gregor10 Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 robią kolektory do tfsi , sens jest powyzej 400km bo do 400 koni starczy zeliwo z k04 po malych modach
sity Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Witam Panowie a czy ktos z was montowal hybryde do tfsi?chce zwiekszyc moc do 300-330km
Imhotet Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) http://gregor10.pl/audi-a3-8p-axx-2-0tfsi-quattro-200km-267km-383nm/ tutaj jakiś gość montował chyba można polecić Edytowane 10 Maja 2015 przez Imhotet
sity Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 http://gregor10.pl/audi-a3-8p-axx-2-0tfsi-quattro-200km-267km-383nm/ tutaj jakiś gość montował chyba można polecić no fajnie to wyglada i to jest dokladnie to co chce u siebie zrobic
rs4wagon Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 pisze ze k04 to jaka to hybryda?wieksze turbo po prostu
gregor10 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) pisze ze k04 to jaka to hybryda?wieksze turbo po prostu k04 to turbo z S3/Golf R20/ Cupra R Z seryjnej k03 można zrobić hybryde, lecz moim zdaniem mija sie to z celem biorąc po uwagę że są łatwo dostępne sprężarki K04 z TFSI i mają większą wydajność niż K03 Hybryda. Zawsze lepiej założyć większą sprężarke , która ma większy zapas wydajności - całość jest mniej wyżyłowana i żywotna. Aczkolwiek jak najbardziej z K03 można zrobic mocną hybryde. Edytowane 20 Maja 2015 przez gregor10
sity Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 pisze ze k04 to jaka to hybryda?wieksze turbo po prostu k04 to turbo z S3/Golf R20/ Cupra R Z seryjnej k03 można zrobić hybryde, lecz moim zdaniem mija sie to z celem biorąc po uwagę że są łatwo dostępne sprężarki K04 z TFSI i mają większą wydajność niż K03 Hybryda. Zawsze lepiej założyć większą sprężarke , która ma większy zapas wydajności - całość jest mniej wyżyłowana i żywotna. Aczkolwiek jak najbardziej z K03 można zrobic mocną hybryde. a jak to wyglada cenowo?
gregor10 Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 Cenowo jest ok moim zdaniem . INFO pod tel u mnie.
sity Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 Cenowo jest ok moim zdaniem . INFO pod tel u mnie. Co trzeba wymienic pod k04 i ile kosztuja graty?mysle ze nie tylko ja jestem zainteresowany tematem 1
gregor10 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 na w.w. pytania odpowiem pod tel 731 226 888
arek_cccp Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) Zależy od kondycji silnika od 240-260 przewaznie to sam program przy tym ok 360nm, więc to już sporo . Ode mnie pytanie na na moce 350km i 450nm+ trzeba mocniejsze sprzęgło? Edytowane 25 Maja 2015 przez arek_cccp
rs4wagon Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 no wlasnie gregor10,sprzeglo wyda?plan na moje a4 jest k04,wydeszek 3" dalej 2.5"?i jakies puszki z koncówkami ala RS4,wklad pompy,fmic,wtryski s3 (rs4 wydadza chyba na te 3XX?) tip i strojenie?Wogole mamy tu jakies a4 pow 300km z tfsi?
arek_cccp Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 (edytowane) Będzie pewnie w grudniu wydech DP 3" reszta 2,75 rob seryjne sprzęgło nie pozyje długo obicie kevlarem trzeeba. Moje seryjne przy ~270 nie polatalo długo. Przy 400nm plaskim kevlarem obicie musi być Edytowane 8 Października 2015 przez arek_cccp
rs4wagon Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 no pisalem na fb z gregiem ale zarobiony chlop,nie ma czasu sie po d*pie podrapac ja wlasnie zakupilem k04,wiec chac nie chcac moc musi byc,pytanie moje czy do 340-350km trza wymieniac wklad pompy?
black4 Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 no pisalem na fb z gregiem ale zarobiony chlop,nie ma czasu sie po d*pie podrapac ja wlasnie zakupilem k04,wiec chac nie chcac moc musi byc,pytanie moje czy do 340-350km trza wymieniac wklad pompy? Witam, To i ja się podłącze pod pytania. Jakie wzmocnienie/wymianę sprzęgła polecacie w B7 2.0 Tfsi pod moce 300+ PS ? Czy do silnika położonego wzdłużnie (a4) pasuje K04 z S3 plug&play? Czy ktoś z forum z setupem na k04 w B7 2.0 TFSI mógłby podzielić się doświadczeniami z modów? Jakich błędów ustrzec się przy takim setupie? Czy wydech 3" to nie przesada? DP 3" i reszta 2.75 powinna wystarczyć do ww. mocy. Dzięki z góry za odpowiedzi, Pozdrawiam!
arek_cccp Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 (edytowane) rs4wagon wkład pompy już przy ~300 będzie trzeba black4 Troszku przeróbek z turbiną jest, docisk np sachs performance i tarcza obita kevlarem a wydech jest mowa o 3''DP reszta 2.75 cala. całość 3'' nie ma sensu na tą moc. na 330-350ps potrzebujesz wtrysków s3 wkładu pompy mocniejszego sprzęgła k04 z s3 kompletny wydech tip dolot fmic i dobrego tunera, który to ładnie poskłada i wystroi . by Ci korb nie powykręcało a jechało to tak jak ma jechać, Edytowane 8 Października 2015 przez arek_cccp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się