Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana turbosprężarki w Audi A4 B8 2.0 TDI 140 KM na CAHA 170 KM?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 godzin temu, lukas309 napisał:

On pasuje do silnika CAGA??? 

Pasuje, mam taki u siebie.

Opublikowano
8 godzin temu, corradoowner napisał:

Pasuje, mam taki u siebie.

Jak się spisuje lepiej od serii z 3.0 Tdi?? W planie jest narazie stage 1 potem 2 i myślę nad zmianą 

Opublikowano
3 godziny temu, lukas309 napisał:

Jak się spisuje lepiej od serii z 3.0 Tdi?? W planie jest narazie stage 1 potem 2 i myślę nad zmianą 

Rewelacja. W upalne dni trzyma 26 stopni w dolocie, gdzie IC od 3.0 w tych samych warunkach trzymał 60 stopni. Kilka takich IC zamontowalem w b8 i każdy użytkownik jest zadowolony.  Kilka osób z forum też się przekonało do IC od fmic.pl i nie żałują. Nie pasuje on p&p. Musisz dorobić mocowania i przedłużyć rury odlotowe bo sam IC jest węższy od ori ale za to idealnie mieści się w zderzak i wlot powietrza do IC. Nie jest częściowo zasloniety przez zderzak tak jak ori. Jest też wyższy, bo sięga aż do belki zderzaka i bez porównania wydajniejszy a nowy kosztuje tyle co używka od 3.0 tdi. Mam zdjęcia z montażu jakby co.

Opublikowano
12 godzin temu, Fatal1ty napisał:

Nie bede zakładał nowego tematu i zapytam tutaj . A wiec kupiłem b8 fl z silnikiem cjca i planuje niedługo podnieść trochę moc programem i teraz pytania czy turbo od wersji 177 konnej pasuje p&p ? Ponadto obicie sprzegla kevlarem i zastanawiam się nad wyrzuceniem dpfu . 

Napisz w jaką moc celujesz

Opublikowano (edytowane)

200-210 KM

Edytowane przez Fatal1ty
Opublikowano
W dniu 13.11.2018 o 04:39, lukas309 napisał:

Jak się spisuje lepiej od serii z 3.0 Tdi?? W planie jest narazie stage 1 potem 2 i myślę nad zmianą 

od tego badziewia wszystko jest lepsze.

Opublikowano

czesc jakie turbo i intercooler zeby bylo wiecej moc

bo mam po chipie 175km i 385 nm robione z gropowki u aligatora ale po roku brakuje mocy wiec chce wiecej 

dzieki za pomoc interesuja mnie orginalne czesci i nowe  nie po regeneracji i zeby pasowaly do silnika CJCB po 2012 lift orginalnie 136km

Opublikowano
W dniu 22.09.2018 o 20:47, kamilch-1984 napisał:

Panowie drążyłem temat podniesienia mocy i znalazłem firmę,która kompleksowo wymienia turbo,intercooler,układ wydechowy,sprzęgło obijają kewlarem i zmieniają soft.  Mogą uzyskać ponad 250 hp. Czy przy tymc silniku 105kw,jest to bezpieczny setup ?  

Męczy mnie jeszcze pozbywanie się dpf-a,kontorole w przyszłości. 

Co o tym myślicie? 

co to za firma i gdzie sie miesci

 

Opublikowano
W dniu 24.08.2019 o 14:19, KOMORNIK78 napisał:

co to za firma i gdzie sie miesci

 

Cześć kolego. 

Firma to TecnoGarage, jednakże zrezygnowałem z ich realizacji.  Wiele rzeczy można zrobić samemu,a ceny są u nich całkiem spore. 

Opublikowano
W dniu 4.02.2016 o 21:21, matriw napisał:

Zobacz czy masz plastikową czy metalową. Jeśli plastik to nie musisz kupować do turbo od CAHA. Poza tym chyba ASO ma taką część :)

Przy turbo caga które mam na aucie mam tą rurę do IC metalową, jak kupię turbo od caha z rurą plastikową będę mógł przekręcić z jednej do drugiej turbiny ta rurę I będzie ok?

Opublikowano

Panowie,

Wiecie dokładnie od kiedy stosowany był plastikowy adapter 03L131111?

Opublikowano

A powie mi ktoś jak to wygląda w z multitronikiem dziś byłem na sofcie i z 143 km caga zostalo mi 127 tuner powiedział że skrzynia blokuje bo mil zrobić mapę skrzyni ale nie może dostac się do jakiegoś pliku i  mapa weszła 157 km i 320 nm co mogę jeszcze zrobi by odzyskać konie bądź dołożyć myślałem o turbo od cglc 177km pomożecie 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...