Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

jak przyjdzie to zrobie fotki tego czegos, gorzej jak sie okaże że kupiłem ten z blokadą:facepalm: oznaczenia dyfra jeszcze nie sprawdzałem, narazie mam urwanie w robocie ze nie mam czasu podlecieć na warsztat:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłał, gadałem z nim przez tel mówił że nie ma żadnego dzyndzla, auto nie miało żadnej blokady siedzac w środku auta, a fotki dostałem takie że w sumie nic z nich nie widać, dyfer siedzi w aucie, kolorem przypomina tylko twój:facepalm: zobaczymy co to bedzie jak juz przyjdzie, wziąłem za pobraniem:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłał, gadałem z nim przez tel mówił że nie ma żadnego dzyndzla, auto nie miało żadnej blokady siedzac w środku auta, a fotki dostałem takie że w sumie nic z nich nie widać, dyfer siedzi w aucie, kolorem przypomina tylko twój:facepalm: zobaczymy co to bedzie jak juz przyjdzie, wziąłem za pobraniem:wink:

to już coś :decayed:...

.....może i do smerfa zaintaluje się coś takiego....??hmm :facepalm::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hyhy nie porownuj autobusu czy ciezarowki do osobowki :D zupelnie inna sytuacja :) poza tym ciezarowki nie wypadaja przodem bo sie najpierw wywracaja :D

a wracajac do samochodow to nie chcesz mi powiedziec chyba ze ciezszy przod jest lepszy?? ;)

Dlaczego mam nie porównywać? To świetnie odzwierciedla zachowanie aut ze względu na rozkład mas o ile ktoś jeździł jednym i drugim. Przykładowy filmik jak skręca ciężki przód:

na kazdy samochod sa jakies sztuczki, ale jak juz jestes w zakrecie i tracisz przyczepnosc przednich kol to odpuszczenie gazu czy co tam mozna zrobic zeby je dociazyc nie daje takiego ich dociazenia jak w "neutralnym" samochodzie, i az nie zlapia ponownie przyczepnosci to nic nie zrobisz zadna sztuczka, ot cala filozofia, dla mnie ciezszy przod jest najgorszym rozwiazaniem do szybkiej jazdy. szczegolnie ze w audi nie dosc ze jest ciezki to jeszcze daleeeeko za mocowaniem amorow :)

Na każdy te sztuczki są w zasadzie takie same. Musiałbyś przejechać się w takim razie jeszcze lekkim przodem i zobaczysz jak to skręca :wink: To jak samochód zareaguje oczywiście zależy nie tylko od procentowego rozkładu masy ale geometrii zawieszenia, położenia środka ciężkości a nawet sterownika sterownika :decayed:

nie chodzi o to zeby byly dociazone zawsze, chodzi o to ze latwo bylo ta mase kontrolowac i w razie potrzeby przeniesc, ale zeby nie bylo ze sie madruje ;) nie jestem zaden bublewicz ;)

No to zapraszam na szkolenie :decayed:SJS Szkoła Jazdy Subaru - doskonalenie techniki jazdy, akademia bezpiecznej jazdy, trening bezpiecznej jazdy, technika jazdy, kurs bezpiecznej jazdy, eco driving, szkolenie samochodowe, szkoła bezpiecznej jazdy, szkolenia motocyklowe, eco jazda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hyhy nie porownuj autobusu czy ciezarowki do osobowki :D zupelnie inna sytuacja :) poza tym ciezarowki nie wypadaja przodem bo sie najpierw wywracaja :D

a wracajac do samochodow to nie chcesz mi powiedziec chyba ze ciezszy przod jest lepszy?? ;)

Dlaczego mam nie porównywać? To świetnie odzwierciedla zachowanie aut ze względu na rozkład mas o ile ktoś jeździł jednym i drugim. Przykładowy filmik jak skręca ciężki przód:

na kazdy samochod sa jakies sztuczki, ale jak juz jestes w zakrecie i tracisz przyczepnosc przednich kol to odpuszczenie gazu czy co tam mozna zrobic zeby je dociazyc nie daje takiego ich dociazenia jak w "neutralnym" samochodzie, i az nie zlapia ponownie przyczepnosci to nic nie zrobisz zadna sztuczka, ot cala filozofia, dla mnie ciezszy przod jest najgorszym rozwiazaniem do szybkiej jazdy. szczegolnie ze w audi nie dosc ze jest ciezki to jeszcze daleeeeko za mocowaniem amorow :)

Na każdy te sztuczki są w zasadzie takie same. Musiałbyś przejechać się w takim razie jeszcze lekkim przodem i zobaczysz jak to skręca :wink: To jak samochód zareaguje oczywiście zależy nie tylko od procentowego rozkładu masy ale geometrii zawieszenia, położenia środka ciężkości a nawet sterownika sterownika :decayed:

nie chodzi o to zeby byly dociazone zawsze, chodzi o to ze latwo bylo ta mase kontrolowac i w razie potrzeby przeniesc, ale zeby nie bylo ze sie madruje ;) nie jestem zaden bublewicz ;)

