Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

Nie blokuje jak wcisniesz sprzeglo

Ale jak auto jest na biegu i zaciagniesz reczny to nie zablokujesz tylu

Auto zwyczajnie wyhamuje

Na lodzie po zaciagnieciu recznegi i na biegu zablokujesz kola

To się zgadza ale to oczywiste że aby podciąć się ręcznym w AWD bez aktywnego dyfra trzeba dać sprzęgło :decayed: Chyba że gość myślał że w B4 jest rozpinany dyfer na czas użycia rękawa i dlatego mu się blokował przód :doh: Podpytam go jeszcze przy następnej okazji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys mialem citroena xantie

Dalem kolesiowi a ten glupek chcial zawinac na recznym na placu

Efekt byl taki ze wyladowal na lampie

Nie wiedzial ze tam reczny jest na przodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba z tym przodem to go poniosło:wink:

Dokładnie, przodem go poniosło :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też zapomniałem i o mało C5 cytryny kolegi nie roz.... Durny patent jak 4 pedał Mercedesa.

Sony Xperia Tapatalk Pro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos jest chętny na Torsena ?

Jeden mam "luźny" .... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaaaaa..... nie napisalem... :facepalm:

Oczywiscie wszystko na gotowo, potrzebuje jeno dyfer..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Policzmy...

Torsen 700

Lozyska uszczelki 200

Olej 200

Sruby 10

Robota 400

Azot 50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brać nie zastanawiac sie:hi: ja jutro będe testował, dzisiaj auto poszło na warsztat:banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schladzany metal zmniejsza swoją objętość, łatwiej bieznie wbić na miejsce a kiedy sie ociepla to ładnie sie klinuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schladzany metal zmniejsza swoją objętość, łatwiej bieznie wbić na miejsce a kiedy sie ociepla to ładnie sie klinuje

Aaaa, racja, dzięki za info :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Policzmy...

Torsen 700

Lozyska uszczelki 200

Olej 200

Sruby 10

Robota 400

Azot 50

a żeby to na przod wsadzić to chyba koszta mniejsze? da rade tak P&P? tylko po przetoczeniu i zalozeniu nowych lozysk? czy trzeba kabinowac z zabierakami w skrzyni itd, a i czy da rade go tam upchac bez wyciągania skrzyni? jakie koszta samego torsena z lozyskami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przodem jest Jeszcze gorzej jak z tyłem no i koszty wieksze, wiecej roboty. Skrzynie trzeba rozbierac i wyciagac dyfer na podmiane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale po co dyfer wyciagac i skrzynie rozbierac? ja chce to wpakować do oski B5,poniewaz zmieniłem silnik na 2.8 30v w mojej drugiej B5 i trochę trakcji brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale po co dyfer wyciagac i skrzynie rozbierac? ja chce to wpakować do oski B5,poniewaz zmieniłem silnik na 2.8 30v w mojej drugiej B5 i trochę trakcji brakuje.

no po to by zamienic mechanizm:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale po co dyfer wyciagac i skrzynie rozbierac? ja chce to wpakować do oski B5,poniewaz zmieniłem silnik na 2.8 30v w mojej drugiej B5 i trochę trakcji brakuje.

Podpowiedź brzmi: A gdzie znajduje sie w ośce mechanizm różnicowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bagazniku ????

---------- Post dopisany at 18:46 ---------- Poprzedni post napisany at 18:46 ----------

Torsen sprzedany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...