Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TorSen na tylną oś, robim terenufffkie...


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

ale to nei sa przelozenia tylko rozmiary kol a raczej ilosc zebow na nich, nie wiem jak to wlasnie przeliczyc i w ogole czy da sie na przelozenia poszczegolnych biegow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek qurwa, nie załamuj mnie :facepalm:

to sa własnie przełozenia, mam Ci to przeliczyc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz ilosci zebów na zebatkach , tak ?

to w czym problem ? dzielisz jedno przez drugie i wychodzi Ci przełozenie

potem obroty silnika dzielisz przez to co Ci wyjdzie a potem to co Ci wyjdzie przez wartosc przełożenia głownego

cała robota

---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:37 ----------

aaaa zapomniałęm jeszcze o kołach :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomik nie wiem jak to zmierzyc, drogą tak jak idzie obecny przewód czy oby jak najkrótszy tak aby nie był nigdzie zbytnio zagięty

Tu masz poglądowe fotki jak będziesz miał i jak masz sobie zmierzyć swoje obecne przewody ......tylko u Ciebie mocowanie pójdzie od dołu do zacisku......chyba ,że zmienisz decyzję :decayed:

y7u7a6y3.jpg

zujy6umy.jpg

wysłane z one v :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od dolu od dolu zaciski zostana najwyzej dam adapter wiec chcialbym jeszcze miec zapas przewodu ok 2.5 cm wiecej w stosunku do serii tak aby przewod siegnal do zacisku na adapterze pod tarcze 288, ale generalnei chce tak jak ty masz czyli w miejscu po starych przewodach - jest idealnie

co to sa za oslonki/tulejki trzymajace przewod u ciebie w tych dwoch miejscach po sztywnym przewodzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jakiś paliwowy na pół przecięty i nałożony na oplot...by sie nie przecierał.....na warsztacie ,gdzie to montowałem..kilka dni wcześniej był siemian z uszkodzonym oplotem....i pewnie chłopaki profilaktycznie założyli ....;)

wysłane z one v :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to sa za oslonki/tulejki trzymajace przewod u ciebie w tych dwoch miejscach po sztywnym przewodzie?

Ty tez bedziesz miec takie na swoich przewodach.

są po to aby sie nie przecierały

te przewody z fot Artura sa ode mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze wlasnie po to zeby sie nie przecieraly bo na tym by mi zalezalo :D inaczej nie chcialbym dlugich przewodow

wszystko juz jasne, dev pamietaj o tych 2.5 cm wiecej w stosunku do serii zeby mialy zapasu

---------- Post dopisany at 23:42 ---------- Poprzedni post napisany at 23:40 ----------

co do skrzyn, nic tylko zakladac do 1.8t dlugie skrzynie np EEP :)

skrzynie.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod jakie zaciski ma to byc ?

ori żeliwo czy S4-kowe alu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to sa za oslonki/tulejki trzymajace przewod u ciebie w tych dwoch miejscach po sztywnym przewodzie?

Ty tez bedziesz miec takie na swoich przewodach.

są po to aby sie nie przecierały

te przewody z fot Artura sa ode mnie

Czyli dobrze kminiłem..:wink:...tyle ,że to Twoja zasługa...:decayed::hi:

wysłane z one v :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod warunkiem że skrzynia od Diesla pasuje do benzyny

a może zapodac 6 biegów ?

---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ----------

A to co DEV robisz przewody na wymiar że tu każdy sobie życzy inne długości?

wedle życzeń, długośc, kolor, gwinty itd itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod warunkiem że skrzynia od Diesla pasuje do benzyny

a może zapodac 6 biegów ?

---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ----------

A to co DEV robisz przewody na wymiar że tu każdy sobie życzy inne długości?

wedle życzeń, długośc, kolor, gwinty itd itp

O widzisz to na przyszłość dobra wiadomość:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dev ori zeliwo m10x1 wkrecane

przy takim przelozeniu 5 biegu 6 bym juz nawet nie chcial, za duzo roboty bo i wal i dyfer trzeba by bylo zmieniac ze wzgledu na sama dlugosc skrzyni 6b i przelozenie glowne ktore wynosi 37/9, a wiec i dyfer tez by musial byc inny nie mowiac juz o sprzegle i innych łapach/wybierakach itd, a tu w EEP skrzynia ma to samo przelozenie, dlugosc tez ma ta sama bo wszystkie 5bieg mialy ten sam wal napedowy, no i przelozenie glowne jest to samo wiec nie trzeba zmieniac dyfra- same plusy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki masz załatwione, w czwartek Ci je wysle

podaj mi sms-em adres do siebie

to co podałes z tabelki to patrząc na obroty i predkosc to róznica jest jakiś 600 obr/min na minus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wychodzi i tak niezle, 30km/h roznicy na 5 tym biegu przy 3000 obr to bardzo duzo, wkurza mnie to ze 120km/h musze pilowac motor na 3200obr kiedy moglbym sobie jechac 155-160 na tych samych obrotach na skrzyni z TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do setki minimalnie sie zmieni, reszta nie jest az tak wazna dla mnie :) jakbym mial serie AEBa to bym sie martwil, przy AJLu juz mi to ryba pomimo ze i tak rakietą nie jest

przynajmniej trasa bedzie duzo kulturalniejsza a to mnei najbardziej boli w tym aucie - zaczynam odkladac na skrzynie zobaczymy co to bedzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...