airbob Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Coś czytałem o masie. Jak to jest rozwiązane ? W moim poprzednim aucie rozrusznik masę brał z korpusu silnika a tutaj piszecie o dodatkowym kablu. Jestem w stanie od góry to zobaczyć ? czy tylko dół i osłony ściągać.
Wihajster Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 sprawdz vagiem ile rozrusznik ma obrotów a nie kombinuj
airbob Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Ale to mi nic nie da, bo albo rozrusznik kręci i nie ma problemu albo się zatrzymuje po "pół obrotu" jak by go coś zatrzymało. Słychać to i czuć nie potrzebny do tego komputer, no bo co mi pokaże że obroty są 0. Ja nie mam problemu że kręcę i kręcę i nie zapala.
POWER-KRIS Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 No to jeszcze elektrowlacznik możesz mieć nadpalony. Wyjmij zawies do warsztatu za około 150zl powinien każdy tuman ogarnąć.
niestandardowy Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 mi tez sie wlasnie tak przycinal, po regeneracji spokoj. elektrowlacznik wymieniony na nowy.
Pawelkiwi Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Podłącz miernik do rozrusznika i sprawdź napięcie na stykach przy rozruchu. Nie powinno zejść poniżej 10V no powiedzmy 9V. Jak przy tym "stop-ie" jest poniżej = kabelki, zaśniedziałe, popękane, styki.
airbob Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Tak czy inaczej muszę atakować od dołu, bez kanału trochę problem. Rozrusznik ma odpały raz na kilkadziesiąt odpaleń, jak znam życie to jak już się do niego dobiorę to nie będzie chciał świrować. Swoja drogą co do tego wszystkiego ma temperatura ?
citeq Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Jakie obroty powinien miec sprawny rozrusznik? Ponizej ilu obr. mozna stwierdzic ze sie juz nie nadaje ? I czy jest jakas roznica miedzy rozgrzanym a zimnym silnikiem
POWER-KRIS Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Dajmy na to jakieś 280obr.Tak na zimnym nawet uszkodzony pali bo tak jakby na ssaniu i większą dawka paliwa a rozgrzany lub stojący na słońcu juz zapalić nie chce.
Pawelkiwi Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Jak rozrusznik staje dęba to do regeneracji.
silnik Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Panowie mam ten sam problem, dziś posprawdzam obroty i jak bedzie palil na cieplym. Zastanawiam sie tylko ktory czujnik odpiac, ten temperatury zewnetrznej (przed chlodnica) ?
Wihajster Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 panowie mam ten sam problem, dziś posprawdzam obroty i jak bedzie palil na cieplym. Zastanawiam sie tylko ktory czujnik odpiac, ten temperatury zewnetrznej (przed chlodnica) ?g62
silnik Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 panowie mam ten sam problem, dziś posprawdzam obroty i jak bedzie palil na cieplym. Zastanawiam sie tylko ktory czujnik odpiac, ten temperatury zewnetrznej (przed chlodnica) ?g62 Jak juz napisałeś ze to g62 to mógłbyś napisać co to za czujnik, gdzie się znajduje. Nie było by tyle pytań.
Wihajster Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 panowie mam ten sam problem, dziś posprawdzam obroty i jak bedzie palil na cieplym. Zastanawiam sie tylko ktory czujnik odpiac, ten temperatury zewnetrznej (przed chlodnica) ?g62 Jak juz napisałeś ze to g62 to mógłbyś napisać co to za czujnik, gdzie się znajduje. Nie było by tyle pytań. wystarczy wpisac w wyszukiwarce i wszystko bys wiedział.To czujnik cieczy chłodzącej...
silnik Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Wpisywalem, nic nie znajduje. Po co tyle pisać skoro od razu mógł byś to napisać. Jeżeli odpowiadasz to zwięźle i,precyzyjnie i wyczerpująco a nie po lebkach. Ale i tak dzięki ;-) ---------- Post dopisany at 14:00 ---------- Poprzedni post napisany at 13:09 ---------- Zerknie ktoś na logi Silnik zimny po nocy: Log (0 - 001) Silnik zimny po nocy start: Log (0 - 001) Silnik ciepły: Log (0 - 001) Log (1 - 001) Silnik ciepły start: Log (0 - 001)
Wihajster Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Wpisywalem, nic nie znajduje. Po co tyle pisać skoro od razu mógł byś to napisać. Jeżeli odpowiadasz to zwięźle i,precyzyjnie i wyczerpująco a nie po lebkach. Ale i tak dzięki ;-)---------- Post dopisany at 14:00 ---------- Poprzedni post napisany at 13:09 ---------- Zerknie ktoś na logi Silnik zimny po nocy: Log (0 - 001) Silnik zimny po nocy start: Log (0 - 001) Silnik ciepły: Log (0 - 001) Log (1 - 001) Silnik ciepły start: Log (0 - 001) rozrusznik do remontu lub wymiany...to juz jest agonia
silnik Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Mizerne obroty...... Co robić ?? Rozrusznik ? Akumulator ? W jakiej kolejności zacząć. Dobra, robię rozrusznik
adrian998998 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Podjedz do jakiegos znachora co ma tester do akumulatorow zeby Ci wykluczył czy to on ewentualnie podmien i zobacz jak bedzie palic...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się