Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem ze sam ogarniesz temat. ...:wink:

Jak przyjdzie i bede miał to ustrojstwo juz u siebie, to kolejnym krokiem bedzie zakup ori dyfra z B5ki, mam nadzieje że sam zdołam zdemontować tego torsena, wtedy paczka poleci do Ciebie na zrobienie zestawu P&P:wink: :hi:

narazie to czekam na pake, bo jak okaze sie że kupiłem kota to sie wkurfie:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego jeszcze nie wiem, na podnosniku znajde numer? bo na dniach bedzie wisiał to odrazu bym spisał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak go podniesiesz to centralnie na skrzyżowaniu walu i półosi masz oznaczenie.

U mnie było DAJ i kilka cyfr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłącznik ESP na pewno nie odłącza EDS-u przynajmniej w B6 quattro. Ubieglej zimy sporo latałem po lodowym torze na jeziorze i po przejechaniu bokiem kilku kilometrów praktycznie bez dotykania hamulca, jak wysiadłem z samochodu, to z rozgrzanych tylnych tarcz buchały kłęby pary. Według mnie jednoznacznie świadczy to o intensywnym działaniu EDS. Co mnie dziwiło przednie heble były ledwo ciepłe węc myslałem nawet, że EDS działa tylko na tył dopuki jeden z forumowiczów nie uświadomił mnie, że podobno działa na obie osie.

:thumbup1:

Takie argumenty to ja rozumiem :decayed: Dev sorki za zaśmiecanie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, zartowalem :grin: U mnie jest demokracja kazdy ma prawo do glosu pod warunkiem ze mowi rozsadnie i madrze

Dzialanie EDSu mozna latwo sprawdzic ale najlepiej zima

Trzeba stanac pod mala gorke i dac w palnik, dwie sekundy pozniej nacisnac hamulec, jak bedzie twardy i bedzie pulsowal

To wiadomo ze EDS jest i dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno w zimie jeszcze u siebie sprawdzę :naughty: żeby czasem mi ten EDS za bardo nie zużywał moich pięknych niebieskich hamulców :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno w zimie jeszcze u siebie sprawdzę :naughty: żeby czasem mi ten EDS za bardo nie zużywał moich pięknych niebieskich hamulców :wink:

Po to te hebelki są :wink:...by sie zużywały :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eds zuzywa hamulce :)

po jednej zimie klocki do wymiany, aczkolwiek w B6

i nie pomaga w niezakopywaniu sie ;)

a co do ciezkiego przodu... to moze on i pomaga ale tylko kiedy nie jedziemy szybko, potem tylko przeszkadza i pilnuje zebys wylecial z zakretu przodem a nie bokiem ;) a jadac nie-szybko to co za roznica jaki ma sie naped ;)

a wszystkie 911 maja za lekki przod i dlatego tez inaczej sie nimi jezdzi w zakretach ;) aczkolwiek jadac nie-szybko pewnie nie zauwazysz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eds zuzywa hamulce :)

po jednej zimie klocki do wymiany, aczkolwiek w B6

i nie pomaga w niezakopywaniu sie ;)

.....................

widocznie jakieś malutkie miałeś włożone :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej chyba jednak zużywać hamulce niż się zakopać :decayed:

Przecież pisałem z ironią :decayed: Tak czy siak napęd jest naprawdę dobry i ciężko się zakopać

---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:47 ----------

eds zuzywa hamulce :)

po jednej zimie klocki do wymiany, aczkolwiek w B6

i nie pomaga w niezakopywaniu sie ;)

a co do ciezkiego przodu... to moze on i pomaga ale tylko kiedy nie jedziemy szybko, potem tylko przeszkadza i pilnuje zebys wylecial z zakretu przodem a nie bokiem ;) a jadac nie-szybko to co za roznica jaki ma sie naped ;)

a wszystkie 911 maja za lekki przod i dlatego tez inaczej sie nimi jezdzi w zakretach ;) aczkolwiek jadac nie-szybko pewnie nie zauwazysz ;)

Jak jedziesz szybko to odśrodkowa jest oczywiście większa z tym że da się co nieco na to poradzić ale mało kto o tym wie jak :tongue4: Zwróć uwagę że ciężarówki mają mocno dociążony przód i jakoś przodem nie wypadają a np autobus na odwrót...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hyhy nie porownuj autobusu czy ciezarowki do osobowki :D zupelnie inna sytuacja :) poza tym ciezarowki nie wypadaja przodem bo sie najpierw wywracaja :D

a wracajac do samochodow to nie chcesz mi powiedziec chyba ze ciezszy przod jest lepszy?? ;)

na kazdy samochod sa jakies sztuczki, ale jak juz jestes w zakrecie i tracisz przyczepnosc przednich kol to odpuszczenie gazu czy co tam mozna zrobic zeby je dociazyc nie daje takiego ich dociazenia jak w "neutralnym" samochodzie, i az nie zlapia ponownie przyczepnosci to nic nie zrobisz zadna sztuczka, ot cala filozofia, dla mnie ciezszy przod jest najgorszym rozwiazaniem do szybkiej jazdy. szczegolnie ze w audi nie dosc ze jest ciezki to jeszcze daleeeeko za mocowaniem amorow :)

nie chodzi o to zeby byly dociazone zawsze, chodzi o to ze latwo bylo ta mase kontrolowac i w razie potrzeby przeniesc, ale zeby nie bylo ze sie madruje ;) nie jestem zaden bublewicz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam u siebie w ośce esp, zimą jak jeździłem przez duże zaspy, wiadomo wyłączałem te ustrojstwo przyciskiem żeby asr nie przyhamowywał kół i się jakoś można było przebić przez ten śnieg, jednak było słychać jakieś skrzypienie i czułem na pedale gazu jakby dalej coś tam ingerowało w te hamulce. Co to jest w końcu ? EDS czy dalej asr, bo nie powiem, pomagało w jeździe, a B4 tylko z absem ciężej było przejechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...