No to zapraszam na szkolenie :decayed:SJS Szkoła Jazdy Subaru - doskonalenie techniki jazdy, akademia bezpiecznej jazdy, trening bezpiecznej jazdy, technika jazdy, kurs bezpiecznej jazdy, eco driving, szkolenie samochodowe, szkoła bezpiecznej jazdy, szkolenia motocyklowe, eco jazda

dziekuje, bylem na niejednym (ale nie na wielu :D ),w czasie takiego jednego dnia i tak bedzie tylko zapoznanie z teoria a i tak sam musisz trenowac, rozumiem ze kolego jestes juz wytrenowany skoro zapraszasz nieznajoma osobe na szkolenie ;) to prawie tak jak bys zapraszal na porownanie cohones :)

... a co ten filmik mial pokazac? bicz plis

a co do porownan osobowki do tira czy autobusu... kaman... rili?

albo rozmawiam z noobem kompletnym albo sie kompletnie nie rozumiemy i mowimy o innych rzeczach.

Dla jasnosci - ja mowie ze rozlozenie masy 50/50 jest o niebo lepsze od ciezkiego czy lekkiego przodu (i w sumie nie tylko o tym ale temat szeroki jak rzeka i robimy offtopa autorowi watku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłał, gadałem z nim przez tel mówił że nie ma żadnego dzyndzla, auto nie miało żadnej blokady siedzac w środku auta, a fotki dostałem takie że w sumie nic z nich nie widać, dyfer siedzi w aucie, kolorem przypomina tylko twój:facepalm: zobaczymy co to bedzie jak juz przyjdzie, wziąłem za pobraniem:wink:

I jak ? Dotarło ? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje, bylem na niejednym (ale nie na wielu :D ),w czasie takiego jednego dnia i tak bedzie tylko zapoznanie z teoria a i tak sam musisz trenowac, rozumiem ze kolego jestes juz wytrenowany skoro zapraszasz nieznajoma osobe na szkolenie ;) to prawie tak jak bys zapraszal na porownanie cohones :)

... a co ten filmik mial pokazac? bicz plis

a co do porownan osobowki do tira czy autobusu... kaman... rili?

albo rozmawiam z noobem kompletnym albo sie kompletnie nie rozumiemy i mowimy o innych rzeczach.

Dla jasnosci - ja mowie ze rozlozenie masy 50/50 jest o niebo lepsze od ciezkiego czy lekkiego przodu (i w sumie nie tylko o tym ale temat szeroki jak rzeka i robimy offtopa autorowi watku)

No to argumenty wytoczyłeś niezłe :wink: Filmik pokazał że auto z ciężkim przodem jednak skręca :grin: Z dwiema rzeczami jednak masz rację:

1) Że rozłożenie masy pół na pół będzie najlepsze ale cięższy tył niż przód jest jeszcze gorszy niż na odwrót

2) Rzeczywiście robimy off-topic

Ciekawy tylko jestem w jakich szkołach jazdy byłeś na tych szkoleniach że była tylko teoria... Dla jasności jestem instruktorem techniki jazdy i na tym zakończę bo ta dyskusja jest w nie właściwym miejscu i jak widać niestety bezcelowa, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy tylko jestem w jakich szkołach jazdy byłeś na tych szkoleniach że była tylko teoria... Dla jasności jestem instruktorem techniki jazdy i na tym zakończę bo ta dyskusja jest w nie właściwym miejscu i jak widać niestety bezcelowa, pozdrawiam

chyba nie uwazasz ze te kilka godzin za kolkiem zrobi z kazdego super kierowce ;) przeciez to tak naprawde zapoznanie z tym co sie z samochodem dzieje i poznanie kilku technik ktore i tak trzeba samemu cwiczyc... niekoniecznie je rozumiejac... i to mam na mysli mowiac ze to tylko teoria,

a tak poza tym to troche pokory kolego :)

pozdrawiam

ps. devastation, jak wrazenia z jazdy? glownie zakrety mnie interesuja ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto chodzi jak po sznurku ale mam luz na maglu ktory mnie strasznie wq....ia :kwasny:

W przyszłym tygodniu zawożę go do regeneracji

Bo juz nie daje sie jezdzic a mam kapcie 235/40-18"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam swój sprawdzony warszat w Sopocie, goście mają łby na karku i wiedza co mają robić

dlatego tez nie żałuje tego tysiaka na naprawe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro kurier pake odbiera od gościa:wink: Mówił ze poza wlewem oleju tam nie ma żadnych podłączeń/otworów, tak wiec raczej torsen do mnie przyjedzie:banan: w sobote wyciagnął to z auta:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest

Paczaj czy to to:facepalm:

20131016_122747_zpsc188e3bd.jpg

20131016_122801_zpsed56caa3.jpg

20131016_122753_zps10cb1a3f.jpg

20131016_122457_zps1d65d78f.jpg

20131016_122450_zps1db20d92.jpg

20131016_122432_zpsa7dbde06.jpg

20131016_122419_zps3ab9333f.jpg

znaleziony pod krakowem:whistling:

---------- Post dopisany at 12:48 ---------- Poprzedni post napisany at 12:44 ----------

20131016_122403_zpsab7cab91.jpg

20131016_122411_zps0e388c10.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...