Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

na dachu :D

gdyby auta nie mialy mechanizmu to kazdy by wymienial opony i przeguby co pol roku bo nie mozna by bylo normalnie skrecac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale po co dyfer wyciagac i skrzynie rozbierac? ja chce to wpakować do oski B5,poniewaz zmieniłem silnik na 2.8 30v w mojej drugiej B5 i trochę trakcji brakuje.

no po to by zamienic mechanizm:facepalm:

ok sorki, pomyslalem o tylnym dyfrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V8ka miala 280kM i tam spokojnie chodziło

U Ciebie tez nie bedzie problemu

---------- Post dopisany 29-11-2013 at 12:57 ---------- Poprzedni post napisany 27-11-2013 at 20:50 ----------

Dzisiaj trafiła sie perełka :naughty:

Audi nie mialo przejechane 100000km

Tak wyglada Torsen po wyjeciu z mostu i po wytarciu szmatką. ...

20131129_125304.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem po ok 20km przejechanych na tylnym torsenie, w sumie czuć bardziej tył naped, ale nie jest to jakaś kolosalna róznica wzgledem serii, nic nie stuka, wszystko działa jak neleży, na mokrym próbowałem gwałtownij wystartować, tylne koła mniej boxują niz na serii, na piachu wykrecałem z gwłaotwnym przyśpieszeniem, zostawia z tyłu dwa solidne ślady:grin: w normalnej jeżdzie nie czuć wielkeij róznicy, zobaczymy konfrontacje Q i Q+ na śniegu:naughty: musze jeszcze sprawdzić przyśpieszanie, ale óglnie wymieniłem też tylne amortyzatory wiec charakterystyka jazdy i tak zmieniła sie, bo mam wrażenie że start na prostej jest bardzie przełozony mocowo na tył... no ale zobaczymy na śliskiej nawierzchni:banan:

dzięki dev za robote:hi:

---------- Post dopisany at 13:42 ---------- Poprzedni post napisany at 13:09 ----------

tak w ogóle chyba jestem pierwszy z traktorem z 2ma torsenami:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem po ok 20km przejechanych na tylnym torsenie, w sumie czuć bardziej tył naped, ale nie jest to jakaś kolosalna róznica wzgledem serii, nic nie stuka, wszystko działa jak neleży, na mokrym próbowałem gwałtownij wystartować, tylne koła mniej boxują niz na serii, na piachu wykrecałem z gwłaotwnym przyśpieszeniem, zostawia z tyłu dwa solidne ślady:grin: w normalnej jeżdzie nie czuć wielkeij róznicy, zobaczymy konfrontacje Q i Q+ na śniegu:naughty: musze jeszcze sprawdzić przyśpieszanie, ale óglnie wymieniłem też tylne amortyzatory wiec charakterystyka jazdy i tak zmieniła sie, bo mam wrażenie że start na prostej jest bardzie przełozony mocowo na tył... no ale zobaczymy na śliskiej nawierzchni:banan:

dzięki dev za robote:hi:

---------- Post dopisany at 13:42 ---------- Poprzedni post napisany at 13:09 ----------

tak w ogóle chyba jestem pierwszy z traktorem z 2ma torsenami:grin:

Możesz jechać orać w polu szczególnie że masz hak :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V8ka miala 280kM i tam spokojnie chodziło

U Ciebie tez nie bedzie problemu

---------- Post dopisany 29-11-2013 at 12:57 ---------- Poprzedni post napisany 27-11-2013 at 20:50 ----------

Dzisiaj trafiła sie perełka :naughty:

Audi nie mialo przejechane 100000km

Tak wyglada Torsen po wyjeciu z mostu i po wytarciu szmatką. ...

http://s17.postimg.org/z0c11dejv/20131129_125304.jpg

no tylko u mnie bedzie teraz blizej 400 :/ i wolnossaki nie mialy niutka ~500nM dlatego sie obawiam :/ no ale przemysle sprawe przez swieta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

quadysz, poderzewam ze torsen z dyfra ma taka sama wytrzymalosc jak torsen centralny z naszych aut, ktore wytrzymuja i po 800 KM i i wiecej, w dodatku ten w dyfrze nie jest tak obciazony jak ten miedzyosiowy... 300-400KM nie zrobi na nim zadnego wrazenia

tak samo mozna pomyslec, ze mechanizm roznicowy w RS4 czy S4 jest mniejwiecej taki sam jak w zwyklych autach, i ani w jednych ani w drugich awarie dyfra sie zwykle nie zdarzaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quadysz, szukaj sobie Torsena i działamy.

