Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

ale chodzi o torsen na tylnej osi - w V8 były dwa torseny w napedzie, po srodku miedzy osiami i z tylu miedzy tylnymi kolami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z tego co się orientuje to EDS działa tylko do pewnej prędkości. Przy ruszaniu pomaga co widać ale przy jeździe w zakrętach przy wyższej prędkości niema juz znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyłączyliśmy EDS i było dokładnie tak samo, na miekkim podłozu nie będzie widać róznicy przy ruszaniu bo naped przechodzi szybko z jednego na drugie koło

róznica jest na twardszym podłożu, na mocno ubitej drodze

podczas ruszania u kolegi w aucie zakręciło jedno przednie i jedno tylne koło

u mnie zakreciły sie dwa koła z tyłu i jedno z przodu, u mnie wyraznie było czuc uderzenie w

plecy a u Kolegi tego nie było, moje auto wyrazniej miało lepsza przyczepnośc

---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:03 ----------

A co do EDS'u... da się go wyłączyć kodowaniem?

niby po co ?

---------- Post dopisany at 21:06 ---------- Poprzedni post napisany at 21:04 ----------

Torsen nie powinien pracować w połączeniu z EDS

każde auto z Q ma EDS i współpracuej z Torsenem bez problemu

---------- Post dopisany at 21:06 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ----------

No właśnie jak jest torsen to po co EDS?

aby wyrównywać predkosci pomiedzy kołami na tych samych osiach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

quattro + EDS = 1 torsen centralny, jak są dwa i więcej ten elektroniczny badziew staje się zbędny, dwa torseny jak się nie mylę miały tylko dwa modele audi , i raczej elektronicznych wspomagaczy nie miały , no może ABS:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale chodzi mi dokładnie o konfigurację z trzema torsenami? To pomimo tego EDS nadal jest wskazany?

przy trzech Torsenach nie jest juz potrzebny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie EDS to elektroniczna szpera , a torsen czysta mechanika , więc chyba wszystko jasne.:wink:

Dev zakładając torsena w dyfer już powinieneś EDS wyłączyć , bo ogłupiasz ten system .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. EDSu nie wyłaczysz, po za tym nie ma absolutnie takiej potrzeby

2. Nic takiego nie ma miejsca, EDS działa w momencie gdy koła na osiach mają rózne predkosci

przy montazu drugiego Torsena na tylnej osi w ogóle nie bedzie sie aktywował, tylko na przodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz racje tomek, ale wylaczyc sie go da odpinajac sterownik od ABSu, tylko ze wtedy wiadomo, samego ABSu nie bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry , ale tego chyba nie było :wink :

I tego jak ta V-ka pokonuje zakręt najbardziej mi brakuje , niby mam quattro a auto zachowuje się jak ta srebrna A6 , Dev zazdroszczę , kuźwa w tym roku nie ogarnę tego moda , a szkoda zima już nie długo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry , ale tego chyba nie było :wink :
I tego jak ta V-ka pokonuje zakręt najbardziej mi brakuje , niby mam quattro a auto zachowuje się jak ta srebrna A6 , Dev zazdroszczę , kuźwa w tym roku nie ogarnę tego moda , a szkoda zima już nie długo.

:polew::polew:

a za V-ka zaraz psy na sygnale :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...