Podniesienie mocy ? 2.0 tfsi quattro
2 2

    37 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam . Czy warto chipowac ten silnik i jaka jest bezpieczna granica dla tego silnika . Dodam ze jest to a4 b7 2.0 tfsi bgb 200 km quattro . Moze juz ktos tuningowal ten silnik prosze o pomoc.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    silnika wytrzyma i 400kM ale nie o silnik trzeba sie martwic tylko o osprzęt i napęd

    w Słupsku masz PitStop, możesz tam podjechac, chociaż nie darzę ich specjalnym zaufaniem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wlasnie w pit stopie robil kolega i nie bardzo polecal i auto stalo 3 dni a ja bym chcial tak zeby tylko zmienili na 250 koni i czy do takiej modyfikacji wystarczy tylko program i czy te 50 koni da odczuwalna roznice w mocy . oraz chcialbym poprawic troszke dolot lub wydech aby lepiej buczal bo teraz jest bardzo cicho :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    I bardzo dobrze ze jest cicho.

    Jak chcesz miec glosno to kup sobie BMW :facepalm:

    zadzwon do Tune-up do Gdanska tam Ci ogarna auto

    50kM to sporo, niutow tez przybędzie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W 250KM możesz spokojnie celować.

    Aligator jakiś czas temu wyciagał 250-260KM z 2.0tfsi Q ale w Tipie samym programem, oczywiście program bezpieczny dla skrzyni.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dp poprawi dźwięk będzie deko głośniej ale d*py nie urwie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tutaj świetnie widać jak jedzie seria, a jak auto po programie ( 255 KM 370 Nm). Różnica jest znaczna :naughty:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No to.jest różnica :shock3:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A jak myslicie o sprzegle wytrzyma czy lepiej wymienic przed modem dodam ze mam 13200 tys przebiegu i alto nie bylo katowane poniewaz jest kupione od starszego po 50 znajomego ktory jezdzil tym autem jako drugim a co do glosniejszej pracy to moze by chociaz stozek dac mialem kiedys taki w golfie 2 fajnie bylo :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Olej stozek to bezsens...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Olej stozek to bezsens...

    Dlaczego bezsens, właśnie fajnie będzie ze stożkiem. Tylko jakiś dobry a nie allegrowy. Ja mam KN i zabieram go z mojej B6 do B7.

    Apropo sprzęgła też mnie to interesuje. Co założyc jak się celuje w 280 - 300+ ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Bo stozek ciagnie cieple powietrze no chyba ze masz dobra oslone termiczna. A jesli dobry to lepiej filtr gabkowy Itg jest bespieczniejszy. A co do sprzegla to najlepiej pomyslec nad jednomasem jesli idziesz w moc 300+

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dobra ale gdzie kupić sprzeglo i jednomas?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ostatnio miałem okazje poznać fana Audi w Holandii. Posiada on a4 b7 2.0 tfsi wszystko zrobił na s4 moc silnika podniósł do 245KM moment ok 340 Nm bardzo odczuwalna różnica. Przebieg ma 96 000km skrzynia automat niczego nie zmieniał z osprzętu . Zmieniał sam program. Teraz w moim samochodziku tez będe podnosił moc tylko mój przebieg to 169 00km i zastanawaim się czy to bedzie bezpieczne. Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    nie istnieje cos takiego ja bezpieczny tuning ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    mam przebieg 201 tyś i jestem od tygodnia po programie na 280 KM i 405 Nm - silnik miał robione logi przed programem i nie było przeciwskazan

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam . Czy warto chipowac ten silnik i jaka jest bezpieczna granica dla tego silnika . Dodam ze jest to a4 b7 2.0 tfsi bgb 200 km quattro . Moze juz ktos tuningowal ten silnik prosze o pomoc.

    Witaj,

    Tak oczywiście, że warto! Zabieg całkowicie bezpieczny pod warunkiem, że przeprowadzany w

    granicach rozsądku (czytaj: przez porządnego tunera!)

    Koniecznie należy auto pomierzyć na hamowni 4x4 przed i po "zabiegu".

    Z moich skromnych doświadczeń z BGB wynika, że na hamowni wypluwa w serii więcej niż 200 PS (miałem 220 PS)

    Po chipie moc wzrasta o ok. + 30 PS.

    Moment w zależności od rodzaju 2.0 TFSI po chipe wychodzi różnie między od ok. 350 nm do nawet 420 nm.

    Pamiętaj, że ważna jest nie sama moc a moment obrotowy a właściwie krzywa jego przebiegu.

    Im bardziej "płaski" przebieg momentu w możliwie szerokim zakresie obrotów tym lepiej.

