Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

A do serwa nie mozna sie podpiac? Tam jest podcisnienie.

Trzeba tez zobaczyc jak naped mialo rozwiazane S2, przeciez tam bylo 2.2T.

Skoro Polak wymyslil mechaniczne sterowanie VNT w turbinie bez uzycia ECU to napewno poradzicie sobie z podcisnieniem w Q :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cała filozofia leży w tym komputerku pod kanapą, ma on 3 wyjścia, 2 na most a jeden na kolektor, na pewno pełni też funkcję zaworka zwrotnego bo w końcu musi nie tylko przepuszczać podcisnienie ale takze je hamowac, a jak blokuje podcisnienie to i cisnienie rownież

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobim, zrobim czemu ni.. .

---------- Post dopisany at 19:26 ---------- Poprzedni post napisany at 13:10 ----------

jedna rzecz mnie zastanawia...

do siłownika który jest w moście ida dwa przewody

jednym ma iśc podciśnienie a drugim ciśnienie przy uruchomieniu blokady a przy rozpieciu jest odwrotnie, skąd teraz brac ciśnienie ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a które ciśnienie załącza blokadę? Bo jak nadciśnienie załącza to przy bucie żeby blokowało bierz z dolotu :decayed: pytanie jak duże ciśnienie jest potrzebne:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest troche dziwne, bo równoczesnie w jednym przewodzie jest ciśnienie a w drugima vacuum,

a potem odwrotnie, ja mysle o założeniu mechanizmu od central zamka

bez pierd....a, kilka kabli i przełacznik

aby uruchomic blokadę wystarczy zassac ustami :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt pompka od centralnego w B5 zaadoptować i guzikiem ja wyzwalać i po problemie:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chodziło mi o pompke tylko o mechaniczny CZ, taki jak ten:

http://www.alarmy-krakow.net/dzialy/images/centralny_zamek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chodziło mi o pompke tylko o mechaniczny CZ, taki jak ten:

http://www.alarmy-krakow.net/dzialy/images/centralny_zamek.jpg

Aha no to luz chyba że tak. Pytanie jakiej siły potrzeba do przestawienia dźwigni. Jak chodzi to lekko to fakt. Albo linkę hamulcową od roweru i koło ręcznego zamontować coś ala manetka od przerzutek :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

często jezdzi ze mna moja dziewczyna wiec nie powinno byc kłopotu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomik dobralem jakies oringi do tych zaciskow w sklepie z czesciami , ciasna wchodza na ośke ale sie nie rozciagaja, sa tez grubsze i ciasno wchodza rowniez w miejsce przez tulejka wewnatrz zacisku... myslisz ze powinny byc ok skoro wchodza na tak na sredni wcisk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) nic mnie tak nie rozbawia jak wasza rozkima dotycząca wł oraz wył blokady:)) poczytajcie trochę z czym jak się to je a potem gdybajcie a jak już dojdziecie sedna w co wierze to sami będziecie się z tego śmiać :)))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie sobie spokojnie dyskutujemy, a potem bedziemy przystepowac do realizacji tematu.

A jezeli chodzi o Ciebie to po za Twoim tylko gadaniem nie widzimy zadnego namacalnego dowodu ze to masz wrzucone na auto i działa.

Czekamy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawaj, dawaj chetnie oblukamy.

Gdzie wrzuciles wlacznik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc przesledzilem caly watek dalej nie bardzo rozumiem :facepalm:

Czy moze ktos strescic w jednej wypowiedzi czym różni sie Torsen z v8 wykonany przez Kolege o nicku "devastation' od

mechanizmu różnicowego w b5 quattro . Torsen z v8 to jakby szpera 100% czy cos calkiem mieszam

Dzieki i sorki za takie braki wiedzy :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego wszystko jest w tym poście, na 2, 3 stronach, łącznie ze zdjęciami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

torsen to staly naped na kazde z kol ale w przedziale od 25do75% czy jakos tak czyli koło ze słabsza przyczepnością może mieć przekazane maks 75% z czego koło o lepszej przyczepności ma zawsze minimum 25% całego momentu tylnej osi przekazane

stały mechanizm z blokada to naped 50/50 na oba koła do pewnej predkosci samochodu czyli obydwa koła mają zawsze po połowie momentu przekazane

a normalny mechanizm z EDSem to coś słabszego niż torsen jeszcze, nie jest tak efektywny jak torsen bo jest to bardziej elektroniczny układ - jedno koło ktore ma słabą przyczepność jest specjalnie hamowane przez hamulce żeby drugie o lepszej przyczepności mogło przejąć jego moment obrotowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...