Po nowym roku u mnie Torsen leci na przod a blokada na tył. Teraz szukam skrzyni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quadysz, szukaj sobie Torsena i działamy.

Po nowym roku u mnie Torsen leci na przod a blokada na tył. Teraz szukam skrzyni...

tomek no kur... z torbami mnie puscisz, będzie to lepsze rozwiązanie niz torsen z tyłu?:polew::polew::polew:

ja czekam na śnieg:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100% blokada to lepsze niz Torsen ale nie da rady skrecac i nie w każdych warunkach drogowych mozna ja wykorzystać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem po ok 20km przejechanych na tylnym torsenie, w sumie czuć bardziej tył naped, ale nie jest to jakaś kolosalna róznica wzgledem serii, nic nie stuka, wszystko działa jak neleży, na mokrym próbowałem gwałtownij wystartować, tylne koła mniej boxują niz na serii, na piachu wykrecałem z gwłaotwnym przyśpieszeniem, zostawia z tyłu dwa solidne ślady:grin: w normalnej jeżdzie nie czuć wielkeij róznicy, zobaczymy konfrontacje Q i Q+ na śniegu:naughty: musze jeszcze sprawdzić przyśpieszanie, ale óglnie wymieniłem też tylne amortyzatory wiec charakterystyka jazdy i tak zmieniła sie, bo mam wrażenie że start na prostej jest bardzie przełozony mocowo na tył... no ale zobaczymy na śliskiej nawierzchni:banan:

dzięki dev za robote:hi:

---------- Post dopisany at 13:42 ---------- Poprzedni post napisany at 13:09 ----------

tak w ogóle chyba jestem pierwszy z traktorem z 2ma torsenami:grin:

Możesz jechać orać w polu szczególnie że masz hak :polew:

:grin:...przez chwilę go nie miał ale.......... znowu do niego wrócił :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock3: nie gadaj.....jak to u Was było napisane......:...."...świat się kończy Kowi nie ma haka....":grin:

edit:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma haka z tyłu:grin: ale o tym niebawem u mnie na wątku

O widzisz :shock3: A jeszcze było nie dawno "Jedyna taka z hakiem" czy jakoś tak :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

quadysz, poderzewam ze torsen z dyfra ma taka sama wytrzymalosc jak torsen centralny z naszych aut, ktore wytrzymuja i po 800 KM i i wiecej, w dodatku ten w dyfrze nie jest tak obciazony jak ten miedzyosiowy... 300-400KM nie zrobi na nim zadnego wrazenia

tak samo mozna pomyslec, ze mechanizm roznicowy w RS4 czy S4 jest mniejwiecej taki sam jak w zwyklych autach, i ani w jednych ani w drugich awarie dyfra sie zwykle nie zdarzaja

podejrzenia to za mało, żeby coś komuś doradzić:

420KM/485Nm - fakt, auto trochę upalane

imag0651a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Awarie są bardzo rzadkie, a v8 wcale też nie są słabe a w dodatku przebiegi rzędu 500tys mówią same za siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Calkiem przyjemnie mu sie oberwalo

To musial byc juz jakis kat ktory ciagle lata bokiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, auto dostawało nieźle w piz*e

Audi 80 turbo quattro - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum

Autor zwracał uwagę na luzy w torsenie i zaznaczył, że przy obecnym torsenie skasował luzy. Przez co wytrzymałość mechanizmu się zwiększyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmniejszenie luzu w torsenie powoduje zmiane współczynnika blokowania koła, tylko nie wiem w ktora stronę :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...