    W BGB koniecznie wymień zawór DV bo seryjne są wadliwe i po chipie wydmucha uszczelkę.

    Co się tyczy sprzęgła to wszystko zależy od stylu jazdy.

    Jeżeli będziesz "strzelał" ze sprzęgła to sprzęgło szybciutko odmówi współpracy.

    Po samym chipie 2.0 TFSI Quattro + 6 bieg. zaczyna żyć :D

    Masz wówczas kompletnie inne auto, duuużo bardziej dynamiczne (masa sedana w Quattro ok. 1,5 tony)

    Nawet spalane można zmniejszyć bo w niższym zakresie obrotów będziesz dysponował większym momentem obrotowym.

    Reasumując warto zchipować BGB. Dużo plusów :D

    Większości taki mod w zupełności wystarczy.

    Pamiętaj, że TFSI lubi dobry olej!

    No chyba, że chcesz mieć osiągi na poziomie poniżej 5 s. do 100 :D

    Zabawa w bardziej zaawansowany stage tuningu to nieporównanie wyższe koszty, większe ryzyko awarii itp.

    Możesz wówczas uzyskać między 300 a 350 PS.

    Musiałbyś zmienić Turbo na większe np. K04, wtryskiwacze np. od S3, intercooler, downpipe + wydech - ze strojeniem koszt w zależności od tunera (nie na nowych częśiach!) to ok. 12 tys.

    Do tego wówczas warto zrobić porządną zawieszkę np. gwint + hamulce np. set z S4 lub TTRS no i oczywiście sprzęglo np. przeróbka na jednomas.

    Sam sobie musisz odpowiedzieć czy warto dalej modzić.

    No trochę się rozpisałem :D

    Pozdrawiam!

    Edytowane przez black4

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wszyscy piszą o jednomasie do BGB a jakieś konkrety ? co konkretnie muszę kupić ? ktoś z forum ma jednomas w 2.0tfsi ? widziałem jest temat ale dla 1.8T

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wszyscy piszą o jednomasie do BGB a jakieś konkrety ? co konkretnie muszę kupić ? ktoś z forum ma jednomas w 2.0tfsi ? widziałem jest temat ale dla 1.8T

    ile mocy i momentu planujesz skoro myślisz o przejściu na jednomas ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    pytanie:czy ktos juz robil 2.0 w a4 na innej turbinie niz k03 lub k04?Np cos z rodziny TD04 czy bez sens?cos w okolice 300 jak mozna zrobic?czy bez sensu i od razu szukac k04?Jakies zeliwne kolektory robia do tfsi zeby cos tam zawisic troszke wiekszego nic k03?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    robią kolektory do tfsi , sens jest powyzej 400km

    bo do 400 koni starczy zeliwo z k04 po malych modach :P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    Panowie a czy ktos z was montowal hybryde do tfsi?chce zwiekszyc moc do 300-330km

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    pisze ze k04 to jaka to hybryda?wieksze turbo po prostu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie wiem pytaj Grześka o szczegóły

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    pisze ze k04 to jaka to hybryda?wieksze turbo po prostu

    k04 to turbo z S3/Golf R20/ Cupra R

    Z seryjnej k03 można zrobić hybryde, lecz moim zdaniem mija sie to z celem biorąc po uwagę że są łatwo dostępne sprężarki K04 z TFSI i mają większą wydajność niż K03 Hybryda.

    Zawsze lepiej założyć większą sprężarke , która ma większy zapas wydajności - całość jest mniej wyżyłowana i żywotna.

    Aczkolwiek jak najbardziej z K03 można zrobic mocną hybryde.

    Edytowane przez gregor10

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    pisze ze k04 to jaka to hybryda?wieksze turbo po prostu

    k04 to turbo z S3/Golf R20/ Cupra R

    Z seryjnej k03 można zrobić hybryde, lecz moim zdaniem mija sie to z celem biorąc po uwagę że są łatwo dostępne sprężarki K04 z TFSI i mają większą wydajność niż K03 Hybryda.

    Zawsze lepiej założyć większą sprężarke , która ma większy zapas wydajności - całość jest mniej wyżyłowana i żywotna.

    Aczkolwiek jak najbardziej z K03 można zrobic mocną hybryde.

    a jak to wyglada cenowo?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Cenowo jest ok moim zdaniem . INFO pod tel u mnie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Cenowo jest ok moim zdaniem . INFO pod tel u mnie.

    Co trzeba wymienic pod k04 i ile kosztuja graty?mysle ze nie tylko ja jestem zainteresowany tematem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    2 2

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy