Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z uruchomieniem ciepłego silnika 2.0 tdi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Coś czytałem o masie. Jak to jest rozwiązane ? W moim poprzednim aucie rozrusznik masę brał z korpusu silnika a tutaj piszecie o dodatkowym kablu.

Jestem w stanie od góry to zobaczyć ? czy tylko dół i osłony ściągać.

Opublikowano

sprawdz vagiem ile rozrusznik ma obrotów a nie kombinuj

Opublikowano

Ale to mi nic nie da, bo albo rozrusznik kręci i nie ma problemu albo się zatrzymuje po "pół obrotu" jak by go coś zatrzymało. Słychać to i czuć nie potrzebny do tego komputer, no bo co mi pokaże że obroty są 0.

Ja nie mam problemu że kręcę i kręcę i nie zapala.

Opublikowano

No to jeszcze elektrowlacznik możesz mieć nadpalony.

Wyjmij zawies do warsztatu za około 150zl powinien każdy tuman ogarnąć.

Opublikowano

mi tez sie wlasnie tak przycinal, po regeneracji spokoj. elektrowlacznik wymieniony na nowy.

Opublikowano

Podłącz miernik do rozrusznika i sprawdź napięcie na stykach przy rozruchu. Nie powinno zejść poniżej 10V no powiedzmy 9V.

Jak przy tym "stop-ie" jest poniżej = kabelki, zaśniedziałe, popękane, styki.

Opublikowano

Tak czy inaczej muszę atakować od dołu, bez kanału trochę problem. Rozrusznik ma odpały raz na kilkadziesiąt odpaleń, jak znam życie to jak już się do niego dobiorę to nie będzie chciał świrować.

Swoja drogą co do tego wszystkiego ma temperatura ?

Opublikowano

Jakie obroty powinien miec sprawny rozrusznik? Ponizej ilu obr. mozna stwierdzic ze sie juz nie nadaje ? I czy jest jakas roznica miedzy rozgrzanym a zimnym silnikiem

Opublikowano

Dajmy na to jakieś 280obr.Tak na zimnym nawet uszkodzony pali bo tak jakby na ssaniu i większą dawka paliwa a rozgrzany lub stojący na słońcu juz zapalić nie chce.

Opublikowano

Jak rozrusznik staje dęba to do regeneracji.

Opublikowano

Panowie mam ten sam problem, dziś posprawdzam obroty i jak bedzie palil na cieplym. Zastanawiam sie tylko ktory czujnik odpiac, ten temperatury zewnetrznej (przed chlodnica) ?

Opublikowano
panowie mam ten sam problem, dziś posprawdzam obroty i jak bedzie palil na cieplym. Zastanawiam sie tylko ktory czujnik odpiac, ten temperatury zewnetrznej (przed chlodnica) ?
g62
Opublikowano
panowie mam ten sam problem, dziś posprawdzam obroty i jak bedzie palil na cieplym. Zastanawiam sie tylko ktory czujnik odpiac, ten temperatury zewnetrznej (przed chlodnica) ?
g62

Jak juz napisałeś ze to g62 to mógłbyś napisać co to za czujnik, gdzie się znajduje. Nie było by tyle pytań.

Opublikowano
panowie mam ten sam problem, dziś posprawdzam obroty i jak bedzie palil na cieplym. Zastanawiam sie tylko ktory czujnik odpiac, ten temperatury zewnetrznej (przed chlodnica) ?
g62

Jak juz napisałeś ze to g62 to mógłbyś napisać co to za czujnik, gdzie się znajduje. Nie było by tyle pytań.

wystarczy wpisac w wyszukiwarce i wszystko bys wiedział.To czujnik cieczy chłodzącej...
Opublikowano

Wpisywalem, nic nie znajduje. Po co tyle pisać skoro od razu mógł byś to napisać. Jeżeli odpowiadasz to zwięźle i,precyzyjnie i wyczerpująco a nie po lebkach. Ale i tak dzięki ;-)

---------- Post dopisany at 14:00 ---------- Poprzedni post napisany at 13:09 ----------

Zerknie ktoś na logi

Silnik zimny po nocy:

Log (0 - 001)

Silnik zimny po nocy start:

Log (0 - 001)

Silnik ciepły:

Log (0 - 001)

Log (1 - 001)

Silnik ciepły start:

Log (0 - 001)

Opublikowano

Mizerne obroty......

Opublikowano
Wpisywalem, nic nie znajduje. Po co tyle pisać skoro od razu mógł byś to napisać. Jeżeli odpowiadasz to zwięźle i,precyzyjnie i wyczerpująco a nie po lebkach. Ale i tak dzięki ;-)

---------- Post dopisany at 14:00 ---------- Poprzedni post napisany at 13:09 ----------

Zerknie ktoś na logi

Silnik zimny po nocy:

Log (0 - 001)

Silnik zimny po nocy start:

Log (0 - 001)

Silnik ciepły:

Log (0 - 001)

Log (1 - 001)

Silnik ciepły start:

Log (0 - 001)

rozrusznik do remontu lub wymiany...to juz jest agonia :decayed:

Opublikowano
Mizerne obroty......

Co robić ?? Rozrusznik ? Akumulator ?

W jakiej kolejności zacząć.

Dobra, robię rozrusznik :(

Opublikowano

Podjedz do jakiegos znachora co ma tester do akumulatorow zeby Ci wykluczył czy to on ewentualnie podmien i zobacz jak bedzie palic...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...