billet wheel). Możesz mi na świetlić temat? Na oryginalnych wtryskach ile można uzyskać Hp? Jeżeli wymieniamy wtryski to i od razu pompę paliwa? Wirnik jest frezowany na frezarce 5 osiowej CNC a nie odlewany. W czym jest lepszy? Szczerze powiem, że nie wiem. Na ori układzie paliwowym zrobisz max 250km. Jeżeli chcesz więcej niż 250km to trzeba zmieniać cały układ paliwowy. O skrzynie się nie bój, jak nie będziesz strzelał ze sprzęgła to to da radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piolux1989 0 Opublikowano 13 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2018 Skrzynia da rade spokojnie i do 600 niutków ale sprzegło juz tylko 420 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audifan123 2 Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 coolery fmic są swietne mam taki u siebie i bardzo ładnie trzyma temperature https://fmic.pl/intercoolery-fmicpl/11-intercooler-550x180x65mm.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 W dniu 22.10.2018 o 10:48, audifan123 napisał: coolery fmic są swietne mam taki u siebie i bardzo ładnie trzyma temperature https://fmic.pl/intercoolery-fmicpl/11-intercooler-550x180x65mm.html On pasuje do silnika CAGA??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 7 godzin temu, lukas309 napisał: On pasuje do silnika CAGA??? Pasuje, mam taki u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 8 godzin temu, corradoowner napisał: Pasuje, mam taki u siebie. Jak się spisuje lepiej od serii z 3.0 Tdi?? W planie jest narazie stage 1 potem 2 i myślę nad zmianą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 3 godziny temu, lukas309 napisał: Jak się spisuje lepiej od serii z 3.0 Tdi?? W planie jest narazie stage 1 potem 2 i myślę nad zmianą Rewelacja. W upalne dni trzyma 26 stopni w dolocie, gdzie IC od 3.0 w tych samych warunkach trzymał 60 stopni. Kilka takich IC zamontowalem w b8 i każdy użytkownik jest zadowolony. Kilka osób z forum też się przekonało do IC od fmic.pl i nie żałują. Nie pasuje on p&p. Musisz dorobić mocowania i przedłużyć rury odlotowe bo sam IC jest węższy od ori ale za to idealnie mieści się w zderzak i wlot powietrza do IC. Nie jest częściowo zasloniety przez zderzak tak jak ori. Jest też wyższy, bo sięga aż do belki zderzaka i bez porównania wydajniejszy a nowy kosztuje tyle co używka od 3.0 tdi. Mam zdjęcia z montażu jakby co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoowner 38 Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 12 godzin temu, Fatal1ty napisał: Nie bede zakładał nowego tematu i zapytam tutaj . A wiec kupiłem b8 fl z silnikiem cjca i planuje niedługo podnieść trochę moc programem i teraz pytania czy turbo od wersji 177 konnej pasuje p&p ? Ponadto obicie sprzegla kevlarem i zastanawiam się nad wyrzuceniem dpfu . Napisz w jaką moc celujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fatal1ty 0 Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 (edytowane) 200-210 KM Edytowane 29 Listopada 2018 przez Fatal1ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 W dniu 13.11.2018 o 04:39, lukas309 napisał: Jak się spisuje lepiej od serii z 3.0 Tdi?? W planie jest narazie stage 1 potem 2 i myślę nad zmianą od tego badziewia wszystko jest lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOMORNIK78 2 Opublikowano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 czesc jakie turbo i intercooler zeby bylo wiecej moc bo mam po chipie 175km i 385 nm robione z gropowki u aligatora ale po roku brakuje mocy wiec chce wiecej dzieki za pomoc interesuja mnie orginalne czesci i nowe nie po regeneracji i zeby pasowaly do silnika CJCB po 2012 lift orginalnie 136km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOMORNIK78 2 Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 W dniu 22.09.2018 o 20:47, kamilch-1984 napisał: Panowie drążyłem temat podniesienia mocy i znalazłem firmę,która kompleksowo wymienia turbo,intercooler,układ wydechowy,sprzęgło obijają kewlarem i zmieniają soft. Mogą uzyskać ponad 250 hp. Czy przy tymc silniku 105kw,jest to bezpieczny setup ? Męczy mnie jeszcze pozbywanie się dpf-a,kontorole w przyszłości. Co o tym myślicie? co to za firma i gdzie sie miesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilch-1984 10 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2019 W dniu 24.08.2019 o 14:19, KOMORNIK78 napisał: co to za firma i gdzie sie miesci Cześć kolego. Firma to TecnoGarage, jednakże zrezygnowałem z ich realizacji. Wiele rzeczy można zrobić samemu,a ceny są u nich całkiem spore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jok21 4 Opublikowano 23 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2020 W dniu 4.02.2016 o 21:21, matriw napisał: Zobacz czy masz plastikową czy metalową. Jeśli plastik to nie musisz kupować do turbo od CAHA. Poza tym chyba ASO ma taką część Przy turbo caga które mam na aucie mam tą rurę do IC metalową, jak kupię turbo od caha z rurą plastikową będę mógł przekręcić z jednej do drugiej turbiny ta rurę I będzie ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voucher 5 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Panowie, Wiecie dokładnie od kiedy stosowany był plastikowy adapter 03L131111? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaban27 0 Opublikowano 17 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2022 A powie mi ktoś jak to wygląda w z multitronikiem dziś byłem na sofcie i z 143 km caga zostalo mi 127 tuner powiedział że skrzynia blokuje bo mil zrobić mapę skrzyni ale nie może dostac się do jakiegoś pliku i mapa weszła 157 km i 320 nm co mogę jeszcze zrobi by odzyskać konie bądź dołożyć myślałem o turbo od cglc 177km pomożecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się