Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[All B8] A4 AirRide by wojtsen


wojtsen

Rekomendowane odpowiedzi

To ta co ma pod 400 KM ?

sporo więcej, nie mierzona jeszcze bo sprzęgło nie daje rady i padło dzień przed eventem. Siedzi kompresor apr , dolot apr i ecu apr. A co dalej będzie nie wiadomo.

widziałem jak to jezdzi na 1/4 mili :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ta co ma pod 400 KM ?

sporo więcej, nie mierzona jeszcze bo sprzęgło nie daje rady i padło dzień przed eventem. Siedzi kompresor apr , dolot apr i ecu apr. A co dalej będzie nie wiadomo.

Kompresor APR? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież APR jeszcze nie wypuscił kompresora :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomyłka czekamy na kompresor apr, na razie jest soft apr, dolot i inne graty apr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Myślisz że tego nie sledze? :) Pewnie jeszcze kółko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kółko też też :P

Gdyby ktoś szukał zawieszenia na który można zapierd... ć ( sprawdźcie na YT ) to właśnie wprowadziłem na rynek Polski zawiasy AirREX Digital

Zero kabli, zero rzeźby, 12 stopniowa regulacja twardości, regulacja kątów ( opcja ), estetyczna zabudowa komputera, kompresora i butli, Sterowanie wi fi i usb. Kilka ustawień podtsawowych auta, oraz prędkości zawieszenia :) Zainteresowanych proszę o priv. Ceny od 15 do 18 tys brutto za cały zestaw p&p.

Właśnie będziemy montowali pierwszy zestaw do tej czarnej S4 B8 oraz do Mercedesa C63 AMG.

43151f.jpg

11.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kółko też też :P

Gdyby ktoś szukał zawieszenia na który można zapierd... ć ( sprawdźcie na YT ) to właśnie wprowadziłem na rynek Polski zawiasy AirREX Digital

Zero kabli, zero rzeźby, 12 stopniowa regulacja twardości, regulacja kątów ( opcja ), estetyczna zabudowa komputera, kompresora i butli, Sterowanie wi fi i usb. Kilka ustawień podtsawowych auta, oraz prędkości zawieszenia :) Zainteresowanych proszę o priv. Ceny od 15 do 18 tys brutto za cały zestaw p&p.

Właśnie będziemy montowali pierwszy zestaw do tej czarnej S4 B8 oraz do Mercedesa C63 AMG.

http://www.best-performance.pl/zdjecia/glowne/43151f.jpg

http://www.airsociety.net/wp-content/uploads/2011/11/11.jpg

o cie Panie ;D ladny zestaw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapłacisz za customowy zestaw na gwincie bez regulacji twardości w Polsce 10 tys z analogowymi manometrami :D generalnie nie ma co porównywać ja żałuję że nie mam tego zestawu. Jak się odkuję to na pewno zmienię na to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autka wymiatają że ja******** :whistling:

Ale faktycznie czerwona :slina::slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapłacisz za customowy zestaw na gwincie bez regulacji twardości w Polsce 10 tys z analogowymi manometrami :D generalnie nie ma co porównywać ja żałuję że nie mam tego zestawu. Jak się odkuję to na pewno zmienię na to

No tak ale czy przy sprzedaży auta za kilka lat ktoś dołoży te kilkanaście tys dlatego że jest fajna pneumatyka? Wiadomo coś tam z roku na rok jakaś amortyzacja więc wartość się zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle ze zestaw w skrzynce łatwiej jest wyciągnąć na handel niż używana zabudowę i zabudowane manometry ;) wiem cos o tym bo sprzedawałem nie jeden air. W przypadku airrexa nie ingerujesz w auto :) a przy sprzedaży wyciągasz szybko wracasz do serii i sprzedajesz calutki zestaw.

Poza tym co za głupie stwierdzenie przy sprzedaży auta ktoś bedzie sie patrzył czy fajna pneumatyka. Chyba Mirek sprzedawca bo każdy fanatyk tuningu na pewno sobie to przeliczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ten napis made in Taiwan na breloku to mogli sobie darowac:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe no takie czasy, firmy w stanach nie produkują masówki w stanach :) vossen też taiwan, jak rotiform itd. Zawieszeń z tajwanu jest na prawdę dużo a ludzie nie wiedząc się nimi jarają :D za 2 tygodnie będą pierwsze zestawy to dam znać jak to wygląda na żywo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie kozak ale jestem ciekaw jak z żywotnością. Niestety drogi w moim rejonie to jedna dziura więc szkoda by było takiej instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale się prezentuje na żywo :slina::slina::slina: Mijało cię dzisiaj srebrne, kozowate a3 na stali w miejscowości Szarki :bag: Mignąłem bixem, ale chyba za późno :decayed: Może byś mnie zauważył jakbym miał założone felgi, ale zrobię to za kilka godzin, bo dystanse jado :grin: Mieszkam dwie wiochy dalej, w Jaworznie :wink: Szkoda, że nie miałem do ciebie numeru to bym cię uprzedził żebyś dźwignął zawias na te koleiny :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...